Het èchte Mannen hoekje
zaterdag 1 december 2012 om 08:11
(Voortzetting van het èchte Mannen kletstopic)
Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.
Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.
Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.
Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.
Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.
Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.
Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).
Bier en tieten blijven centrale thema's.
Proost !!
Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.
Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.
Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.
Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.
Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.
Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.
Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).
Bier en tieten blijven centrale thema's.
Proost !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
maandag 3 december 2012 om 20:05
quote:Donkeyshot schreef op 03 december 2012 @ 19:38:
Ik voel het einde van dit topic met rasse schreden naderbij komen. Het gaat net als met eerdere pogingen: het is een poosje leuk en dan nemen vrouwen de macht over. Dat is funest voor een mannen topic en dan bloedt het vrij snel dood. Enfin, het was leuk zolang het leuk was.
Over een jaar of 2 komt er wel weer een mannenhoekje.
Hé, dat láát je ook gebeuren hè...
Niet huilie doen, handelen.
Ik voel het einde van dit topic met rasse schreden naderbij komen. Het gaat net als met eerdere pogingen: het is een poosje leuk en dan nemen vrouwen de macht over. Dat is funest voor een mannen topic en dan bloedt het vrij snel dood. Enfin, het was leuk zolang het leuk was.
Over een jaar of 2 komt er wel weer een mannenhoekje.
Hé, dat láát je ook gebeuren hè...
Niet huilie doen, handelen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 3 december 2012 om 20:12
quote:datdus schreef op 03 december 2012 @ 20:11:
[...]
En dan nu Maarten van Rossem. Een groter contrast is niet denkbaar.
Vind de zwartgalligheid van Maarten trouwens nog best grappig.nou inderdaad. Maar ik kan die zeikerd echt niet hebben gewoon. Fuck of ouwe l*l. Overigens is t hartstikke een kunstje, kan me niet voorstellen dat iemand echt zo zwartgallig is.
[...]
En dan nu Maarten van Rossem. Een groter contrast is niet denkbaar.
Vind de zwartgalligheid van Maarten trouwens nog best grappig.nou inderdaad. Maar ik kan die zeikerd echt niet hebben gewoon. Fuck of ouwe l*l. Overigens is t hartstikke een kunstje, kan me niet voorstellen dat iemand echt zo zwartgallig is.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
maandag 3 december 2012 om 20:15
quote:DeeDee86 schreef op 03 december 2012 @ 20:12:
[...]
nou inderdaad. Maar ik kan die zeikerd echt niet hebben gewoon. Fuck of ouwe l*l. Overigens is t hartstikke een kunstje, kan me niet voorstellen dat iemand echt zo zwartgallig is.
Het is nu cabaret en niet meer natuurlijk.
Ik zet trouwens altijd de tv op mute of ga zappen als Nico Dijkxhoorn in beeld komt. Die man kan ik echt niet horen praten.
[...]
nou inderdaad. Maar ik kan die zeikerd echt niet hebben gewoon. Fuck of ouwe l*l. Overigens is t hartstikke een kunstje, kan me niet voorstellen dat iemand echt zo zwartgallig is.
Ik zet trouwens altijd de tv op mute of ga zappen als Nico Dijkxhoorn in beeld komt. Die man kan ik echt niet horen praten.
maandag 3 december 2012 om 20:18
quote:datdus schreef op 03 december 2012 @ 20:15:
[...]
haha ja ik ook! Hij heeft zo'n rare stem. Als in "ochtold" ipv ochtend. Brrr
[...]
haha ja ik ook! Hij heeft zo'n rare stem. Als in "ochtold" ipv ochtend. Brrr
maandag 3 december 2012 om 20:20
quote:ThunderassMan schreef op 03 december 2012 @ 20:19:
Ik heb dat met Patty Brard, pure ethervervuiling vind ik die. Die gaat niet alleen op mute, maar ook op een ander kanaal.
nou idd, afgrijselijk. Dat dat mens nog aandacht krijgt. Maar 1 woord voor, afgrijselijk. Echt, brrr...
Overigens heb ik dat met heel dat sbs6 volk
Ik heb dat met Patty Brard, pure ethervervuiling vind ik die. Die gaat niet alleen op mute, maar ook op een ander kanaal.
nou idd, afgrijselijk. Dat dat mens nog aandacht krijgt. Maar 1 woord voor, afgrijselijk. Echt, brrr...
Overigens heb ik dat met heel dat sbs6 volk
maandag 3 december 2012 om 20:30