Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik heb geloof ik goed nieuws. Dat ik zelf nog maar nauwelijks kan geloven. Jemig.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Echt?

*heel voorzichtig*
In je schoen? Van S. Klaas te S?
Nou, het zit niet in mijn schoen
sooo daar krijg ik even waterige ogen van.

Blij voor je!!
Dank je wel, lief

Het is nog wel allemaal heeeeeeel pril, dus er kan nog van alles misgaan. Ik weet het sinds, ehm, een uur of vier
Hahah, ik was mezelf even aan het mailen over een opdracht.

En in m'n ongewenste mail zat een bericht over een specifiek topic elders.

Ik dacht even dat iemand om een update zou vragen maar nee hoor.

Zelfde reactie als Bieb zie ik nu.
Het Viva forum is papaja.
Jij ook al zo lief.

Ik moet nu de hort op, familietoestand vanmiddag. Dus ik ben er even niet. (Alsof jullie daar niet al aan gewend waren )
Jij ook al zo lief.

Ik moet nu de hort op, familietoestand vanmiddag. Dus ik ben er even niet. (Alsof jullie daar niet al aan gewend waren )
Geniet ervan Fiol!!

Hier lekker wentelteefjes gegeten net en de familietoestand is bij ons thuis dus nog even zorgen dat het er een bietje toonbaar uitziet zo.
Oh Fiolletje, hier word ik helemaal blij van. Wat een heerlijk nieuws! Hele dikke gefelici*knuffel*teerd. Pfoe zeg.

Wauw.

Hier ligt echt wel 20 cm sneeuw. Zooo mooi! Huisje is prima. Open haard ook.

Tot later weer!
Fiolle! Wat een super super super goed nieuws zeg. Van harte gefeliciteerd. Wat spannend allemaal. Ik ben zó blij voor je! Hier ook tranen in de ogen. Lieverd, geniet geniet geniet geniet er van! Van alles.
Hier staat alles klaar.

Koffie zo aandrukken,

taart:

vreterij op tafel:

en daarna lekker stokbrood mer heksenkaas,filet american,zongedroogde tomaatjes en zelfgemaakte eiersalade.

Moedersneemt erwtensoep en bruinebonensoep mee.
Voor lief Viooltje:

Kippenvel en een brok in mijn keel..
Lieve Viool, wat een mooie verrassing, ik kippenvel mee. En slik ook iets weg, dikke knuffel!

Slaap lekker
Thanks allemaal, liefies!

Lekker slapen zal ik zeker, ik ben dood en doodop.

Familie was natuurlijk heel blij voor me. Nu de komende weken doorkomen, de weken waarin nog van alles mis kan gaan....

Duimen jullie mee?

Slaap lekker!

Oh, voor ik het vergeet, Pilou, begin jij nu morgen al wat nieuws? Zo ja, veel succes. En plezier.
Lieve Viool, ik ga me suf duimen voor je maar het liefste ga ik er gewoon van uit dat alles helemaal prima gaat, maar ja...we moeten wel realistisch blijven helaas. Ik blaas heel veel positiviteit naar je en slaap lekker, wat zal je moe zijn idd
Ooooh Viooltje, ik zit hier helemaal heppy te zijn. Nu moet ik uitleggen aan iedereen waarom ik zo raar doe. Ik hoopte hier al zooo lang op voor jullie!!!
Optimist tot in de kist!
Eerst nog een weekje vrij :-)
heb je lekker geslapen viooltje? Mooie dromen gehad?

Er is weer heibel op t spoor... Door de te verwachte wweersomstandigheden... T vriest hier niet eens! Alles is droog. Geen gladheid what so ever. Ik zit al 20 minuten te wachten en moet er nog 10... Brrr, nu heb ik t wel n beetje koud
Pilou, geniet van je week vrij!

Ik kon nog langer wachten... want mijn trein had natuurlijk ook nog vertraging. Nu ben ik een half ijsklompje. Gelukkig zit ik naast de verwarming en die staat op 4. Grote kop thee er bij en dan langzaamaan ontdooien.
Ik vinnet dan leuk dat je weersomstandigheden met een extra w typt, omdat het dan echt is dat je het koud hebt

Ik mag fijn naar het ziekenhuis nu, voor mijn oog... Aan de hand daarvan weet ik of ik vanmiddag naar Bor kan afzakken of niet. Ik hoop het wel want ik wil wel eens kijken wat ze met haar vriend heeft geknutseld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven