Het èchte Mannen hoekje
zaterdag 1 december 2012 om 08:11
(Voortzetting van het èchte Mannen kletstopic)
Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.
Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.
Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.
Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.
Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.
Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.
Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).
Bier en tieten blijven centrale thema's.
Proost !!
Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.
Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.
Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.
Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.
Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.
Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.
Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).
Bier en tieten blijven centrale thema's.
Proost !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
zondag 2 december 2012 om 23:33
maandag 3 december 2012 om 06:50
maandag 3 december 2012 om 08:04
Mogguh... Ook klote geslapen. Niet door huisgenoten, mijn vissen houden zich snachts wel rustig. Gewoon bluh. En zo alweer naar m'n werk. Nog meer bluh. Vandaag dag met alle medewerkers in mijn functiegroep binnen mijn organisatie, hopelijk wel leuk!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
maandag 3 december 2012 om 08:40
Ik ben vandaag lekker vrij! Hoera!
Wel jammer dat Hasseman écht elke maandagochtend vergeet dat die rot-wekker niet voor mij gaat en m rustig een half uur laat tetteren.... Dan ben ik natuurlijk ook helemaal wakker... *zucht*
Nou ja, duik ik er zo nog effe in, dan haal ik mijn slaap nog wel in, hoop ik...
Wel jammer dat Hasseman écht elke maandagochtend vergeet dat die rot-wekker niet voor mij gaat en m rustig een half uur laat tetteren.... Dan ben ik natuurlijk ook helemaal wakker... *zucht*
Nou ja, duik ik er zo nog effe in, dan haal ik mijn slaap nog wel in, hoop ik...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 3 december 2012 om 09:52
Nee hoor. Jij gaat die woorden straks inslikken jochie
Hij komt nog wel, ga het vandaag nog eens proberen. Ik had hem vorige week al geplaatst via photobucket maar dat was kennelijk niet te zien. Wat is een geschikte site om een foto te uploaden zodat ook mensen die niet ingelogd zijn hem kunnen zien?
Hij komt nog wel, ga het vandaag nog eens proberen. Ik had hem vorige week al geplaatst via photobucket maar dat was kennelijk niet te zien. Wat is een geschikte site om een foto te uploaden zodat ook mensen die niet ingelogd zijn hem kunnen zien?