wachten op de uitslag, wat duurt dat lang!
vrijdag 21 december 2012 om 13:51
Pffff.... ik zou tussen 12 en 14 uur gebeld worden door de huisarts met de uitslag van longfoto's die gisteren gemaakt zijn. (verdenking longontsteking)
En nu is het al 13.50 en de telefoon zwijgt nog steeds. Waarom duurt het zo lang!!! Ik word er gewoon gefrustreerd van!
(moet gewoon even mopperen!)
En nu is het al 13.50 en de telefoon zwijgt nog steeds. Waarom duurt het zo lang!!! Ik word er gewoon gefrustreerd van!
(moet gewoon even mopperen!)
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
vrijdag 21 december 2012 om 14:03
Belafspraken zijn altijd aan het eind van het spreekuur en als dat uitloop (in mijn ervaring bijna altijd) dan worden de bellers ook later gebeld. Soms proberen de artsen tussendoor alvast wat mensen te bellen maar dat lukt niet altijd.
Maar welvervelend die zenuwen
Maar welvervelend die zenuwen
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.

vrijdag 21 december 2012 om 14:07
Joh, stel jij bent het "ingreepje", dan ben je ook blij dat de huisarts een niet-dringende belafspraak verzet. Ik neem tenminste aan dat je niet direct met de ambulance naar het ziekenhuis moet als blijkt dat je longontsteking hebt zal heus vandaag nog wel goedkomen.
Toch wel heel vervelend hoor! Maar zet jezelf voor de tv neer met een kop thee, en blijf in de buurt van de telefoon...
Toch wel heel vervelend hoor! Maar zet jezelf voor de tv neer met een kop thee, en blijf in de buurt van de telefoon...

vrijdag 21 december 2012 om 14:15
Het lijkt mij toch dat uitloop van een spreekuur al is ingecalculeerd als de belafspraak tussen 12-14 uur zal plaatsvinden. Heel vervelend als je dan hoort dat het nog bijna een uur duurt door een ingreep. Zeg dan dat er in de middag wordt teruggebeld zonder tijdsstippen te noemen, lijkt mij niet zo moeilijk, toch?
Succes met de uitslag, hoop dat het positief voor je zal uitvallen!
Succes met de uitslag, hoop dat het positief voor je zal uitvallen!
vrijdag 21 december 2012 om 14:18
En ja, ik heb godvergeten veel pijn in mijn long. Had gehoopt dat als het longonsteking zou zijn, dat ik dan gelijk aan de antibiotica zou kunnen gaan. Maar alles wordt nu later, ik kon Feliciaatje ook niet meer wakker houden, dus ik kan pas evt naar de apotheek als zij weer wakker is.
Ik ben gewoon geirriteerd en mopperig hoor... voel me kut en maak me zorgen, vandaar dat ik misschien een beetje onredelijk ben
Ik ben gewoon geirriteerd en mopperig hoor... voel me kut en maak me zorgen, vandaar dat ik misschien een beetje onredelijk ben
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
vrijdag 21 december 2012 om 14:19
vrijdag 21 december 2012 om 14:20
vrijdag 21 december 2012 om 14:21
Nou zeg wat irritant! Stom ook van die huisarts (of assistent); zeg dan dat er gebeld wordt tussen 13 en 15 uur, dan heb je al een andere verwachting en valt het altijd mee. Kan me er ook gruwelijk aan ergeren als zulke afspraken niet worden nagekomen; plan je werk dan goed.
Snap ook dat je je zorgen maakt, en voor het weekeinde eventueel medicatie wilt... kun je misschien nog naar een avond/weekeind apotheek?
Snap ook dat je je zorgen maakt, en voor het weekeinde eventueel medicatie wilt... kun je misschien nog naar een avond/weekeind apotheek?

vrijdag 21 december 2012 om 14:29
quote:Natonco schreef op 21 december 2012 @ 14:19:
Och Felice, ben je ziek? Wat naar! En dat wachten duurt zo lang hè... Je kunt niet eens even boodschappen doen, want om dat soort gesprekken nou in de supermarkt te voeren...
Ik wacht op een telefoontje van de gynaecoloog. "Ergens in de middag". Zo'n middag duurt nog best lang dan
Dan wachten we samen hè . Jammer dat ik je vanavond niet zie!
Ik rook gelukkig al jaren niet meer, maar toch vind ik longfoto's eng. En misschien is het ook geen atypische longontsteking maar gewoon een gekneusde rib als gevolg van 6 weken enorm hoesten. Maar wat het ook is, het is gewoon balen als je zo lang moet wachten, maak dan inderdaad geen afspraak....
Och Felice, ben je ziek? Wat naar! En dat wachten duurt zo lang hè... Je kunt niet eens even boodschappen doen, want om dat soort gesprekken nou in de supermarkt te voeren...
Ik wacht op een telefoontje van de gynaecoloog. "Ergens in de middag". Zo'n middag duurt nog best lang dan
Dan wachten we samen hè . Jammer dat ik je vanavond niet zie!
Ik rook gelukkig al jaren niet meer, maar toch vind ik longfoto's eng. En misschien is het ook geen atypische longontsteking maar gewoon een gekneusde rib als gevolg van 6 weken enorm hoesten. Maar wat het ook is, het is gewoon balen als je zo lang moet wachten, maak dan inderdaad geen afspraak....
vrijdag 21 december 2012 om 14:29
vrijdag 21 december 2012 om 14:31
quote:Natonco schreef op 21 december 2012 @ 14:20:
Dat klinkt naar, die long. Kun je wel diep inademen? Heb je een foto laten maken?
Ik lees ook maar half hè. Is manlief vanavond wel thuis om je te vertroetelen?Nee, ook dat nog....... die is hard aan het werk en vanavond en vannacht ook niet thuis, dus ik hoop dat Feliciaatje zich een beetje gedraagt om mama te ontlasten
Dat klinkt naar, die long. Kun je wel diep inademen? Heb je een foto laten maken?
Ik lees ook maar half hè. Is manlief vanavond wel thuis om je te vertroetelen?Nee, ook dat nog....... die is hard aan het werk en vanavond en vannacht ook niet thuis, dus ik hoop dat Feliciaatje zich een beetje gedraagt om mama te ontlasten