Niet meer aangetrokken tot mijn vriendin

17-12-2012 11:46 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een relatie van 5 jaar en een half. Sinds dit jaar is er een kindje bij gekomen die nu 6 mnd is.

Sinds een maand of 4 voel ik mij minder aangetrokken tot mijn vriendin. Zelf vindt ik dit zeer vervelend want ik zie haar nog steeds graag.

Ik heb het haar een paar dagen geleden verteld en dit is niet bepaald in goede oren gevallen. Nu zegt ze dat ik haar niet meer graag zie daardoor en dat we beter kunnen uit elkaar gaan.

Liever zou ik het anders zien maar ik vraag mij af hoe ik terug haar aantrekkelijker kan gaan vinden of wat ik zou kunnen doen om ons seksleven terug wat interessanter te maken?
Jullie hebben een kind

De tijd van flierefluiten en lang leve de vrijheid is voorbij kerel

Voortaan poepluiers verschonen, verplicht op de bank met je vriendin hangen en thevoice kijken en op zondag met de buggie naar schoonfamilie. En dit tot aan je dood. Lang leve het gezinnetje. Maar wegrennen, omdat het even tegenvalt zou wel heel laf zijn.
Asshole!
Zo, heb jij je relatie even de doodsteek gegeven.
quote:squizel schreef op 17 december 2012 @ 11:46:

Hoi,

Ik heb een relatie van 5 jaar en een half. Sinds dit jaar is er een kindje bij gekomen die nu 6 mnd is.

Sinds een maand of 4 voel ik mij minder aangetrokken tot mijn vriendin. Zelf vindt ik dit zeer vervelend want ik zie haar nog steeds graag.

Ik heb het haar een paar dagen geleden verteld en dit is niet bepaald in goede oren gevallen. Nu zegt ze dat ik haar niet meer graag zie daardoor en dat we beter kunnen uit elkaar gaan.

Liever zou ik het anders zien maar ik vraag mij af hoe ik terug haar aantrekkelijker kan gaan vinden of wat ik zou kunnen doen om ons seksleven terug wat interessanter te maken?

"ik zie haar graag" vind ik een nogal een afgezwakte vorm van liefde,

ik zie de kassamedewerker van de supermarkt ook graag, en de krantenjongen, allemaal hartstikke aardige mensen.

Het is goed dat je het haar gezegd hebt alhoewel een vrouw meer heeft aan duidelijke argumenten zodat ze er ook wat aan kan doen. 'Ik vind je niet aantrekkelijk' is inderdaad nogal....uhhhh....'dodelijk'

hoe ver gaat jouw liefde voor je vrouw, de moeder van je kind?

Je vraagt hoe jij haar weer aantrekkelijker kunt gaan vinden en je sexleven weer een drive kan geven....misschien moet je de zekerheid niet bij ons of bij haar zoeken, maar bij jezelf.

Jullie zijn samen de ouders van jullie kind, en het ouderschap trekt duidelijk een wissel op jullie relatie, geef haar daar niet de schuld van. Ze vind het vast geen moeite om te minderen met roken voor je, en jij vindt het vast geen moeite om samen met haar jullie kind in bad te doen en daarna samen lekker te douchen. Zoek verbinding.
Hm, ik zou op je kind gaan passen en haar als cadeau een dag wellness geven met haar vriendin(nen). Dat hebben vrouwen nodig. De week daarna zou ik voor haar gaan koken en haar een duur parfum geven.

En NOOOOIT meer zeggen dat je haar minder aantrekkelijk vindt! Maar ook niet nu opeens overdreven (ongemeend?) vaak gaan zeggen dat je haar zo prachtig vindt.
quote:Amand schreef op 17 december 2012 @ 15:23:

[...]

Nee, dat is niet fair. Niet alle nieuwe vaders hebben spontaan een overdosis aan vrouwelijke hormonen. Mannen zijn geen vrouwen hè.

Nee maar zeggen dat je je vrouw niet meer aantrekkelijk vindt na een bevalling heeft niets met hormonen te maken en meer met een enorm stuk beton voor je hoofd hebben. Dat doe je toch niet?

Ja bij een bevalling zijn , nachtvoedingen, gedoe, flesjes, luiers etc. het zorgt voor een enorme verandering in het leven. Maar daarom misschien zeggen dat je het lijf van een ander dus maar niet aantrekkelijk meer vindt, heeft dan toch geen moer met hormonen te maken misschien wel met botheid en wellicht ook je partner de graag de schuld willen geven van veranderingen in jullie leven?

Ik zou heel snel mijn excuses maken als ik jou was TO. Mocht je dat niet willen/kunnen denk ik dat Isabon gelijk heeft.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Waar is TO??
Jongens TO is duidelijk een Belg.

' ik zie haar graag' betekent daar ' ik hou van haar'.
quote:blijftgewoondametje schreef op 21 december 2012 @ 10:48:

Jongens TO is duidelijk een Belg.

' ik zie haar graag' betekent daar ' ik hou van haar'.Dan schrijft hij toch ik hou van haar, ik neem aan dat als je op een nederlands forum bent je wel snapt dat je dan niet op z'n Bels gaat schrijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven