The Voice Kids
vrijdag 21 december 2012 om 20:46
quote:coolpack2 schreef op 21 december 2012 @ 20:45:
Die kids lezen hier toch niet.
Ik vond het de eerste keer jammer dat het leeftijdsverschil zo groot was. Een 14-jarige wint makkelijker dan een 8-jarige.Is dat nu veranderd dan?
Die kids lezen hier toch niet.
Ik vond het de eerste keer jammer dat het leeftijdsverschil zo groot was. Een 14-jarige wint makkelijker dan een 8-jarige.Is dat nu veranderd dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 21 december 2012 om 20:46
quote:Rainbow01 schreef op vrijdag 21 december 2012 20:38 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Twisted in "The Voice Kids"" class="messagelink">Twisted schreef op 21 december 2012 @ 20:35</a>:</b>
Ik hoop op heel irritante kindertjes </div></blockquote>ik ook .leipe schizzl zal ik nl. nooooit vergeten
Arghhh leipe schizzl, ik werd knetterrrrr toen .
Ik hoop op heel irritante kindertjes </div></blockquote>ik ook .leipe schizzl zal ik nl. nooooit vergeten
Arghhh leipe schizzl, ik werd knetterrrrr toen .
vrijdag 21 december 2012 om 20:48
quote:Rara70 schreef op 21 december 2012 @ 20:47:
Eigenlijk vind ik er geen zak aan.....maar ik ben in een zwart gat terecht gekomen na de " echte" Voice.Sja het is wel 21-12-2012
Eigenlijk vind ik er geen zak aan.....maar ik ben in een zwart gat terecht gekomen na de " echte" Voice.Sja het is wel 21-12-2012
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.