Geld & Recht alle pijlers

Stufi al binnen?

21-12-2012 12:55 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Normaal heb ik de stufi rond deze tijd wel al binnen, nu nog niet (snsbank).. en dat is best vervelend want ik ga zometeen een auto kopen hehe.

Hebben jullie al stufi ontvangen?
Ehm..Stufi --> auto kopen? Hoeveel is die stufi dan wel niet? In mijn tijd was het 120 gulden ofzo.
Al heeft de rest van de wereld het al binnen, wat verandert dat voor jou? Je kunt er niets aan veranderen op dit moment.
Als meerdere mensen het nog niet ontvangen hebben, ga ik uit van vertraging en bel ik mijn afspraak af. ;)

Van de stufi kan ik geen auto kopen, was het maar zo, maar ik wil toch even wat geld achter de hand hebben totdat mijn mans salaris maandag gestort gaat worden...
Stufi komt toch altijd de 24e?

Kan zijn dat het deze maand eerder is ivm kerst, maar ik heb in ieder geval nog niets ontvangen.
Inderdaad, stufi komt op de 24e, niet op de 21e. Dus je moet sowieso tot maandag wachten.
Deze maand de 21e.

Van de duo-website: "Vandaag betalen we december uit".
quote:lorikamin schreef op 21 december 2012 @ 13:04:

Deze maand de 21e.

Van de duo-website: "Vandaag betalen we december uit".Als je het beter weet, waarom vraag je het dan?
Nee hoor..duo geeft aan op z'n site dat de uitbetaling van de maand december op 21 december zal zijn :Imao:
Ik hoop voor je dat het vandaag op je rekening valt..
Ik heb het ook nog niet.

En dat DUO altijd op de 24e stort is niet waar.
Liever elitair dan een pauper!
quote:clarins schreef op 21 december 2012 @ 13:05:

[...]

Als je het beter weet, waarom vraag je het dan?Omdat ik, zoals vermeld in openingspost, normaal rond dit tijdstip mijn geld binnen heb en nu dus nog niet. ;)
Vergeet niet dat het aan je bank ligt wanneer je het krijgt he. Kan nu druk zijn vanwege kerst bijvoorbeeld.
Het zou idd vandaag gestort moeten worden. Heb net gekeken maar heb het ook nog niet binnen
Hmmm, heb het normaal gesproken rond de 23e, 24e binnen. Zou wel welkom zijn als het vandaag al binnen zou komen
quote:kerstklok, 17 minuten geleden

Ehm..Stufi --> auto kopen? Hoeveel is die stufi dan wel niet? In mijn tijd was het 120 gulden ofzo.

¤8.734,26 per maand. Completely loaded zijn wij studenten. De crisis is voor arbeiders.
Hier ook nog geen stufie! Mijn salaris en mans salaris al wel gestort, het zal allemaal wel wat langer duren.

Ik kan iig boodschappen doen haha
Zo, die 26 cent doet het 'm.
Bij mij stond het 100 jaar geleden dan altijd rond 15.00 op mijn rekening. Nooit in de ochtend in ieder geval.
Ik neem aan dat je nog een ruime buffer op je spaar hebt waarvan je wat kan overboeken? Zodat je ook geld voor onverwachte kosten hebt.
Ehhh, hoeveel studenten ken jij met een ruime buffer? :D
Hoeveel studenten ken jij die een auto gaan kopen?
Ik heb het wel binnen (ABN).
Ik denk dat we in Nederland een onderwerpenprobleem hebben
Ik had als student ook een autootje van een paar honderd euro. Maar geen spaargeld
Ik heb het ook binnen (ING)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven