Mode & Beauty alle pijlers

Kleding ruilen!!

30-12-2012 00:45 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
meiden,

dit keer vraag ik niet om advies, tips of herkenning maar een gratis tip!

al jaren organiseer en neem ik deel aan kledingruilfeestjes met vriendinnen/kennissen/vreemde.

alle kleding die miskopen, uitgekeken, of uitgegroeide kleding kan hier dan een ander dol blij gemaakt worden en je gaat zelf weer naar huis met een goed gevulde tas "nieuwe" aanwisten.

hoe gaat het in zijn werk?

allemaal in de kring: iedereen neemt een (vreemde) tas: en haalt omstebeurt 1 a 3 kledingstukken uit de tas. bij meerere geboden word er gepast, gekeurd en eventueel geloot met lootjes.

verder nog een tip om kleding te ruilen via internet:

google -> we love swoppen ;)

veel plezier van dit nieuwe winkelen!!!
Heb je dan allemaal dezelfde kledingmaat? Ik niet namelijk.
Nee! Meestal gaat het om een groep van á 16 meiden. Van maat 34 t/m 44. Voor ieder wat wils!
Mijn vriendinnen en ik hebben wel allemaal ongeveer dezelfde maat. Zit max 2 maten verschil tussen. Dus dat is handig bij het ruilen!! Heb een keer zo'n feestje gegeven en dat was een groot succes! Niet alleen gezellig, maar ook een opgeruimde kast met een aantal nieuwe kledingstukken! En wat niemand wil gaat naar de kringloop.
Op Facebook zijn verschillende ruilgroepen/markten en met succes. Ik ruil bijv. die producten uit de glossybox en Trulyyours beautyboxen die niet mijn smaak, kleur of geur zijn. Gaat prima en harmonieus gewoon via de post. Sommigen zijn gewoon brievenbus passend en andere gaan als pakketje. Gaat er leuk aan toe en ben 1 jaar lid. Groep heet GlamourSwitch op FB.
Alles is niets, Niets is alles
Ja, ik heb net mijn eerste ruil gedaan op GS, heel leuk!
quote:kerstklok schreef op 30 december 2012 @ 11:18:

Ja, ik heb net mijn eerste ruil gedaan op GS, heel leuk!Ik heb tientallen ruilingen gedaan het is New Economy, ruilen wat je zelf niet gebruikt voor producten die de ander niet gaat gebruiken. Ik heb lang niets meer hoeven kopen. Geeft een ook een goed gevoel omdat het ook voor duurzaam heid staat. Geweldig initiatief van de oprichtster van GS (GlamourSwitch) er is ook een aparte subgroep van GS voor je miskopen, heb je die al gevonden op GS?
Ik weet dat die er is, net als de klets-groep maar ik hou het wel even hierbij :-)
Leuk, ik ga me er eens in verdiepen!
Van een een kletsgroepje op GS weet ik niets van, mis ik iets? Je hebt gelijk dit is een kledingruilgroep. Mag je hier foto's plaatsen van de kleding die ik zou willen ruilen?quote:kerstklok schreef op 30 december 2012 @ 17:39:

Ik weet dat die er is, net als de klets-groep maar ik hou het wel even hierbij :-)
Oh, dat dacht ik eens gelezen te hebben, weet het niet zeker hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven