Centraal Moderatortopic deel 5

31-10-2012 09:24 3252 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik ook Chartreuse. Ik geloof dat ik maar weer terug moet naar school.
Topic Zoek 2 vrouwen voor trio is verwijderd.

mvg,

Junior.
Want verplaatsen naar prikbord was geen optie?
Jammer ik ging er nou net voor zitten.
quote:Snotolf schreef op 03 december 2012 @ 14:36:

Want verplaatsen naar prikbord was geen optie?Ik snap het ook niet. De eerste de beste kerel kan hier een topic openen over "vrouwen die alleen maar willen neuken" en nog meer van dat soort ongein alleen maar om er seksueel opgewonden van te raken, maar dit topic wordt verwijderd. Bijzonder. Vrouwonvriendelijkheid mag dus wel op het Vivaforum maar vrouwen mogen niet laten weten dat ze van vrouwen houden.
Is ie weg? Euh apart...
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:Snotolf schreef op 03 december 2012 @ 14:36:

Want verplaatsen naar prikbord was geen optie?

Zie onze huisregels, het is niet toegestaan.

mvg,

Junior.
Heel apart. Ik erger me dood aan dat gehengel van de mannen hier en dit topic wordt verwijderd.

Junior kun je even een second opinion vragen en overwegen om dit topic terug te zetten? En als jullie iets willen doen, doe dan wat aan die oversekste kerels die hier ronddwalen.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 03 december 2012 @ 14:41:

[...]Zie onze huisregels, het is niet toegestaan.

mvg,

Junior.Huh, maar een topic door een man over vrouwen die alleen maar willen neuken mag dan weer wel. Het toontje is anders maar de muziek blijft hetzelfde.
quote:paloma schreef op 03 december 2012 @ 14:43:

Heel apart. Ik erger me dood aan dat gehengel van de mannen hier en dit topic wordt verwijderd.

Junior kun je even een second opinion vragen en overwegen om dit topic terug te zetten? En als jullie iets willen doen, doe dan wat aan die oversekste kerels die hier ronddwalen.

Mocht je het niet eens zijn met mijn beslissing kan je mailen naar forum@viva.nl.

Verder wil ik nog zeggen over deze en je vorige posting, mochten we hengelen of een topic over het hoofd hebben gezien wat niet door de beugel kan dan wil ik je verzoeken het hier te melden of te staffen, dan zullen we er zeker naar kijken.

mvg,

Junior.
Het topic bescherming van uw Sony tablet s is verwijderd wegens reclame

met vriendelijke groet,

Junior
Beste Mods,

Kan dit account verwijderd worden, ik wil er geen gebruik meer van maken,

Alvast bedankt.
Kom je terug als Mooi86?
quote:lelijk86 schreef op 03 december 2012 @ 17:07:

Beste Mods,

Alvast bedankt.Ik vind het jammer dat je gaat. Niet omdat je er zelf voor kiest, maar omdat je je laat wegpesten. Weet dat er hulp voor je is en weet ook dat je op een dag de moed en kracht zult vinden (bij jezelf) om deze hulp met beide handen aan te pakken. Ik wens je veel kracht en sterkte toe en voor wat het waard is, heb ik je altijd een fijne en authentieke forummer gevonden.
quote:ModeratorViva schreef op 02 december 2012 @ 20:40:

[...]

Als het goed is heb je nu mail ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Wat een soap dit.

Goed. Positief: ik heb de mail ontvangen. Dank! Maar, eh.. mods.. ik kan helemaal niets met het antwoord. Moet ik mijn mail verduidelijken zodat jullie wel "een passend antwoord" kunnen geven?
Topic E-bookds ruilen verwijderd, niet toegestaan.

mvg,

Junior.
quote:paloma schreef op 03 december 2012 @ 14:44:

[...]

Huh, maar een topic door een man over vrouwen die alleen maar willen neuken mag dan weer wel. Het toontje is anders maar de muziek blijft hetzelfde.precies. Idd vreemde beslissing
Is de kinderpijler weg? Zal sommigen heel blij maken hoor, maar ik zat er wel graag op

Edit, o nu doet ie t weer, nevermind.
quote:lelijk86 schreef op 03 december 2012 @ 17:07:

Beste Mods,

Alvast bedankt.Wel terugkomen! Met een mooie naam!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Topic Wanna Swap? is verwijderd.

mvg,

Junior.
Misschien kan het grensrechter-topic even onder de loep genomen worden. Loopt radicaal uit de hand daar.
quote:Marla_Singer schreef op 03 december 2012 @ 21:39:

Misschien kan het grensrechter-topic even onder de loep genomen worden. Loopt radicaal uit de hand daar.Shit! Mis ik wat?

Misschien kan het grensrechter-topic even onder de loep genomen worden. Loopt radicaal uit de hand daar.Eensch, maar zit al actie in, zie ik.

Misschien kan het grensrechter-topic even onder de loep genomen worden. Loopt radicaal uit de hand daar.

Mag ik je vragen of je de postings die niet kunnen zou willen staffen, hier melden of per email melden aan forum@viva.nl?

Ik heb gekeken op het topic maar ik weet niet welke posting(s) echt uit de hand lopen maar misschien heb ik het (net) gemist.

mvg,

Junior.
Lekker retro hoor, al die blogs-uit-de-oude-doos, hiernaast, ware het niet dat de nieuwe blogs ons al in grote getale als warme broodjes om de oren vliegen lately.

Hoezo moeten we zo nodig nog wat lezen over zwangerschappen van vijf jaar geleden, zit daar een diepere gedachte achter?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven