Het èchte Mannen hoekje

01-12-2012 08:11 2940 berichten
Alle reacties Link kopieren
(Voortzetting van het èchte Mannen kletstopic)

Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.

Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.

Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.

Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.

Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.

Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.

Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).

Bier en tieten blijven centrale thema's.

Proost !!

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
.
quote:wdr schreef op 02 december 2012 @ 23:22:

Ik speelde altijd Age of empires op de pc. Lekker de steden van de vijand platschieten met grote katapulten...heerlijk. En dan was er weer vijf uur kostbare levenstijd verdwenen.Heb ik geen PC game voor nodig hoor. Het forum is genoeg
Ja het forum is erg efficiënt in het doorspoelen van tijd. De meeste mannen hebben daar dus computergames voor.

Slaap lekker allemaal!
Goedemorguuuh....

Kan niet meer slapen. Door de katten en door het 3 tonige neusfluiten van mijn bedgenoot.

En dat in mijn vakantie... Zo maar eens kijken of ik nog wat kan slapen op de bank. Dit ia echt 3x niks.

En straks met de kat naar de dierenarts. Blaasontsteking denk ik...
Mogguh... Ook klote geslapen. Niet door huisgenoten, mijn vissen houden zich snachts wel rustig. Gewoon bluh. En zo alweer naar m'n werk. Nog meer bluh. Vandaag dag met alle medewerkers in mijn functiegroep binnen mijn organisatie, hopelijk wel leuk!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
iemand nog vrij vandaag?
Tja... wat is vrij als je ziek thuis zit.

Mogge. Wat een takkeweer is het!
Ik zit al op m'n werk. Druk, druk, druk.
Ik 'hoef' maar een college. Maar wat zie ik er als een berg tegenop zeg.
Arme peacy, welk college dan?
Ik ben vandaag lekker vrij! Hoera!

Wel jammer dat Hasseman écht elke maandagochtend vergeet dat die rot-wekker niet voor mij gaat en m rustig een half uur laat tetteren.... Dan ben ik natuurlijk ook helemaal wakker... *zucht*

Nou ja, duik ik er zo nog effe in, dan haal ik mijn slaap nog wel in, hoop ik...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Voor suus:

Het sneeuwt hier!
Ik heb ook al rot geslapen, zo maar weer sporten. Weekje vakantie achter der rug, moet toch maar weer fit worden.
Goedemorgen!
Morge allemaa. Leuk dit. Het sneewt in Zuid-Holland.
Het blijft zelfs liggen nu... leuk! Maar da's makkelijk praten als je niet naar buiten hoeft...
Ik heb hier alleen natte regen...
Wanneer kunnen we die foto verwachten WDR?
Volgens mij was het bluf.
Nee hoor. Jij gaat die woorden straks inslikken jochie

Hij komt nog wel, ga het vandaag nog eens proberen. Ik had hem vorige week al geplaatst via photobucket maar dat was kennelijk niet te zien. Wat is een geschikte site om een foto te uploaden zodat ook mensen die niet ingelogd zijn hem kunnen zien?
College gaat.over IBM. Een toets
Kunnen jullie hem nú zien?
Neee ik kan hem niet zien wdr sorry
Ik wel als ik er op klik. Wat klopt er niet?

Ik mag nu ook plaatjes plakken, maar als ik dat berg-icoontje aanklik kan ik alleen via een website plaatsen, niet uploaden van mijn computer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven