Hulp gezocht met Trap-Transfer-Restainer

23-12-2012 14:09 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar adressen in Nederland waar ik een Trap-Transfer-Restrainer kan kopen? Iemand een idee?

Het is voor een vriendin van mij, die heel veel zwerfkatten trapt, neutered, and released..En deze kooi staat bovenaan haar verlanglijstje.

Ik kan nog geen plaatjes plakken, maar hier is een link naar een foto, kan mischien iemand die voor mij plakken?

Trap Transfer Restrainer
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dank je wel Nouschi
Ik zou eens navragen bij de dierenambulance. Volgens mij gebruiken zij die ook om op een gegeven moment zwerfkatten mee te vangen.

Dan moeten ze je vast ook kunnen vertellen waar ze die vandaan hebben.
Thanks Tof,

Ik woon in het buitenland, heb al verschillende DA en katten organisaties in Nederland aan geschreven, maar niemand antwoord :(
Googelen op "kattenval"?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:loukanikos schreef op 23 december 2012 @ 22:21:

Thanks Tof,

Ik woon in het buitenland, heb al verschillende DA en katten organisaties in Nederland aan geschreven, maar niemand antwoord :(

Ik ken ze o.a. uit de USA, van een organisatie die zich bezighield met zwerfdieren (vangen, castreren en weer uitzetten) ze gebruikte. Kun je er niet evt. een online bestellen uit bijv. de USA?

Toevoeging: o.a. de ASPCA doet dit, bij hen navragen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven