Kerstpakket
vrijdag 21 december 2012 om 13:27
Orzoo, ik kan me goed voorstellen dat jij/je vriend baalt.
Hier een klant die he-le-maal niets doet. Geen kerstkaart, geen mail.
Voordat ik naar huis ging, hing dat mens aan de telefoon (zogenaamd druk) en geen beste wensen.
Ik had (gelukkig) ook geen relatiegeschenk voor dat mens meegenomen.
Hier een klant die he-le-maal niets doet. Geen kerstkaart, geen mail.
Voordat ik naar huis ging, hing dat mens aan de telefoon (zogenaamd druk) en geen beste wensen.
Ik had (gelukkig) ook geen relatiegeschenk voor dat mens meegenomen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
vrijdag 21 december 2012 om 13:34
vrijdag 21 december 2012 om 13:38
Wij hadden een best leuk pakket. Wat eten en een electrisch apparaat er bij. Ik zie er al veel van te koop staan op marktplaats, ongebruikt nieuw in de doos, uit mijn omgeving
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem ook niet kan gebruiken. Maar het idee was leuk.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem ook niet kan gebruiken. Maar het idee was leuk.
The past may be in tatters
But today is all that matters
But today is all that matters
vrijdag 21 december 2012 om 13:50
wij hebben gisteren zelf een pakket samengesteld voor ons personeel. Het is een ouderwets eet pakket...
Inhoud ; notenkraker en walnoten, ragout en bakjes, jam, croissants, roomboter, ontbijtkoek, salami, chips, prosecco met 2 glazen,
diverse theesoorten, soep, ananas, douchegel, sinaasappelsap, edammer kaas, ferrero, wilhelmina pepermunt,
oliebollenmix, poedersuiker en een kerststol. Dit zit allemaal in een box waar je je kerstballen in kan doen...
Zelf gekregen ; Kerstkransjes. ..zijn al op inmiddels.
Inhoud ; notenkraker en walnoten, ragout en bakjes, jam, croissants, roomboter, ontbijtkoek, salami, chips, prosecco met 2 glazen,
diverse theesoorten, soep, ananas, douchegel, sinaasappelsap, edammer kaas, ferrero, wilhelmina pepermunt,
oliebollenmix, poedersuiker en een kerststol. Dit zit allemaal in een box waar je je kerstballen in kan doen...
Zelf gekregen ; Kerstkransjes. ..zijn al op inmiddels.
vrijdag 21 december 2012 om 14:08
Klinkt goed zandkorrel!
Hier had ik eigenlijk niets bijzonders verwacht, maar we kregen een kistje met twee goede flessen wijn en waardebonnen voor 50E. Leuk en veel beter dan vorig jaar (toen was het echt een waardeloos kerstpakket). Sowieso een 13e maand en bonus, dus ik ben heel blij. Verder van zakelijke relaties een (kook-)boek, fles champagne en een bon voor een kerststol van een hele goede banketbakker.
Ik las hier meerdere keren dat mensen hun pakket naar de voedselbank brengen en wilde ook iets doen (maar die kerststol krijgt niemand, gheghe ).
Wat zou beter zijn? Doos met spullen of geld storten?
Hier had ik eigenlijk niets bijzonders verwacht, maar we kregen een kistje met twee goede flessen wijn en waardebonnen voor 50E. Leuk en veel beter dan vorig jaar (toen was het echt een waardeloos kerstpakket). Sowieso een 13e maand en bonus, dus ik ben heel blij. Verder van zakelijke relaties een (kook-)boek, fles champagne en een bon voor een kerststol van een hele goede banketbakker.
Ik las hier meerdere keren dat mensen hun pakket naar de voedselbank brengen en wilde ook iets doen (maar die kerststol krijgt niemand, gheghe ).
Wat zou beter zijn? Doos met spullen of geld storten?
vrijdag 21 december 2012 om 15:58
vrijdag 21 december 2012 om 16:27
vrijdag 21 december 2012 om 16:43
Voor mijn inzet op school heb ik ooit hooguit een flesje wijn gehad.
Ooit zaten mijn vriendinnen te miepen over hun tegenvallende kerstpakket; ik werd er niet goed van. Ik kreeg tenslotte niks... toen heeft mijn man een pakket voor me samengesteld: mooie handdoeken, badspullen, lekkere dingetjes. Heerlijk toch!
Ooit zaten mijn vriendinnen te miepen over hun tegenvallende kerstpakket; ik werd er niet goed van. Ik kreeg tenslotte niks... toen heeft mijn man een pakket voor me samengesteld: mooie handdoeken, badspullen, lekkere dingetjes. Heerlijk toch!
vrijdag 21 december 2012 om 17:41
quote:Star schreef op 21 december 2012 @ 17:37:
Een bon. Kan je online uit allerlei stomme dingen kiezen. Zo zonde van het geld die bonnen
Zat er ook geen goed doel bij dan?
En Pruttel, wat lief dat je als werkgever je personeel ondanks dat het niet zo goed gaat toch in de watten legt!!
Een bon. Kan je online uit allerlei stomme dingen kiezen. Zo zonde van het geld die bonnen
Zat er ook geen goed doel bij dan?
En Pruttel, wat lief dat je als werkgever je personeel ondanks dat het niet zo goed gaat toch in de watten legt!!
Life is too short to waste time matching socks
vrijdag 21 december 2012 om 17:45