Herfsttetters!
zaterdag 1 december 2012 om 13:58
Nou ja, ik vind iedereen voor lul staan die koekieroekie of weet ik veel wat gaat roepen. Maar ik heb ook geen band waar ik zo graag naartoe zou willen dat ik mee zou doen. Maar dat ik dat soort dingen ontzettend genant vind om naar te luisteren en ook last krijg van plaatsvervangende schaamte en daarom dat soort radioprogramma's ook liever niet luister is dus niet algemeen.
Nou ja, misschien voor een eerste druk van Cissy van Marxveldt zou ik het misschien wel overhebben om heel bekakt 'dol!' te roepen ofzo
Nou ja, misschien voor een eerste druk van Cissy van Marxveldt zou ik het misschien wel overhebben om heel bekakt 'dol!' te roepen ofzo
Het Viva forum is papaja.
zaterdag 1 december 2012 om 14:15
quote:NymphadoraTonks schreef op 01 december 2012 @ 14:08:
Is het niet leuk geweest ondertussen Bieb dat werk?
!
Toen ik werkeloos was was het wel lekker maar ik merk nu in deze drukke tijd dat ik helemaal geen zin heb om op mijn vrije rommelzaterdag nog weer gratis bier te gaan staan tappen en frikandellen te bakken.
Misschien einde seizoen maar aangeven dat ik ermee kap.
Is het niet leuk geweest ondertussen Bieb dat werk?
!
Toen ik werkeloos was was het wel lekker maar ik merk nu in deze drukke tijd dat ik helemaal geen zin heb om op mijn vrije rommelzaterdag nog weer gratis bier te gaan staan tappen en frikandellen te bakken.
Misschien einde seizoen maar aangeven dat ik ermee kap.
zaterdag 1 december 2012 om 21:53
Gereageerd aan de andere kant Pilou. Leuk!
Ik ben vandaag de hort op geweest met vriendin. Eerst eten bij de nieuwe Subway hier in de stad (weer een fan er bij) en daarna kleren gezocht voor haar voor een trouwerij. Nog ff naar Maassluis geweest bij de Miss Etam outlet. Daar had ze nog mazzel met een rok waar ze al weken op aast. En gevonden en in haar maat en 12 euro goedkoper dan 2 weken geleden.
Daarna naar huis, was gedaan, kattenbakken gedaan, hond man en katten geknuffeld. K is weer druk geweest. Oude vriezer van boven gehaald. En het washok schoongemaakt. Ongelofelijk om te zien hoe schoon het daar is geworden. Moeten toch vaker eens wat van de kant af halen en schoonmaken....
Rust lekker uit Bieb. Lekker hoor, met deken en kat op de bank.
Ik ben vandaag de hort op geweest met vriendin. Eerst eten bij de nieuwe Subway hier in de stad (weer een fan er bij) en daarna kleren gezocht voor haar voor een trouwerij. Nog ff naar Maassluis geweest bij de Miss Etam outlet. Daar had ze nog mazzel met een rok waar ze al weken op aast. En gevonden en in haar maat en 12 euro goedkoper dan 2 weken geleden.
Daarna naar huis, was gedaan, kattenbakken gedaan, hond man en katten geknuffeld. K is weer druk geweest. Oude vriezer van boven gehaald. En het washok schoongemaakt. Ongelofelijk om te zien hoe schoon het daar is geworden. Moeten toch vaker eens wat van de kant af halen en schoonmaken....
Rust lekker uit Bieb. Lekker hoor, met deken en kat op de bank.
zaterdag 1 december 2012 om 23:08
Gezellig gebabbel hier! Leuk Bor, dat je het kadootje leuk vindt. Borrekind was er ook blij mee? Heeft ze al iets gebouwd?
Bieb, lekker weer thuis. Goed plan om te stoppen met de kantine. Dat moet je alleen doen als je echt superleuk vindt.
Kleding van Pilou kan ik niet heel goed zien, maar war ik zag was leuk. Waar besteld?
Wij hebben het heerlijk hier. Internet is prut, we zitten nu bij de receptie want in het huisje geen verbinding. Zojuist lekker bij de open haard het junior songfestival gekeken. Na afloop keek ik even naar buiten en verhip: het hele park wit! Niks van gemerkt! Wel heul prachtig en kneuterig. Benieuwd hoe het er morgenochtend uitziet.
zaterdag 1 december 2012 om 23:31
Ghe, Tonks te laat geboren voor de briefkaart.
Ken je de postduif nog?
Overigens zou ik, als ik iets heel graag wil en het gratis kan krijgen, best wel even Roepieroepie willen roepen. Zelfs bij Giel. Sneu dat dat meisje kennelijk zo verlegen is
Man zit iets te downloaden, dus we ziten hier nog even.
Ken je de postduif nog?
Overigens zou ik, als ik iets heel graag wil en het gratis kan krijgen, best wel even Roepieroepie willen roepen. Zelfs bij Giel. Sneu dat dat meisje kennelijk zo verlegen is
Man zit iets te downloaden, dus we ziten hier nog even.