The Voice Kids
vrijdag 21 december 2012 om 22:21
quote:Summerdance schreef op 21 december 2012 @ 22:19:
Ze heeft wel een beetje haast alsof the people de trein moeten halen!
Maar meisje....Trein doet niet mee!
Ze heeft wel een beetje haast alsof the people de trein moeten halen!
Maar meisje....Trein doet niet mee!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 21 december 2012 om 22:22
vrijdag 21 december 2012 om 22:23
quote:coolpack2 schreef op 21 december 2012 @ 22:22:
[...]
Ugh... het is me wel eens gebeurd als ik dronken was, had ik er een tweede bij gepropt. Of ik supervrouw was, waag ik te betwijfelen ;-p
Oh....daar hoef ik niet eens dronken voor te zijn hoor
Is me broodje nuchter ook wel eens gebeurd!
[...]
Ugh... het is me wel eens gebeurd als ik dronken was, had ik er een tweede bij gepropt. Of ik supervrouw was, waag ik te betwijfelen ;-p
Is me broodje nuchter ook wel eens gebeurd!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 21 december 2012 om 22:24
[...]
[...]
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
[...]
Ugh... het is me wel eens gebeurd als ik dronken was, had ik er een tweede bij gepropt. Of ik supervrouw was, waag ik te betwijfelen ;-pIk ben in dronken staat wel eens vergeten om een tampon te verwijderen voordat ik seks ging hebben. Dat was ook echt geen succes
[...]
Ugh... het is me wel eens gebeurd als ik dronken was, had ik er een tweede bij gepropt. Of ik supervrouw was, waag ik te betwijfelen ;-pIk ben in dronken staat wel eens vergeten om een tampon te verwijderen voordat ik seks ging hebben. Dat was ook echt geen succes
I am surrounded by morons
quote:Summerdance schreef op 21 december 2012 @ 22:23:
[...]
Is me broodje nuchter ook wel eens gebeurd!Dat geloof ik ook wel, maar ik herinner me wel een aantal keer dat ik dan later op de avond / in de nacht op de plee zat van 'oh hoi, nog een' ;-p nog dronken en al, hahaha
[...]
Is me broodje nuchter ook wel eens gebeurd!Dat geloof ik ook wel, maar ik herinner me wel een aantal keer dat ik dan later op de avond / in de nacht op de plee zat van 'oh hoi, nog een' ;-p nog dronken en al, hahaha