Nieuwe vibrator aanschaffen....

13-12-2012 20:43 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke hebben jullie?

Wat is een aanrader?

Graag met site/plaatje.
Zal je niet eens beginnen met wat specificaties wat je zoekt? Voordat iemand hier in geuren en kleuren de "Ultimate Fist Fucker" gaat aanprijzen en jij op zoek bent naar iets voor in je handtas...
De gratis bij een bestelling van Willie
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wees economisch en ecologisch bewust en ga voor tweedehands handboren.
Je kan ook bij de praxis gaan of de gamma en je laten adviseren door het personeel wat hun beste boor is met de beste snelheden.
Ik mag nog geen plaatjes plakken
Mijn man is de laatste tijd vaak op zakenreis, heb ooit een vibo gehad maar dat is al 18 jaar geleden.
Wil je iets wat er uit ziet als een echte penis?

Wil je zowel vibratie als penetratie tegelijk?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://www.depaarsekeizer ... ies-je-de-juiste-vibrator
Welk soort, model en kleur?

De keuze van een vibrator is afhankelijk van uw wensen en uw fantasie. Wat spreekt u aan? Welk model en welke kleur? Er zijn veel soorten, designs, kleuren en modellen waaruit u kunt kiezen. Wij helpen u graag bij het maken van een keuze.

Waarvoor gebruiken?

De eerste vraag die u zichzelf moet stellen is: waarvoor wil ik de vibrator gebruiken, wat vind ik fijn? Penetratie is bijvoorbeeld iets dat voor de ene vrouw absoluut bij zelfbevrediging hoort, terwijl een ander daar geen of slechts soms behoefte aan heeft.

Wanneer u een vibrator zoekt voor de stimulatie van de clitoris, kies dan voor een vibrator die niet al te groot is. Een kleine vibrator geeft gegarandeerd meer resultaat dan een grote. En door het formaat en de vorm zijn ze ook makkelijk en prettig te integreren in het liefdesspel met uw partner. Ook fijn voor samen dus.

Goede uitwendige vibrators zijn: Siri (goed verkocht en nu als aanbieding), Je Joue Mimi (klein en krachtig), Femblossom (warmt op), Nea en Lily (beide klein, mooi en subtiel), Alia (elegant) en Form 2 (heftig). Ook de Smart Wand Massager (een massage apparaat en stimulator in één), die beduidend groter is, is een hele goede uitwendige vibrator.

Houdt u van penetratie? Dan kunt u het best kiezen voor een wat groter exemplaar.

Een goede keuze is dan de Elise 2 (nieuw) of de Iris, maar ook de iets kleinere Mona 2 (nieuw) zal u zeker positief verrassen. Deze vibrators zijn trouwens niet alleen te gebruiken voor vaginale stimulatie, ze zijn ook geschikt voor uitwendige stimulatie (van de clitoris). De Liv is een wat kleinere vibrator voor zowel inwendige als uitwendige stimulatie die door het formaat ook fijn samen te gebruiken is.

Vindt, of lijkt, u het fijn om gelijktijdig vaginaal en clitoraal gestimuleerd te worden?

Dat kan ook. U kunt dan bijvoorbeeld kiezen voor de Ina 2 (nieuw), de Swan Wooper, Honey (voordelig) of de Soraya (luxueus). Dit worden ook wel 'Rabbit' vibrators genoemd.

Trillingen: sterk of zacht?

Mogen de trillingen best sterk zijn, of moet het juist heel zacht en liefelijk? De meeste moderne en kwalitatief betere vibrators bieden tegenwoordig de mogelijkheid om uit verschillende vibratie sterkten te kiezen. Daarmee kunt u de sterkte van de trillingen afstemmen op wat u plezierig vindt. Ook bieden zij de mogelijkheid om te experimenteren met verschillende varianten van vibratiemodes: trillingen in golven of sterk pulserend.

Hoewel de vibratiesterkte bij de betere vibrators dus instelbaar is, is er wel degelijk een verschil in vibratiekracht bij met name de 'uitwendige' vibrators. Bent u op zoek naar een 'uitwendige' vibrator voor stimulatie van de clitoris, dan is het belangrijk om hier naar te kijken.

Form 2 staat bijvoorbeeld bekend om zijn zeer krachtige en heftige trillingen. Bedoeld voor vrouwen die echt een voorkeur voor sterke stimulatie hebben. Houdt u van krachtige stimulatie, maar niet altijd en niet al te heftig? Dan is Je Joue Mimi een goede keuze. Het is een kleine krachtpatser maar de standen zijn goed regelbaar. Ook de Smart Wand Massager heeft krachtige en heftige vibraties, en ook deze kunt u eenvoudig naar een zachter vibratieniveau instellen.

De Siri en Alia hebben beide krachtige trillingen, maar niet al te heftig. Prima voor een gemiddelde vrouw. De Lily en Nea hebben wat subtielere en liefelijker trillingen en vibraties.

De overige vibrators in ons assortiment, zowel de vibrators voor uitwendig als inwendig gebruik, kunt u met een gerust hart bestellen als u niet echt een voorkeur heeft. Zij hebben allemaal een gemiddeld vibratieniveau (tenzij anders vermeld) en de mogelijkheid om te experimenteren met verschillende snelheden en soorten trillingen.

Afmeting: groot of klein?

Vibrators zijn er in tal van maten. Gaat uw voorkeur uit naar een klein exemplaar, dan is een mini-vibrator zoals de Chandra, Nea, Lily of Mia een aanrader. De Nea en de Lily passen qua afmeting met gemak op een normaal visitekaartje. De Siri is ietsje groter en qua afmeting te vergelijken met een stukje zeep of computermuis. Net als Je Joue Mimi.

Wilt u een speeltje dat een gemiddelde afmeting heeft van zo'n 18-20 cm, dan kunt u kiezen voor de Mona 2. Liever iets kleiner? Dan is er de Liv. Lekker groot? Dan kunt u kiezen voor de Elise 2 of de Iris.

Moeite met klaarkomen?

Wie moeite heeft met klaarkomen kan het beste kiezen voor een uitwendige vibrator, zodat de clitoris optimaal wordt gestimuleerd. Een krachtige en regelbare vibratie, zoals bijvoorbeeld de Siri, Je Joue Mimi, de Smart Wand Massager en de Femblossom dat hebben, werkt dan het best.

Gaat u voor het eerst een vibrator kopen?

Als u nog nooit eerder een vibrator heeft gebruikt raden wij u aan een uitwendige vibrator te kopen of een niet al te grote vibrator voor inwendig gebruik die ook de clitoris kan stimuleren. Deze zijn niet alleen heerlijk voor individueel gebruik, ze zijn ook heel fijn om samen te gebruiken. Er zal een nieuwe wereld voor u open gaan! En de kans is groot dat u het spannend gaat vinden om te experimenteren met andere modellen.

Bijzondere soorten vibrators

Vingervibrators: dit zijn kleine vibrators die je om je vinger doet. Voordeel van deze vingervibrators is dat ze extreem klein zijn (minder dan 10 cm. lang) en dat ze heel gemakkelijk te gebruiken zijn bij het samen vrijen. Het is een prima vibrator om mee te starten. Lijkt u dit verlengstuk van uw vinger fijn? Dan is de Chandra een goede keuze. Houd er wel rekening mee, dat deze slechts één, vrij stevige, vibratiestand kent. Een andere leuke vingervibrator is de PicoBong. Let wel: deze werkt op batterijen.

G-plek vibrators. Over het bestaan van de G-spot zijn niet alle geleerden het eens. Toch blijkt uit de ervaringen dat veel vrouwen extra genot ondervinden door stimulatie van dit mysterieuze plekje in de vagina. De G-spot is een geribbeld, sponsachtig plekje dat zich bevindt op ongeveer 5 cm in de vagina aan de kant van de buik. De vibrators die speciaal gemaakt zijn om de G-plek (in de vagina of van de prostaat) te stimuleren zijn aan de bovenkant gebogen, zodat ze daar goed bij te kunnen. Echte g-spot vibrators zijn de Gigi en de Isla. Maar ook de Mona en de Liv zijn goed te gebruiken voor de stimulering van de g-spot.

Eivormige vibrators met afstandsdiening: de vibrators in de vorm van een ei werken altijd met afstandsbediening. U schuift het eitje in de vagina en kunt dan de trilling aanzetten. Met de afstandsbediening kunt u ze meestal harder of zachter laten trillen. Spannend als uw geliefde de afstandsbediening heeft! In de winkel vindt u de Benaughty Unleased, vibrerend ei van Plaisirs Secrets en Lyla 2 (tip).

Muziekvibrators: dit zijn vibrators die je kunt aansluiten op de Ipod/Iphone of andere MP3-spelers. De vibraties volgen dan het ritme van de muziek. Lijkt u dit wat, dan kunt u kiezen voor de OhMyBod muziekvibrator, zijn kleinere broertje de Naughtibod of de Freestyle. De laatste heeft als voordeel dat deze draadloos is.

Vibrators voor samen: dit zijn de allernieuwste vibrators. Deze worden gedragen door de vrouw tijdens het bedrijven van de liefde. Zo ervaren zowel de vrouw als de man gelijktijdig de intense vibraties. Dat kan voor een verrassend sensuele ervaring zorgen. In onze winkel vindt u de Lelo Tiani en We-vibe.

En verder....

Batterij of accu?

Bij de aanschaf van een vibrator is het goed om rekening te houden met de keuze voor batterijen of een oplaadbare accu. Oplaadbare vibrators zijn meestal duurder dan vibrators waar u batterijen in moet doen. Maar oplaadbare vibrators zijn vaak krachtiger, en meestal van een veel betere kwaliteit. En u hoeft geen batterijen te kopen natuurlijk.
Er is inderdaad ongelooflijk veel keus! Wat de een lekker vind kan voor de ander een pure afknapper zijn!

Ik zelf ben erg gecharmeerd van deze: waver vibrator
eely.nl
http://www.x-toys.nl/detail.php?id=2

Zoiets lijkt mij wel wat.

Had vroeger een simpele.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 december 2012 @ 21:21:

Muziekvibrators: dit zijn vibrators die je kunt aansluiten op de Ipod/Iphone of andere MP3-spelers.

quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 december 2012 @ 21:21:

Welk soort, model en kleur?

[knip]

Muziekvibrators: dit zijn vibrators die je kunt aansluiten op de Ipod/Iphone of andere MP3-spelers. De vibraties volgen dan het ritme van de muziek. Lijkt u dit wat, dan kunt u kiezen voor de OhMyBod muziekvibrator, zijn kleinere broertje de Naughtibod of de Freestyle. De laatste heeft als voordeel dat deze draadloos is.

Gaaf!
De posts van BGB blijf ik heerlijk vinden. Ze verschaft ons altijd alle info die we nodig hebben.

Zelf vind ik de vibrators van Lelo (een Zweeds merk) een aanrader.

Er is voor elk wat wils, zeg maar.

Ik heb deze:

http://www.lelo.com/index ... mme-homme&groupName=GIGI#
Sinds kort de Magic Wand van Lelo. M.E.G.A...... kan hem iedereen aanraden die van clitoris stimulatie houdt.....
Ik heb zo'n simpel model, glad, lijkt op een torpedo, goed voor uitwendig, en kan ook makkelijk naar binnen. Mijn vriend heeft ook nog een grote voor mij gekocht, lijkt op een pik (dan mis je me niet zo, was de gedachte) maar op mijn clit doet hij net zoveel als die andere en ik krijg hem moeilijk naar binnen.

Dus ik houd het maar bij mijn simpele modelletje. Werkt prima: binnen twee minuten is het bingo!
Je hebt er maar 1 nodig. Niet klaarkomen met dat ding is geen optie. Wel even een 230>110v omvormer erbij kopen anders sloop je hem.

http://www.amazon.com/Vib ... ic-Massager/dp/B00005M1WE
Ik moet zeggen dat ding dat Tijntje linkt is echt fantastisch. Ik heb de europese variant en hij is geweldig.

Daar kan echt geen andere vibo tegen op!
Als je iets wil dat je ook kunt gebruiken samen met je man is de Siri (die ook in BGBs quote genoemd wordt) een aanrader! Is ook van Lelo trouwens.
Mijn man heeft er een besteld, kan niet wachten tot het pakketje komt. Ik had het er met mijn man even over gehad dat ik er een wilde aanschaffen.

Hij blij want hij zocht nog een kerstcadeautje.

Bedankt voor het advies!!
Lelo ina2 .klaarkom met tranen van genot. Trilt op de g-plek en op de klit..

Ik mag haar(ina2) graag bedienen en haar zien kronkelen van genot.:)

http://m.youtube.com/watch?v=LL_3zARqbOY
http://www.ladytoys.nl/sh ... eins-roze?keyword=stronic

Eerste vibrator die stoot in plaats van alleen maar trilt. Nieuwste van het nieuwste, oplaadbaar en waterdicht.
Wel erg jammer dat de het zogenaamde fijne "advies" van blijfgewoonbianca gewoon teksten zijn die ze regelrecht gejat heeft van andere websites: bewijs?

zie deze pagina:

http://www.ladyvibes.nl/vibrator.html
quote:anoukvib schreef op 07 april 2013 @ 14:32:

Wel erg jammer dat de het zogenaamde fijne "advies" van blijfgewoonbianca gewoon teksten zijn die ze regelrecht gejat heeft van andere websites: bewijs?

zie deze pagina:

http://www.ladyvibes.nl/vibrator.html

Eh, het leek mij vrij duidelijk een copy-paste werk.

Ze zegt ook nergens dat ze het zelf bedacht heeft.

Maar toevallig geeft het wel precies antwoord op al TO haar vragen.

En dus erg nuttig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven