Augustus 2012 deel 11!!

30-10-2012 23:02 2494 berichten
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!

Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!

Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!

De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!

We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!

Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!

De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!

Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!

Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!

credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Jeej Toet wat lekker. Jou mini mag mijn mini wel even bellen .

Ziv klinkt goed en meteen al 6 kijkers wauw.

Hmm Chrys balen nog 3 weken aanmodderen. Weet niet of ik akkoord was gegaan. Hoop dat meisje je wat rust gunt vanaf nu.
@ zivaa, zo zeg! Wat een ellendige morgen heb jij!! Maar wat goed dat je al 6 kijker hebt!

Kater?? Gezellig gehad?

@ kwimmi, wel nadat toetbaby minimaal heeft gebeld hoor!
Tja, ik had egenlijk wel verwacht dat we niet meteen een doorverwijzing zouden krijgen. Daar zijn ze in Nederland niet zo scheutig mee. 't Is toch al gauw van: het is vanzelf gekomen, dus het zal ook vanzelf weer overgaan. Ik denk dat het met onze madame een beetje een combinatie is van dingen: reflux, niet alleen willen zijn en divagedrag . Het is echt een ander kind dan zoon, die was als baby veel makkelijker. Ziek is mevrouwtje niet, dat dacht ik ook niet echt. Ze groeit als kool en als je d'r bij je hebt, is alles goed. Ik vrees dus dat dit is wat het is en dat we een manier moeten vinden die voor ons allemaal werkt. Dat zij tevreden is en het tegelijkertijd voor mij ook nog te hanteren valt, in combinatie met zoon en het huishouden.

Osteopaat ben ik inderdaad niet zo van, dus dat doe ik maar liever niet. Teveel enge verhalen over gehoord.

@zivaa: Nou, dat klinkt niet als een al te beste ochtend. Wel fijn dat er zoveel kijkers zijn!

@Maat: ha was verder een prima vent, hoor. Niks mis mee.

@Dododo: zielig is dat, als zo'n kleintje zo verkouden is! Heb je al zoutoplossing geprobeerd?
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
haha nou he maat, toestanden.. We moesten gister ff vieren dat er een huis is natuurlijk haha!! Nouja de garageman is geweest en denkt aan kapotte ventilator. Hij deed wat zorgelijk, ik redeneer dat een ventilator vast niet zo duur is als een heel nieuw motorblok (stonk naar brand vanmorgen en alle waarschuwingslampen aan). Kan m straks brengen, to be continued dus. Verder schiet ik voor geen meter op, heb wel gedicht gemaakt dus das iets.

kwim hoe is het met je mams?
Druk druk Zivaa! Succes hoor! Ik hoop op veel kijkers én een koper!

Chryssa ik hoop dat het snel goed komt met meisje!

Hier soms ook diva gedrag. Ojee, was ik vroeger zelf ook zo?

Ik heb zoutoplossing van die staafjes. Maar pff, wat een gedoe is dat zeg! Mini vindt dat niet leuk en proest er veel bij. Lekker hoor het komt er dan wel uit, maar ze proest mij dan wel onder.
5 december:

Vorig jaar in verwachting nu gewoon vol verwachting klopt mijn hart... :-)
Haha Maat we maken wel een telefoonboom.

Mams gaat goed voor nu. Gisteren een scan gehad en volgende week de uitslag. Ben er heel zenuwachtig voor. Heb maar vrij genomen die dag.
Wat een rust hier!

Kwim wat spannend allemaal, ik denk aan jullie!

Zivaa gefeliciteerd met het nieuwe huis! Jullie gaan snel zeg!

Chryssa fijn dat je meisje niet ziek is, maar dit is ook niet echt wat he? Sterkte d'r mee!

Goed zeg de foto's op het sub!

Toet wat fijn dat je nacht goed was!

En Anne jij klinkt echt goed na je eerste dag, top!

Mijn neef heeft deze zomer ook een zoontje gekregen en dat kindje was alleen maar aan het huilen en keek steeds zo ongelukkig. Na heel wat geleur bij kinderartsen hebben ze bij de manueel therapeut ontdekt dat hij KISS type twee heeft. Dat arme kind is eindelijk een beetje aan het opklaren. Zo sneu!

Mini is denk ik (hoop ik) een sprong aan het maken. Hij is echt meer aan het hangen en jengelen dan normaal. Arm ding. En arme ik We waren elkaar vanmiddag echt even zat, ik heb hem nu eindelijk in slaap in de wagen. Hij past er nog net in!
Hai meiden!

Gedoe vandaag! Ppfff kom vanavond als de diva ligt te meuren ff bijkletsen!
Owwww wat een leuke foto's!

Zo ik ben blij dat die ouwe man met die baard weer opgerot is na vandaag!! Man o man....
Ziev! Gefeliciteerd! Heerlijk een kater!
Wij hebben rust in huis. Ik heb Meisje op ons bed gelegd en ben vervolgens nog wat gaan rommelen op de slaapkamer. Ze mekkerde wel wat, maar ik heb mijn beste versie van 'Twinkle Twinkle Little Star' ten gehore gebracht en ze viel in slaap. 't Is al vanaf 19.00 uur stil. Wat een heerlijkheid!
Haha chryssa ik zing dagelijks 300 x slaap kindje slaap ook zon fantastische versie
Chrys, heerlijk! Hier ook rond half 8 de luikjes dicht, nog ff gezellig gedaan met vent en nu na warme douche op bed wat een gestress om klaas heen zeg.. Blerrrrrkkkkkkk

Anne, heb je geen Fryske variant!? die wol ek wel hearre
Haha nee rammel die heb ik niet! Al kan ik m natuurlijk wel vertalen.. Maar

Sliep lytse sliep der buten rint n skiep, n skiep mei wyte fuortsjes die drinkt syn wolke sa swiet

Klinkt voor geen meter! Haha

Anyway ik duik er in morgen erg lange werkdag!
Zo na een lange dag in bed. Het is druk op mijn werk. Miniself was niet zichzelf vandaag op het kdv. Ze wilde niet slapen en veel huilen. Thuis lag ze meteen te slapen en na half uur nog een voeding gegeven maar ze slaapt nu nog steeds. Ze zei op kdv dat ik het even in de gaten moest houden. Ga ook twijfelen over evt tandjes. Icm het vele kwijlen?

Chryss, wat fijn. Heerlijk slapen. Even tijd. Wel fijn dat het lichamelijk goed is.

Rammel, ja weer weg. Bye bye, zwaai, zwaai, tot volgend jaar

Ziev, dat huis ben je zo kwijt.

Kroos, wat klink je positief. :-)

Do, zoutoplossing in staafjes? Hoe werkt dat dan? Zielig he zo n verkouden mini.
Myself hier ook een enoe kwijlert! Ik dacht ook tandjes, maar het hoort erbij op deze leeftijd. De speeksel klieren gaan nu werken!

Zielig zo verkouden al neusapray geprobeerd? Anders ff naar d'r ha voor iets 'sterkers'?
Dag damesss!

Ja, ben gewoon trots op mini.. hij heeft t weer super gedaan bij gastouder! 2x 1,5u geslapen en lekker gedronken!!!

@ziva: gefeli met je nieuwe huis!!!! Die andere ben je zo kwijt aan de kijkers te lezen!!!

@maatje: gelukt met je opruim woede?

@kwimm: logisch dat je vrij hebt genomen ik heb btw die h&m broek besteld, welliswaar maatje 74 maar toch!

@anne: fijn dat t werken je zo bevalt en mini lief was.. heerlijk he!!

@chyssa: pff, lekkere ha... Maar ze doet t wel beter nu lijktt.... Zou ze geschrokken zijn? Haha..

@kroos: wat klink je indd lekker posi!!!

@rammel: oelala, gezellig gedaan met rammelvriend!!! Krijg er ook alweer zn an.. haha! Fijn dat meisje vertrokken is!!

Zo, ik ga de laatste clienten doen..En morgen n dagje vrij, lekker geneiten van mijn vriendje!!
@myself, balen dat meisje zo onrustig was... Hopelijk morgen beter!
Allemaal zwaai, sinterklaas overleefd. Kids natuurlijk veel te veel gekregen

Morgen bijlezen,

Dan reageren.

Hug naar Kwim, ik duim met je mee.

@ kater zivaa, hik hik slok slok. Veel water drinken en kssst zeggen :p

@ chryssa, hoop dat je minidiva opknapt en jullie lekker laat slapen en bijkomen. Twinkel little stars, bekend liedje.

Ik hoef hem niet te zingen bij de act ion hebben ze die met een lichtje erin dat beweegt erg handig.

Kroos ga zo door!!!

Toet je mag ook best wel lekker wat kopen voor mini hoor! Lekker doen. En de feestdagen komen er aan, dus jouw mini is op en top gekleed dan.

Allemaal liefs Beppe

(ps heb ik toch al een beetje gereageerd :-) )
Heel kort:

- Londen was gaaf!!

- mini draait continue van rug naar buik. De eerste keer helaas toen ik in Londen was...

- zover mijn agenda vooruit kijkt, kan ik 17 februari WEL!

- voor iedereen die er een kan gebruiken: "knuffel"

Sorry dat ik even kort ben, lig moe op bed... Net door een sneeuwstorm van schoonouders naar huis gereden. Mini is daar gebleven, want ze zouden toch morgen oppassen en hebben daar net Sinterklaas gevierd. Hij zou vannacht daar dus blijven slapen en nu met die sneeuw kwam dat heel goed uit!

Slaap lekker allemaal!!
Oohhh mennn, ik wil ook naar bed maar vrees dat ik nog even in de buurt vd wc moet blijven! Mn darmen zijn van slag!

@ toet, weer een aantal dingen van mn lijst kunnen schrappen ja. En lekker wat zooi weg gegooid.

Fijn dat je mini het goed heeft gedaan bij de gastouder!

@ chryssa, ik hoop dat je meisje nog steeds zo lekker slaapt!
Morning,

Nacht op zich goed. Meisje wel erg onrustig na de fles van 00.30 uur. Dikke scheten laten en af toe pruttelen. Zoon was helaas al om 05.15 uur wakker, dus ik zit al beneden met een kop koffie. Man en Meisje liggen nog in bed te stinken.

Ik zit erg te twijfelen of ik niet naar 4 flessen per dag kan ipv 5. Meisje laat van bijna alle flessen zo'n 30/50 ml staan. Is toch zonde om dagelijks bijna 200 ml door de gootsteen te moeten spoelen.
Chryssa probeer het eens. Geef 1 fles 180 en kijk wanneer ze weer komt. Ik geef tussen 7.30 en 19.30 voeding bij mij. Zouden er dan 4 uur tussen moeten zitten. Anders kom ik de nacht niet door.
Anne, ik vind slyp lytse slyp een top variatie!! Yeaaaahh welke dagen werk je eigenlijk? Moet je ook kleding aan van de winkel zelf? Ik kocht vaak wat ik aan had, einde van de maand geen loon meer over

Chrys. Ik zou het proberen maar aan de andere kant, hoe groter de voedingen hoe meer last meisje kan hebben van de reflux denk ik. Jongste zoon heeft hier tot 6 mnd op 5 of 6 flessen gezeten, bij grotere hoeveelheden had hij meer last van de reflux en kwam alles er weer uit. Nou kwam zelfs gepureerd fruit er nog uit als het te veel was

Juut, yeah! Je bent er gewoon bij volgende keer! Klinkt als een super weekend!

Toet, gaat het beter nu je met de pap gestopt bent!?

Vandaag is ons meisje alweer 4 mnd.. Time flies..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven