Mode & Beauty alle pijlers

Genoeg haarverf

22-12-2012 18:03 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

ik heb de Garnier (Nutrisse?) haarverf gekocht met het kwastje erbij, maar het valt me op dat er veel minder verf in het doosje zit dan in de 'oude' verpakking. Heb ik voor lang haar (tot op mijn borst) wel genoeg met 2 verpakkingen?
Ik gebruik zelf soms wel 3 pakjes omdat het anders niet overal zit, en vroeger gebruikte ik er 2 en had ik zelfs langer haar.
Ik heb vandaag toevallig mijn haar geverfd met kru*dvat mousse haarverf. Mijn haar komt tot 8cm boven mijn billen en ik had meer dan genoeg dat verraste me want normaal koop ik 2 pakjes. Ziet er nog goed uit ook.

Sorry zwaar off-topic, ik bedoel het meer als tip.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik zou voor de zekerheid eerst een derde verpakking kopen. Als je hem niet nodig hebt gebruik je hem een volgende keer.

Ik heb zelf kort maar dik haar. Het is dat ik het heb laten knippen vorige week maar zodra het over mijn oren valt heb ik al 2 verpakkingen nodig. Zou de gok niet nemen voor de feestdagen.
Hm, misschien slimmer om dan even te wachten ja..heb nu een ietsje donkerdere kleur in mijn haar (dunkel violett braun, haal mn verf altijd bij de duitse DM) en heb nu intensief rood gekocht. Wordt dan iets voor na de feestdagen.
@mali: thanks voor de tip ;) maar deze is gewone verf, dus creme met ontwikkelvloeistof. In totaal is het 100 ml per pakje.
Ik heb lang (tot halverwege mijn rug als ik de krullen 'uittrek') en dik haar. Als ik ze zelf zou verven moet ik minimaal 3 pakjes kopen, en met een beetje fatsoenlijk merk kom je dan al gauw uit op zo'n 45-50 euro. Daarom laat ik het voor die prijs bij de kapper doen.
Mijn haar komt ongeveer een cm of 10 over mijn schouders heen en is steil, maar heb wel veel / dik haar.
Ik gebruok casting creme gloss en heb lang, dik haar maar altijd genoeg aan 1 pakje.
Ik gebruik met haarverf zonder kwastje altijd 2 pakjes, maar dan heb ik wel een echt dikke laag over mijn hele haar zitten. Nu zit er Preference Recital in, maar die irriteerde me erg aan mijn ogen (ammoniak?), dat heb ik met Garnier niet.
Keb de gok gewaagd en kwam toch ruimschoots uit, resultaat is mooi ! Thanks voor de tips .
quote:maria_90 schreef op 22 december 2012 @ 19:29:

Ik heb lang (tot halverwege mijn rug als ik de krullen 'uittrek') en dik haar. Als ik ze zelf zou verven moet ik minimaal 3 pakjes kopen, en met een beetje fatsoenlijk merk kom je dan al gauw uit op zo'n 45-50 euro. Daarom laat ik het voor die prijs bij de kapper doen.

Eh, op de eerste plaats zijn er wel 30 verschillende verpakkingen met verf maar er staan echt geen 30 fabrieken waar ze dat spul maken, goedkoop is meestal even goed als duur.

En in NL word je behoorlijk afgezet hoor. Ik woon in Duitsland en de duurste verf kost hier 9 euro, diezelfde verf kost in Nederland ruim 20 euro. Voor hetzelfde pakje he. Ik heb meestal een tussenmerk, rond de 6-7 euro, en die kost in Nederland ruim 15. Te belachelijk voor woorden.

Geldt overigens voor nagenoeg alle drogisterij-artikelen. Alleen parfum is jammer genoeg niet zoveel goedkoper.
Deze kost hier in NL nu 13,25, daar 3,95...ga ik meteen daar tanken en boodschappen doen. Das t fijne van in Limburg wonen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven