Terug naar de winkel?
dinsdag 1 januari 2013 om 12:54
Gisteren had ik 2 armbandjes gekocht voor het nieuwjaarsfeest. Helaas bleek 1 van de armbandjes tijdens het feest niet goed gemaakt te zijn (productiefout) en viel hij van mijn pols. Het schakeltje van de armband heb ik kunnen 'redden', de armband zelf niet. Het was zo druk en iedereen duwde tegen elkaar, dat ik hem niet meer heb kunnen vinden. De armband heeft me 50 euro gekost. De andere armband is prima en van het verloren armbandje heb ik dus alleen het schakeltje nog (dat was dus hetgene wat niet goed gemaakt was). Nu vraag ik mij af of ik iets mag verwachten van de winkel of is dit mijn eigen 'schuld'? Ik ben het armbandje natuurlijk verloren en dat ziet een winkel natuurlijk als eigen schuld. Maar de reden dat ik het verloren ben is dat het schakeltje niet fatsoenlijk was. Ik verlies namelijk nooit wat en ben altijd zuinig op mijn spullen. En het is natuurlijk wel raar dat het meteen na aankoop 'raak' is. Niet pas na weken dragen of iets dergelijks. Ik ga sowieso naar de winkel terug, maar wil graag weten of iemand ook zoiets heeft meegemaakt of weet of ik iets mag verwachten van de winkel. Ik heb dus nog de aankoopbon (gisteren gekocht), de andere armband en het schakeltje van de kapotte/verloren armband.
dinsdag 1 januari 2013 om 12:58
dinsdag 1 januari 2013 om 13:03
dinsdag 1 januari 2013 om 13:11
Je kan het altijd proberen maar ik geef je weinig kans. Wat andere ook al zeiden, de winkel heeft geen kans om de evt fout bij hun te herstellen. Verder geeft alleen een schakeltje geen uitslag waar het aan lag. Hypothetisch gezien kan het ook per ongeluk kapot getrokken zijn door een derde. Alleen aan een schakeltje kunnen zij niets zien.
Nou ja, succes.
Nou ja, succes.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 1 januari 2013 om 14:27
Zo gek vind ik het verhaal nog niet, want stel ze was op vakantie bij water en dat armbandje ging los, dan vind je je armband ook niet meer terug... Of denk ik nu te ver door
En ik vind die 50 euro ook een vrij groot bedrag voor een armbandje, je moet er toch van uit kunnen gaan dat alles stevig vast zit voor dat bedrag en blijft zitten.
Je kan het iig proberen.
En ik vind die 50 euro ook een vrij groot bedrag voor een armbandje, je moet er toch van uit kunnen gaan dat alles stevig vast zit voor dat bedrag en blijft zitten.
Je kan het iig proberen.
dinsdag 1 januari 2013 om 15:39
lijkt me niet dat ze er iets mee doen, anders kan ik ook wel zeggen ja er zat een gat in het shirt wat ik gekocht had maar vriend had het al weggegooid maar hier is mijn bon, mag ik mijn geld terug?
je hebt alleen 1 schakeltje en de rest van de kapotte armband dus niet , dan kan je toch niks bewijzen?!
je hebt alleen 1 schakeltje en de rest van de kapotte armband dus niet , dan kan je toch niks bewijzen?!
dinsdag 1 januari 2013 om 17:02
En heb je het gister aan het personeel gezegd, zodat ze met schoonmaken hun ogen open konden houden en vandaag al nagevraagd of ze het hebben gevonden?
Ik vind dat je niet kan verwachten van de winkel dat zij een nieuwe armband geven, als jij niet de moeite hebt gedaan om het kapotte exempaar weer te pakken te krijgen, zodat ze het evt hadden kunnen repareren?
Ik vind dat je niet kan verwachten van de winkel dat zij een nieuwe armband geven, als jij niet de moeite hebt gedaan om het kapotte exempaar weer te pakken te krijgen, zodat ze het evt hadden kunnen repareren?
donderdag 3 januari 2013 om 20:33
Wat rot! Hoewel het heel erg zonde is ben ik bang dat je zonder de combinatie armband + bon niet ver zult komen! Zie maar eens te bewijzen dat het een schakel is van hun armband, dat je die daadwerkelijk pas daar gekocht hebt en dat het hun schuld is dat ie stuk is.. Zonder de armband kom je helaas niet ver denk ik