Onze Broekloeders gaan nachtbraken tot ze (Live)-Bevallen!

16-07-2012 20:52 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij Deel 3 van het topic Stoppen met de pil vanaf januari 2012!

We hebben Deel 1 en Deel 2 helemaal vol gekletst, dus tijd voor een nieuw topic!

Inmiddels is het merendeel zwanger en zijn de slapeloze nachten aangebroken. We kletsen over alle zin en onzin over zwanger zijn en natuurlijk zwanger worden. Want ook leven we mee met de meiden die nog op het wachtbankje zitten.

Binnenkort beginnen de eerste zwangerschapsverloven en dan is het wachten op de eerst (live)bevallingen...

Kortom een gezellige boel dus!

Zoals je ziet, hebben we een aardig volle tabel, om het een beetje overzichtelijk te houden, laten we het hierbij!

Maar er zijn genoeg andere topics waarbij je je aan kunt sluiten of open zelf een nieuw topic!

NaamLeeftijdKindjeStartNODZwanger?BijzonderhedenKandelaar252ejanuari 201206/08/12 Meisje! Q.

KSCalimero291ejanuari 201215/10/12 Meisje!

KSVerliefdenOnzeker241ejanuari 201203/11/12 Jongen! L.Lauren221ejanuari 201204/11/12 Jongen! T.Lamelle261efebruari 201214/12/12 Meisje! V.Sanne281ejanuari 201217/12/12 Meisje! I.Flower271efebruari 201222/12/12 Jongen! J.Goofy1980322ejanuari 201203/01/13 Jongen! B.Drzttrtje351ejanuari 201204/01/12 Jongen! P.

KSNimnim281ejanuari 201221/01/13 Meisje! R.Aaaanne321efebruari 2012UD 13/02/13 je klopt!Babsje361e januari 2012UD 07/05/13 je klopt!Kena272edecember 2011UD sept.`13 je klopt! 26/2 echo 18/2 intake VK, 7/3 echo VK

Dan hebben we nog onze lieve, trouwe meelezers (en schrijvers): Theepoes, Ipadje en Jilks die om verschillende redenen niet in de tabel staan!!!

We proberen de tabel zo up to date en overzichtelijk mogelijk te houden, schrijf je al een tijdje niet mee dan wordt je uit de tabel gehaald.

Wil je toch graag meeschrijven? Laat het even weten, dat zet ik je weer in de tabel!!!

Hier hebben wij een anoniem forum geopend, die alleen voor leden toegankelijk is. Hier schrijven we persoonlijke info en plaatsen we foto s.
quote:babsje22 schreef op 10 december 2012 @ 10:35:

Nimnim, rethorische vragen weet je toch het antwoord al op? de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Calimero wat zielig voor je kleine meid dat ze zo'n last heeft van maagzuur. Raar verhaal ook van die HA en wikipedia, ik kan me voorstellen dat je vertrouwen in je HA daar niet echt beter van wordt. Weet je zelf al wat voor zuurremming je wil voor je dochter? Ik hoop voor jullie dat het in ieder geval snel allemaal wat soepeler loopt, want al zit je op die roze wolk, een kind met pijn/vervelend gevoel voelt voor jou ook niet lekker natuurlijk!

Om je vraag te beantwoorden: ik moet idd in het ziekenhuis bevallen. Maandag hebben we daar een gesprek over met de VK. Het enige waar ik op dit moment echt mee zit is de grootte van t hoofdje, en of t allemaal wel gaat passen. Ik wil haar zo graag zelf op de wereld zetten, maar na mijn achterlijke gegoogle van vorige week spookt de hele tijd het doemscenario van een geplande keizersnede door mijn hoofd. Niet leuk! Vanwege mijn 'aandoening' is littekenweefsel minder stevig, en ik weet niet of ik na een KS nog wel zwanger zou mogen worden. Wil ik wel graag, dus dat gesprek van maandag is erg prettig.

Flower wow het schiet echt op bij jou :-D Ben je helemaal klaar met alle voorbereidingen? Een paar lagen kleding + een dekentje kan vast ook wel, maar een jasje lijkt me gewoon handig. Anders loop je zo te hannesen met dekentjes en de maxicosi enzo.. In de wandelwagen is dat natuurlijk een stuk makkelijker, en als ik t me goed herinner hebben jullie geen auto? Dan zit je ook niet met dat maxicosi gedoe :-)
Hee!

Nimnim

Ik kan mij goed voorstellen dat je je zorgen maakt over de bevalling. In alle gevallen is en keizersnede second best, helemaal als dat inderdaad in jouw geval betekent dat je dan niet nog een keer zwanger zou mogen worden, dat zou echt heel verdrietig zijn... Goed om dit te bespreken. Is het hoofdje dan zo groot dat vaginaal lastig gaat worden? Vergeet niet dat er hele grote kindjes geboren worden en wie weet kan een knip (nu even niet aan denken...) uitkomst bieden :S?

Qua zuurremming: ik ga pleiten voor de Zantac (a.k.a. Ranitidine); goede ervaringen mee. Hoop dat de HA dit wil voorschrijven en niet eerst mij langs de KA wil sturen, want gezien de komende feestdagen kan het dan wel eens pas januari worden en ik wil dit graag enigszins getackeld hebben voor ik weer moet werken.... Het is dat ik niet zelf wil dokteren als het om mijn eigen kindje gaat, maar het recept is bij wijze van spreke bijna geschreven ;)!

Calimero
Flower, ik wilde ook tegen je zeggen wat Sanne zegt: zometeen ben je eerder bevallen dan Sanne en ik! Bij mij begon in het in week 39 ook echt te kriebelen, zo van 'nu mag het wel gebeuren'! Maar ja, we hebben er niks over te zeggen. Vermaak je je nog een beetje?

Sanne, nog niks gehoord? Maar je mag sowieso woensdag naar de gyn toch? Als vannacht mijn weeën niet op gang komen, dan mag ik morgenochtend de vk bellen. Ben benieuwd of er al iets gebeurt down under, zoals verweking en/of ontsluiting...

Calimero, wat heerlijk dat je nog steeds zo aan het genieten bent! Ik kan me voorstellen dat de tijd voorbij vliegt.

Over de groei van je dochtertje: ga je nu weer proberen terug te gaan naar 6 voedingen per dag? Of wil ze dat niet doordat ze last heeft van maagzuur? Is dat een reflux of lijkt het er alleen op? Hopelijk heb je snel iets in huis dat werkt voor je kleintje!

Ik had het mutsje gezien op fb, inderdaad te schattig

Nimnim, volgens mij bestaan er amper 'echte' winterjassen voor baby's in mt 50-62. De meeste lijnen met jassen starten op 68 is mij opgevallen in de winkels waar ik kom.

Er bestaan natuurlijk wel heel veel warme vestjes met lekkere teddy stof! Daar een dekentje overheen en je bent klaar volgens mij. Ik heb een dik vestje van Nijntje (grijs/wit gestreept), een witte van de H&M en nog een van een merk in wit, grijs, roze.

Fijn dat je volgende week weer een gesprek hebt met de gyn. Kan me goed voorstellen dat je wat meer duidelijkheid over je bevalling wilt, zeker nu je al met verlof bent en je ook meer tijd hebt om daar mee bezig te zijn.

Aaanne: beterschap!
Lamelle er zijn er best veel hoor, in die kleine maatjes. Maar ze zijn ook errug duur. Wij zoeken sowieso naar een maatje 68. Als uk op tijd komt past ze volgens de VK maar heel even in 56 en stoomt ze daarna snel door. En ik blijf geen dure jasjes kopen, ze doet er maar mooi een hele winter mee ;)

Wat jammer voor je dat de boel nog steeds niet op gang lijkt te komen. Het lijkt me best frustrerend: je wil haar zo graag leren kennen, de 40 weken zijn al voorbij, en ze komt maar niet!! Het duurt in ieder geval niet lang meer
Zoo lamelle en Sanne jullie maken het wel spannend! Bij mij en lauren ging het achteraf dus eigenlijk best snel

Flower, oh jij bent ook al aardig ver zeg. Ook spannend voor jou dus.

Nimnim, wij hebben voor L een berenpakje van de h&m gekocht. Je had er een in het wit en bruin en we zijn voor de bruine gegaan. Wat lamelle zegt klopt idd zijn er weinig echte jassen voor hele kleine baby's. En als ik eerlijk mag zijn denk ik dat een jas ook niet echt lekker zit voor zon kleintje. Ik zie dan zo'n klein hummeltje in een grote dikke jas die er helemaal in wegzakt

Wel vervelend dat je zo zit met je bevalling. Ik kan me voorstellen dat het dan fijn is dat je eindelijk een gesprek gaat voeren met je gyn hierover.

Aaaanne, beterschap!!

Calimero, wat vervelend dat je dochtertje zoveel last van reflux heeft. Hoe kwamen jullie er eigenlijk achter? Gewoon omdat ze veel spuugt? Werkt de draagdoek trouwens goed? Wordt ze er rustig van?

En super schattige foto's op Facebook!!

Hier gaat alles goed. Hele goede nacht gehad vandaag en hij slaapt nu ook nog steeds. Beetje vreemd eigenlijk normaal is hij altijd wakker of heeft hij wel slaap maar moet ik hem in slaap wiegen. Nu slaapt hij gewoon door op mij. Ik vind het heerlijk!!
De Musical gisteren was erg gaaf. Wat heeft Chantal Janzen een schitterende stem (wil heel wat zeggen dat ik dat zeg, want ik heb het niet zo op haar!). De acteur die Hazes speelde was erg goed in zijn spel, hij was kwa acteerwerk echt heel goed, maar zang vond ik hem tegenvallen. In ieder geval erg leuk om geweest te zijn!

Lamelle en Sanne pff jullie geduld wordt echt op de proef gesteld!

Calimero wat jammer dat jullie meiske zoveel last heeft van haar voeding, hoop dat de ha met je mee wil denken en dat jullie een goede oplossing voor haar vinden (op korte termijn!)

Jasje de enige tip die ik kan geven, koop tot ongeveer maat 68 geen echt jasje. Denk aan een jasje zoals grotere kindjes die dragen, want daar doe je je kindje en jezelf geen plezier mee. Z`on berenpak is heerlijk, maar ook van die babyjasjes die zowel van binnen als buiten van zachte stof zijn, die vond ik echt fijn.

Wibra en Zeeman heeft deze vaak ook wel.

2 vriendinnen hebben allebei van die superschattige echte jasje gekocht oa van lief, maar die hangen nu doelloos aan de kapstok. Want a je krijgt ze amper aan en b als je kindje het dan aan heeft kan het niet meer lekker ontspannen liggen.
Kena, Gelukkig heb je genoten van de musical. Dat heb je zeker verdiend!

Aaanne, beterschap!

Jasje: bij de Bijenkorf zijn er heel veel te krijgen, wel duur, hoewel ze er 1 van bennetoon hadden voor 25 EUR. Wij hebben daar zelf een compleet winter (ski)pak voor de baby gesccoord van 20 EUR (was door de helft).

Calimero, hopelijk voelt je kleine meid zich snel beter.

Nimmim, hopelijk weet je na het gesprek beter waar je aan toe bent en hopelijk valt het mee met de grootte van het hoofdje. Het hoeft niet altijd te zeggen dat het niet past. Misschien heb je een groot bekken. Nog maar proberen niet te veel te piekeren.

Hier: heb nu het idee dat het nog wel even kan duren voor de bevalling begint. Vannacht weer een slapeloze nacht. Sliep pas om half 4! Ik lag echt niet lekker...
Goedemiddag!

Ik schrijf hier op het moment echt veel te weinig. Lezen doe ik wel elke keer, maar reageren komt er even niet van. Gaat mijn goede voornemen vanaf nu worden. En wat heb ik een prachtige foto's op fb voorbij zien komen! Echt heel erg leuk!

Lamelle, Sanne, Flower en Drzttrtje; jullie houden ons allemaal wel in spanning hoor! Elke keer kijk ik eerst naar het laatste bericht om te kijken of er al juichende icoontjes staan of niet... Mijn duimen draaien hard dat jullie niet lang meer hoeven te wachten en allemaal een goede en vlotte bevalling hebben.

Ipadje; wat een verhaal zeg. Eerst te horen krijgen en proberen te accepteren dat jullie waarschijnlijk wat hulp nodig hebben bij het zwanger worden en dan blijkt dat helemaal niet zo te zijn! Het is natuurlijk fijn om te weten dat alles er toch goed uitziet bij jullie beide, maar die onzekerheid die ze jullie eerst gegeven hebben hadden ze achterwege mogen laten. Laten we hopen dat de FA gelijk heeft en dat jullie binnen nu en een half jaar ook een positieve test hebben.

Theepoes; jullie ook een verwijzing... Gaat ook heel spannend worden dus. Misschien dat jullie net als Ipadje in de groep zitten waarbij het wat langer duurt, maar waar niks aan de hand is. Ik hoop het heel hard. Zijn er mensen in jullie omgeving die hier vanaf weten of houden jullie het nog even voor jullie?

Kena; het leek er even op dat het bij jullie wat rustiger ging worden en dan nu dit weer. Een hele dikke voor jou. Hoe is je vriendin er onder? Zij zal ook wel blij zijn als ze dit jaar kan afsluiten....

Op welke dag zit je nu van je cyclus?

Nimnim; heeft de C&A bij jou in het winkelcentrum niks aan jasjes? Die had nog wel leuke kleine dingen een paar maanden geleden. Wij hebben nu een wit jasje met aan de binnenkant kleine bruine figuurtjes. Wel echt voor een meisje, maar niet te. En anders misschien wehkamp? Of had je daar laatst al gekeken?

VnO; heeft U2 al kennisgemaakt met L of wanneer zouden jullie dat doen? Lijkt mij heel mooi, maar tegelijk ook wel weer heel spannend. En hoe is het met het paspoort van U1 afgelopen?

Calimero; leuk om te lezen dat je nog op die roze wolk zit. Wanneer moet jij weer precies beginnen met werken?

Lijkt mij toch best moeilijk om niet zelf te gaan dokteren bij je eigen dochter. Zeker als je weet dat ze een diagnose stelt op basis van wat ze op wikipedia leest...Knap dat je het zo kunt.

Zus; al meer duidelijkheid? Ik duim heel hard voor je dat het een voorspellende droom was! Zou geweldig zijn natuurlik.

Ego; hier gaat het goed. We genieten heel erg van beide meiden. Q begint steeds meer te lachen en te reageren. Ze is echt een heel tevreden en vrolijk meisje. Als ze in de box ligt op haar rug zijn haar handen en voeten continu aan het bewegen en kraait ze het uit van plezier. Erg leuk om te zien en te horen. Y is nog steeds niet bij haar zusje weg te slaan. Ze geeft haar de fles, speelt met haar, gaat met haar in bad en loopt /huppelt apetrots achter de kinderwagen en man loopt er dan vaak naast. Op zo'n moment voel ik mij echt een heel rijk mens!

We hebben nog t/m morgen ongeveer moedermelk en daarna moet Q over op flesvoeding... Ben benieuwd hoe ze daar op gaat reageren. Ze heeft dan 4 maanden mm gehad, maar merk dat ik het wel heel erg jammer vind dat we dan nu toch over moeten op fv.

Gisteren wel voor het eerst een paar hapjes fruithap gegeven en dat ging goed. Ze moest natuurlijk wel even wennen, maar ze at het toch goed. Vandaag weer een paar hapjes proberen, maar nu ga ik eerst het huis even schoonmaken.
Calimero geen idee hoe groot het hoofdje is. Het enige dat ik weet is dat me steeds weer verteld wordt dat ze een flink hoofd heeft, groter dan gemiddeld. In mijn hoofd is het inmiddels een basketbal maar dat zal wel meevallen :-) Het woord KS is nog helemaal niet gevallen, het is dus echt mijn eigen fantasie die een loopje neemt. Daarom is het wel goed dat we het er maandag over gaan hebben, ik wil graag feiten weten, lekker nuchter bezig zijn ipv door hormonen geleid worden

Het zou heel fijn zijn als je dit voor de kerst geregeld krijgt ja! Stel dat je wel wordt doorgestuurd naar een KA, heb jij dan nog andere manieren om daar of eerder aan de beurt te zijn, of alsnog voor kerst aan dat middel te komen? (Misschien niet netjes, maar wel heel begrijpelijk als je dat zou doen)

Kena fijn dat je het zo leuk hebt gehad!

Kandelaar daar moet ik nog kijken. Ik ben naar t centrum geweest en redde het niet om alle winkels met babykleertjes af te gaan. Van prenatal naar de hema was eigenlijk al te ver.

Wat geweldig dat Y zo'n trotse grote zus is!! Op de foto's op fb zie je haar ook altijd stralen. En Q alweer 4 maanden, dat gaat echt zo hard.. Fruithapje, wat een grote stap joh! Waarom vind je het zo jammer over te gaan op fv? Ze heeft best een tijd bv gehad, en fv is tegenwoordig toch ook best ok volgens lactatiedeskundigen.. Is het t idee?

Drzzttrtje balen dat je zo slecht slaapt. Enig idee hoe het komt? Je zou eens kunnen proberen te slapen met een kussen tussen je benen, en/of onder je buik. Dan ondersteun je de boel een beetje, misschien dat je dan lekkerder ligt? Matras wat ophogen/op wat extra kussens slapen tegen maagzuur, geen thee meer drinken (supertip van lamelle), enz.. Het kan je echt opbreken he, slaapgebrek hopelijk gaat het snel weer beter!
quote:nimnim schreef op 10 december 2012 @ 11:39:

[...]

de wonderen zijn de wereld nog niet uitNog geen wonderen zien langskomen
Zo zit je hier een dag zo goed als alleen, zo staat ineens het hele topic volgeschreven, hallo zeg! .

Calimero, wat wammer dat je klein zo'n last heeft van krampjes en voeding, kan me voorstellen dat je je er erg zorgen over kan maken of het graag zou willen 'overnemen' van haar, maarja dat gaat niet. Ook heel lastig als je zelf beter weet hoe de HA het moet doen, je handen zullen dan echt wel jeuken! Een maand is nog best lang hoor, in dagen, geniet er van!

Oh Nimnim, wat maak jij je een zorgen. Hoe vaak gebeurd het niet dat eerst wordt gezegd dat het kindje groot is terwijl het dan toch best klein blijkt, of andersom. Goed om het in het gesprek aan te kaarten, maar neem die info uit die Google actie nou niet te serieus, wat je daarmee vond heb je geheid geen redelijke kans op.

Ik heb het jasje dat ik heb gekocht gegoogled, zo-een is het: . Ik heb echt veel online besteld, te weinig winkels met babykleding in de buurt en die waar we speciaal heen waren gegaan vond ik de kleertjes niet leuk. Online hele stapels leuke betaalbare dingetjes gevonden.

Lamelle, joehoe, morgen de VK bellen en meer info, leuk joh, het is nu zo dichtbij!

Sanne, bij jou ook geen vooruitgang dus, op naar de 12-12-12!

VenO wat lekker dat hij goed slaapt . Zal vast wennen zijn, maar het lijkt me heerlijk dat je eindelijk zelf ook weer genoeg slaap krijgt.

Kena, leuk je uitje

Drzttrtje, blech, dat is lang wakker liggen :(. Ben je nu ook de hele dag gaar of kom je er op een bepaald moment overheen?

Kandelaar, leuk dat je er weer bent! Goh wat een schattig tafereeltje zie ik voor me bij de beschrijving van je twee dochters samen, echt leuk . Wat wordt Q ook al weer oud en groot, met 4 maanden en fruithapjes!

Ego: verkoudheid gaat al beter, een dag onder een deken op de bank doet goed. Ik heb vandaag weer gewoon gewerkt en ben alleen een beetje wazig in m'n hoofd nu. Het verbouwen wordt echt mooi! (Haha, ik blijk toch wel iets van meer gevoeligheid voor geur te hebben blijkbaar, de tegels die vandaag voor een deel geplakt zijn zijn zo mooi maar ik ga zowat over mijn nek van de geur van de tegellijm )
Oooh, net een stuk getypt... Is alles weer weg... Nou jaaaa, nieuwe poging!

Lamelle en Sanne, spannnnend voor jullie! En Flower, voor jou komt het ook al snel dichterbij!

Kandelaar, jammer dat je mm op is... Maar goed, wat anderen ook zeggen, ze heeft best lang gehad! En wat lijkt me dat heeeeerlijk, je twee meiden waar je zo trots op kan zijn! Super!

Ik hoop ook dat er niks aan de hand is, of snel op te lossen is... In mijn omgeving weten mijn moeder (en vader denk ik ook ondertussen ) zus en beste vriendin het. Daar kan ik dan ook echt even bij uitjanken als het weer zo ver is. Op een gegeven moment wilde ik ook wel graag mensen op de hoogte brengen. En man heeft het zijn ouders en een vriend verteld. Dus we kunnen er wel met een aantal over praten. Voelt wel goed.

Haha, nimnim, stiekem moet ik ook wel een beetje om je lachen. Stel je voor dat jij de eerste vrouw op aarde bent die een baby baart met een volgroeid volwassen hoofd, haha... maar nu even serieus, fijn dat je snel dat gesprek hebt. Je wordt vast en zeker serieus genomen en gerustgesteld!

Calimero, he wat sneu voor jullie meisje! Ik hoop dat je geen verwijzing voor de KA nodig hebt en voor de kerst weer een lachende Minicalimero hebt! Leuke fotos op facebook!

Aaaanne, wat een schattig jasje!

Drzttertje, jakkes, wat irritant dat je niet lekker hebt kunnen slapen! Ik hoop dat je vanavond weer een betere nacht hebt! En anders maar wat langer blijven liggen sochtends!

Hier verder niet zoveel nieuws... Bijna vakantie! En daar zooooo aan toe! Op school is december altijd een pittige maand en we kregen ook nog belangrijk bezoek, dus daar extra goed alles voor elkaar moeten maken... Dus wel 2 weken vakantie verdiend. En dan ook even mentaal voorbereiden op het ziekenhuisbezoek.... En die leuke vragenlijsten invullen... :s

Nu even lekker niks doen! Tot laterrrr!
Helaas, meeste dromen zijn bedrog! Vandaag ongesteld geworden.
Oooh balen zus! Maar je cyclus is wel mooi dan toch? Ik weet even niet meer wat je er eerder over zei...

Dikke
Kandelaar vriendin is heel erg verslagen, zoveel ongeloof en verdriet. Daarnaast is ze ook heel sterk om haar moeder een heel mooi afscheid te gaan geven.

Ik zit zelf inmiddels op cd 35, deze ronde dus weer een lange cyclus.

Wat fijn dat het bij jou zo goed gaat met de meiden, echt fijn om te lezen. Dat hebben jullie zo verdiend naar de heftige zwangerschap die je gehad hebt!

Aaanne schattig jasje!!! Haha en over je nek gaan van tegels, dat lijkt mij geen succes!

Nimnim ik hoop echt dat ze je gerust kunnen stellen, want zoals Aaanne ook al zegt, met echo schattingen hebben ze het zo vaak fout, of blijkt het achteraf allemaal heel erg mee te vallen.

Ons ukje zou ook een klein monstertje worden, nou ik vond het een prachtige baby met alles in verhouding!

Theepoes wat fijn dat je wat mensen in vertrouwen hebt kunnen nemen, het kan soms zo erg opluchten om het er even uit te gooien....

Bijna vakantie! Kan me voorstellen dat je daar onwijs aan toe bent, nou straks maar heerlijk van gaan genieten!

Zus ach dikke knuffel voor jou! Had leuk geweest, maar helaas mocht dus nog niet zo zijn....
He bah wat jammer Zus

Theepoes . Jaa, kerstvakantie, zin in!! Kwam je hoge bezoek op 5 december, of was het ander soort hoog? Nog twee weken en dan lekker vrij . Dan maar een keertje op je gemak door die lijsten heen..vervelend hoor, lijkt me echt zo'n tegenaan-hik-ding.

Kena, da's weer lang inderdaad, *zucht*. Heb je het idee dat er een kans is deze ronde, of zit je eigenlijk te wachten tot je aan een nieuwe ronde mag beginnen?

Snerterdesnert, ik gun het jullie drie ook zo erg dat je eens van dat wachtbankje af mag komen! En Ipadje natuurlijk ook.
quote:aaaanne schreef op 10 december 2012 @ 18:43:

Lamelle, joehoe, morgen de VK bellen en meer info, leuk joh, het is nu zo dichtbij!Ik zit er 's avonds nu vaak wel een beetje doorheen, maar dit berichtje doet me goed! Morgen is er inderdaad weer even wat 'actie' in het wachtproces :-)
Haha, ja die kerel kwam ook Aaaanne, maar we kregen ook twee meneren van de insopectie op visite... dus alles moest van te voren tot in de puntjes geregeld zijn en goed op orde zijn. gelukkig heb ik dat altijd meestal wel, maar nu moest het nog beter dan goed! en met een superresultaat. ze waren zeeeeer tevreden! Dus ik was echt trots op ons schooltje!
Wat een lieve, opbeurende berichtjes staan hier toch :-) Echt heel leuk om te lezen hoe iedereen met elkaar meeleeft en er voor elkaar is. Ik vind het heel fijn om bij zo'n geweldige groep te mogen horen, bedankt meiden!!
Oooh nimnim, nemen de horrormonen nu weer een loopje met je? Of weet je zeker dat je ons zo leuk vindt!
quote:theepoes schreef op 10 december 2012 @ 21:56:

Oooh nimnim, nemen de horrormonen nu weer een loopje met je? Of weet je zeker dat je ons zo leuk vindt!

noujaaaaaaa zeg... ik wist t net heel zeker maar nu begin ik te twijfelen!
Haha! Grapje hoor!
weet ik toch ;)
Pffieuw, ik dacht dat al dat je boos zou worden! Tsjah, ik ken die hormonen nog niet zo goed. Je weet het maar nooit met zwangere vrouwen...!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven