Welke naam past bij....
maandag 9 augustus 2010 om 14:32
dinsdag 18 december 2012 om 21:37
quote:Tuya schreef op 18 december 2012 @ 08:35:
Bij Derek en Olivia denk ik aan Derek Ogilvie. Maar dat vroeg je niet
Misschien niet de meest handige combinatie inderdaad, maar goed, vandaar ook mijn vraag. Ik zou zeggen kom maar op dan!
Amelie: Leuk!
Ik vind tussen de jongensnamen nog steeds niet echt een match... Ik dacht toen ook aan Sweder en Camiel... Maar dat vond vaders niet echt leuk. Weet iemand een naam meer in de trant?
Bij Derek en Olivia denk ik aan Derek Ogilvie. Maar dat vroeg je niet
Misschien niet de meest handige combinatie inderdaad, maar goed, vandaar ook mijn vraag. Ik zou zeggen kom maar op dan!
Amelie: Leuk!
Ik vind tussen de jongensnamen nog steeds niet echt een match... Ik dacht toen ook aan Sweder en Camiel... Maar dat vond vaders niet echt leuk. Weet iemand een naam meer in de trant?
zaterdag 22 december 2012 om 11:53
Nou, weer inspiratie genoeg, bedankt iedereen!
Voor de jongens is inderdaad Zeger ook heel stoer, maar m'n vriend denkt dan dat dat alleen maar is omdat ik Chris Zegers een 'hunk' vind
En Emiel ,Casper ook leuk.
--> Alois, hoe zou je dat uitspreken?
En ook leuke meisjesnamen Emilia, Felia, Amelie.
Nog meer namen zijn welkom hoor voor wie nog weet, bedankt!
Voor de jongens is inderdaad Zeger ook heel stoer, maar m'n vriend denkt dan dat dat alleen maar is omdat ik Chris Zegers een 'hunk' vind
Nog meer namen zijn welkom hoor voor wie nog weet, bedankt!
zondag 23 december 2012 om 13:08
quote:tantem schreef op 22 december 2012 @ 11:53:
Nog meer namen zijn welkom hoor voor wie nog weet, bedankt!Als Aa-lo-wies
Nog meer namen zijn welkom hoor voor wie nog weet, bedankt!Als Aa-lo-wies
zondag 23 december 2012 om 20:29
Hallo allen, ik ben zwanger van een jongetje en onze dochter heet Julie (uitgesproken op z'n Frans met klemtoon op de eerste lettergreep). We zoeken bij voorkeur een jongensnaam met een wat Franse klank.
Ikzelf ben heel enthousiast over Mathies (wellicht in de toekomst afkorting Thies), maar Man wat minder. Hij neigt naar Philip (dan weer wel op z'n NL's uitgesproken), ik ben bang dat dat verkeerd wordt uitgesproken - Julie is voor veel mensen ook al lastig, men spreekt het vaak op z'n Engels of NL's uit.
Reservenaam is Serge...
Wellicht heeft iemand hier nog wat goede suggesties? Bedankt voor het meedenken alvast!
Ikzelf ben heel enthousiast over Mathies (wellicht in de toekomst afkorting Thies), maar Man wat minder. Hij neigt naar Philip (dan weer wel op z'n NL's uitgesproken), ik ben bang dat dat verkeerd wordt uitgesproken - Julie is voor veel mensen ook al lastig, men spreekt het vaak op z'n Engels of NL's uit.
Reservenaam is Serge...
Wellicht heeft iemand hier nog wat goede suggesties? Bedankt voor het meedenken alvast!
maandag 24 december 2012 om 09:24
Wauw wat veel suggesties in 1 nachtje, bedankt!
@ Miss Shopping + Digijuf, Mat(t)hieu gaat op de lijst!
@ Tinkerbell, J/Gilles en Rich worden denk ik te vaak verkeerd uitgesproken.
De naam komt amper voor, maar is wel -afhankelijk van de schrijfwijze- iets van 50x gegeven in 2010. Vind ik juist wel leuk. En weer niet te apart of onuitspreekbaar (hoop nog steeds dat dat 'm wordt
)
@ Nouschi en Cejo, Roma(i)n is bijna hetzelfde als onze achternaam helaas, vind het mooie namen.
Cedric vind ik ook zeker het overwegen waard, Marlon iets te vrouwelijk.
@ Digijuf, dankjewel!
De volgende namen vinden we idd mooi, maar zijn van exen, familieleden of goede vrienden:
Pascal, Louis, Emil, Alec, Yves, Maxim.
Leuk, nogmaals bedankt dames!
@ Miss Shopping + Digijuf, Mat(t)hieu gaat op de lijst!
@ Tinkerbell, J/Gilles en Rich worden denk ik te vaak verkeerd uitgesproken.
De naam komt amper voor, maar is wel -afhankelijk van de schrijfwijze- iets van 50x gegeven in 2010. Vind ik juist wel leuk. En weer niet te apart of onuitspreekbaar (hoop nog steeds dat dat 'm wordt
@ Nouschi en Cejo, Roma(i)n is bijna hetzelfde als onze achternaam helaas, vind het mooie namen.
Cedric vind ik ook zeker het overwegen waard, Marlon iets te vrouwelijk.
@ Digijuf, dankjewel!
De volgende namen vinden we idd mooi, maar zijn van exen, familieleden of goede vrienden:
Pascal, Louis, Emil, Alec, Yves, Maxim.
Leuk, nogmaals bedankt dames!