Geld & Recht alle pijlers

Klantenservice Bol.com

11-12-2012 07:02 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie van jullie heeft ervaring met Billie, de onkundige digitale klantenservice van Bol.com.

Ik krijg namelijk een pakketje die niet voor mij bedoeld is. Ik wil niet een duur nummer bellen, want tja. Ik heb niet om het pakketje gevraagd.

Heeft iemand het e-mailadres of de link naar een digitaal klachtenformulier van Bol.com?
*
Retour afzender en er een mailtje aan wagen.
Ik zou het gewoon retour afzender sturen en er verder niets mee doen. Of was het echt aan jou geadresseerd? In dat geval erop zetten dat het niet door jou besteld was en gewoon 'n mailtje sturen. Bol.com antwoordt altijd netjes en lost 'n probleem correct op is mijn ervaring.
Duur nummer valt bij Bol wel mee, is gewoon lokaal tarief, maar op de website vind je alle contactgegevens, ook een emailformulier:

https://www.bol.com/nl/m/klantenservice ... index.html
Mailen dan krijg je een retouradres met antwoordnummer is gratis
Ik zou toch even aangeven door middel van een mailtje, dat het pakketje niet voor jou was, en dat je het niet besteld hebt.

Raar! Succes ermee
Je kunt gewoon mailen hoor naar bol, mijn ervaring is dat je heel snel antwoord krijgt.
Bol.com heeft een hele nette klantenservice.

Vorige week zondag om 17.30 een mailtje verstuurd, omdat we niet tevreden waren. De 30 dagen (om te retourneren) waren al om. Om 18.00 een mailtje terug dat het geen probleem was en alsnog retour gezonden kon worden. op zondag!

Ik stond ervan te kijken!
Ik heb alleen maar hele positieve ervaringen met de Klantenservice van Bol.com. Gewoon even mailen, dan wordt het zo opgelost.
Je kan gewoon een nummer bellen voor lokaal tarief hoor, staat op de klantenservice pagina

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven