daten via internet

06-05-2008 13:25 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand voor mij tips welke relatiesite betrouwbaar is om een man te vinden?
Op elke site zul je betrouwbare en onbetrouwbare mannen vinden. Iedereen kan zich namelijk inschrijven.
zoek je een betrouwbare site, of een betrouwbare man?
Kies in elk geval een site waarvoor je moet betalen. Deze zijn in de regel beter dan de gratis sites.

Succes met je date-avontuur
Deze!
Toch vraag ik mij af of die echt beter zijn.

Op een gratis site zullen wel meer mensen zitten die helemaal niet serieus op zoek zijn maar zich ingeschreven hebben voor de lol. Gewoon leuk fotootjes kijken, zien of er een bekende tussen zit en je hebt zelfs sneue mensen met een relatie die het wel lachen vinden om te zien wat die wanhopige vrijgezellen schrijven. Maar dat zijn mensen die je er vrij eenvoudig kunt uitfilteren.

De echt foute mannen (en vrouwen). De mannen waardoor je gekwetst wordt. Die zeggen dat ze je geweldig vinden maar na een maand / twee maanden niets meer van zich laten horen. Dat zijn de mannen die wel op betaalde sites te vinden zijn.

Omdat ze nu eenmaal ook wel weten dat een vrouw die serieus op zoek is meer openstaat voor hun avances dan vrouwen die niet serieus op zoek zijn.

Garanties heb je nooit. Gewoon je gezond verstand gebruiken en luisteren naar je intuïtie als je je op een datingsite begeeft.
Ik heb ook eens een maf wijf ontmoet op een betaalsite. Garanties heb je nergens.
Antonio, ik had jou toch wel ingeschat als een type dat ook wel gewoon aan een vrouw kon komen. Ik zag je al met 4 meisjes aan elke arm de kroeg uit komen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven