Mode & Beauty alle pijlers

geshopt!

02-01-2013 21:02 145 berichten
Okee,ik had gezegd in een ander topic dat ik rustig wou aandoen met mijn geld.

Omdat ik de laatste tijd genoeg heb uitgegeven.

Maar ik wou al heel lang deze jas en schoenen hebben.

En ze waren beiden afgeprijsd.

Ik kon ze niet laten hangen/liggen.

Omdat zoonlief kinderbijslag krijgt,en ik dat volledig besteed aan hem.

Heb ik besloten om mezelf ook even te verwennen.

Ben er zo blij mee!!

jacket

enkellaarsjes roze/zwart

Jacket die ik heb gekocht is trouwens knalroze.

Nu nog kijken hoe ik dit ga combineren.

Ik draag eigenlijk alleen maar korte rokjes,korte jurkjes.

En soms leggings of wetlook broeken.
anoniem_63c81d5e698d4 wijzigde dit bericht op 02-01-2013 21:22
Reden: link deed het niet
% gewijzigd
Ik vind het niet Tokkie, maar inderdaad wel een tikje ordinair naar mijn smaak.

Maar als jij er blij mee bent is het goed toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat watervalhalstopje echt heel ordinair. Die broek ook, maar minder ordinair dan het topje.
Ik vind de schoenen ook erg leuk, had ze ook besteld en een tijdje hier gehad maar toch terug gestuurd, kan niet meer op hakken lopen (pijn). maar ze zijn juist zo gaaf omdat ze zo apart zijn!
quote:geheimtaal schreef op 03 januari 2013 @ 11:31:

[...]

Dus als je kleding van Zeeman draag ben je Tokkie?als het om die wijde broeken en te grote tshirts gaat wel ja,
quote:marilyn_monroe schreef op 03 januari 2013 @ 12:06:

[...]

als het om die wijde broeken en te grote tshirts gaat wel ja,

En waarom dan? Als de kleding netjes schoon en heel is wat is er dan Tokkie aan?

Ik vind jouw kleding eerder Tokkie dan een wijde broek of een te groot shirt.
Omdat het er ontzettend onverzorgd uitziet,daarom! Sommige mensen geven niets om kleding,en hoe ze erbij lopen. die lopen in slobberkleding,enz. Als jij wat ik draag tokkie vind prima,ik noem dat dat stijl hebben. Veel mensen durven de kleding die ik draag,niet aan te trekken omdat het teveel opvalt,te bloot is. Die schamen zich voor hun figuur en verstoppen zich in slobberkleding. Of ze zijn jaloers omdat ze niet op hoge hakken kunnen lopen.en ik dagelijks op hakken van tien cm en hoger loop. Omdat ik dat wel kan. ik ben trots op wat ik heb,en op mijn slanke figuur. En dat mag ik best laten zien.
Leuke schoenen!

Heb zelf op vakantie in Ierland ook geshopt, hebben daar hele grote sale, das dus erg fijn!
Nou het gaat niet om iets wel of niet durven laten zien, je moet je vrouwelijkheid behouden. Je kan je mooie lichaam ook op andere manieren laten zien, daar hoeft het niet bloot of ordinair voor te zijn..

Je kan een mooie jurk dragen die mooi om je lichaam past met mooie hakken. Waarom zou je met blote benen lopen met dit weer? Vind je dat echt mooier? Je kan ook een mooie zwarte panty kopen van 15 den ofzo..

Ik vind je truitje met blote rug vrij tokkie.. Het is leuk voor naar een feest of discotheek, maar zoiets trek je toch niet aan als je op visite gaat? Of als je moet werken?

Kortje jurkjes? Korte rokjes? Tja.. Ik weet niet hoor. Je kan je vrouwlijke vormen zo veel mooier maken met passende kleding. En dat hoeft niet per se kort / bloot te zijn. Maar goed. Dat is dan weer mij mening..

En wat ik draag? Ja das heel verschillend. Van jurken tot op de knie met mooie pumps, tot een mooie aangesloten spijkerbroek met een mooi trui-tje en mooie schoenen.
Ik vind een zwarte panty afschuwelijk.

Ik vind dat inderdaad mooier omdat ik een mooi kleurtje heb. Panty maakt mij benen juist bleek.

Ik trek zo'n truitje in alle situaties aan.

Met werk hoef ik geen rekening te houden,want ik werk momenteel niet.

Mocht dat een bezwaar zijn bij mijn nieuwe werkgever, dan ben ik wel bereid om iets anders te gaan dragen.

Ik heb eigenlijk nooit commentaar gehad om mijn kledingstijl,kon altijd mijn eigen kleding blijven dragen.

En ik heb diverse baantjes gehad.

Bij ons is het normaal om in korte jurkjes en rokjes te noemen.

Rokken en jurken tot op de knie is na ons idee voor kerkgangers,of mensen uit staphorst of genemuiden.

Daar lopen wij echt niet mee.
Voorop staat dat je vooral moet doen waar jezelf zin in hebt, wat anderen daar ook van moge vinden.
Wat een raar topic is dit geworden.
Liever elitair dan een pauper!
Super... denk dat jij mijn jas dan ook wel geweldig vind...

Google maar eens op roze nickelson 2012 2013 winter... zn korte met een giga bontkraag
quote:marilyn_monroe schreef op 03 januari 2013 @ 13:54:

Omdat het er ontzettend onverzorgd uitziet,daarom! Sommige mensen geven niets om kleding,en hoe ze erbij lopen. die lopen in slobberkleding,enz. Als jij wat ik draag tokkie vind prima,ik noem dat dat stijl hebben. Veel mensen durven de kleding die ik draag,niet aan te trekken omdat het teveel opvalt,te bloot is. Die schamen zich voor hun figuur en verstoppen zich in slobberkleding. Of ze zijn jaloers omdat ze niet op hoge hakken kunnen lopen.en ik dagelijks op hakken van tien cm en hoger loop. Omdat ik dat wel kan. ik ben trots op wat ik heb,en op mijn slanke figuur. En dat mag ik best laten zien.Ik ben ook heel slank. Maar de kleding die jij draagt zou ik nooit dragen omdat ik het ordinaire kleding vind. Ook al kan ik het hebben ik vind de kleding gewoon niet mooi. Kan ook nog.
Wat apart dat jij kleding van Zeeman automatisch linkt met onverzorgd en Tokkie.

Meer dan zat mensen die genoodzaakt zijn kleding bij een Zeeman of Wibra te kopen, simpelweg omdat ze zich niet meer kunnen veroorloven.

Of wellicht niet meer willen betalen voor kleding.

Betekent dat automatisch onverzorgd? Denk het niet toch?

Vind het niet zo aardig overkomen eigenlijk.

Veel plezier met je nieuwe outfit in ieder geval.
quote:marilyn_monroe schreef op 03 januari 2013 @ 13:54:

Omdat het er ontzettend onverzorgd uitziet,daarom! Sommige mensen geven niets om kleding,en hoe ze erbij lopen. die lopen in slobberkleding,enz. Als jij wat ik draag tokkie vind prima,ik noem dat dat stijl hebben. Veel mensen durven de kleding die ik draag,niet aan te trekken omdat het teveel opvalt,te bloot is. Die schamen zich voor hun figuur en verstoppen zich in slobberkleding. Of ze zijn jaloers omdat ze niet op hoge hakken kunnen lopen.en ik dagelijks op hakken van tien cm en hoger loop. Omdat ik dat wel kan. ik ben trots op wat ik heb,en op mijn slanke figuur. En dat mag ik best laten zien.

Men, wat ben jij vol van jezelf zeg.

Enne...stijl? Ik weet zeker dat in bepaalde beroepsgroepen deze ordinaire kleding niet op prijs wordt gesteld. Maar ach, dat zal in jouw kringen wel geen probleem zijn, he.
Nu vind ik de helft van de kleding die marilyn monroe laat zien ook erg lelijk maar waarom moet er op zo'n ordinaire manier worden gereageerd op haar voorkeur?
Geen problemen met de voorkeur van MM, mijn smaak is het niet, maar als zij zich er lekker in voelt, prima toch.

Vind op de vrouw sneren ook niet nodig, maar een aantal reacties van TO zelf getuigen nu ook niet van heel veel respect voor de medemens (met een andere smaak)...
quote:marilyn_monroe schreef op 03 januari 2013 @ 17:50:

Bij ons is het normaal om in korte jurkjes en rokjes te noemen.

Rokken en jurken tot op de knie is na ons idee voor kerkgangers,of mensen uit staphorst of genemuiden.

Daar lopen wij echt niet mee.Wie zijn al die onsen en wij-en eigenlijk???
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
marilyn_monroe,je moet toch lekker zelf weten wat jij draagt.Ik vind het niet ordinair.Maar ik zal zo een open rugtop b.v. niet tijdens mijn werk dragen.Ik werk namelijk in een verpleeghuis en dan kan het aanstootgevend overkomen.En korte rokjes,hangt ervan af hoe kort.Ik draag ook af en toe een kort rokje,of met een legging of een panty in dit weer,hele korte rokjes alleen met een legging.Alleen in de zomer heb ik blote benen.Ik combineer dit dan met een mooi shirt of bloesje of met elegante pumps.De combinatie,daar hangt het dus vaak ook van af.

Zeemankleding vind ik niet tokkie.Dat ben ik dan ook niet met je eens.Dat het niet je smaak is dat moet je natuurlijk zelf weten.Viese kleding of slobberkleding vind ik wel onverzorgd.Maar dat heeft niets met het merk of de winkel te maken waar je iets koopt.

badmeester,dat vraag ik me ook af.Ik vind het prima en absoluut helemaal goed dat iedereen zijn eigen mening heeft en deze ook gewoon uit en bepaald wat hij/zij leuk of mooi vind maar het is de toon die de muziek maakt en bovendien hoeven zij het toch niet te dragen.Maar ik ben het ook ermee eens dat ik de zin over de

kleding van Zeeman anders had verwoord.
quote:Very__Cherry schreef op 03 januari 2013 @ 21:03:

[...]

Wie zijn al die onsen en wij-en eigenlijk???He gelukkig nieuwjaar jij!
quote:Geraldine schreef op 03 januari 2013 @ 21:08:

To moet toch lekker zelf weten wat zij draagt.Ik vind het niet

ordinair.Maar ik zal zo een open rugtop b.v. niet tijdens mijn werk dragen.Ik werk namelijk in een verpleeghuis.En korte rokjes,hangt ervan af hoe kort.Ik draag ook af en toe een kort rokje,of met een legging of een panty in dit weer,hele korte rokjes alleen met een legging.Alleen in de zomer heb ik blote benen.Ik combineer dit dan met een mooi shirt of bloesje of met elegante pumps.De combinatie,daar hangt het dus vaak ook van af.

Zeemankleding vind ik niet tokkie.Viese kleding of slobberkleding dan wel weer.Maar dat heeft niets met het merk

te maken.

badmeester,dat vraag ik me ook af.Ik vind het prima en absoluut helemaal goed dat iedereen zijn eigen mening heeft en bepaald wat hij/zij leuk of mooi vind maar het is de toon die de muziek maakt en bovendien hoeven zij het toch niet te dragen.

En waarom is iemand meteen vol van zichzelf als je jezelf een goed figuur vind hebben of trots erop bent dat je op hoge hakken kan lopen of zie ik dat verkeerd?Er zijn inderdaad mensen die daar soms lelijke opmerkingen over kunnen maken.Dat kan in sommige gevallen-niet altijd hoor-jalousie zijn.Ik kreeg door 2 excolega's commentaar op het feit dat ik veel sport en daardoor doorgetraind en gespierd ben(ben trouwens niet perfect,dat ff ter zijde,heb ook mijn minpunten). Ik zou toen ook volgends hun teveel make-up,parfum,korte rokjes dragen (waren niet extreem kort en je zag geen billen)was merkengeil (nou die ene droeg ook wel merkkleding)blablabla...commentaar van 2 dames die wat molliger waren en niets aan sport deden.Moeten zij zelf weten,prima.Maar waarom dan toch ongevraagd commentaar op anderen geven?Ik moet er wat voor doen,doe dit graag en het komt me ook niet aanwaaien.Ik hield toen de eer bij mezelf en liet ze maar kletsen.

Een ieder heeft recht op zijn eigen mening maar is het net de

manier waarop je dat zegt.maar wat ik nu wil weten is wat " doorgetraind " is, ik ken die term niet
als het prima is dat ze mollig zijn en niet sporten waarom benoem je dat dan specifiek.

Soms wordt iets als jaloezie gezien terwijl je iemand toch écht ordinair vindt. Zo'n type als Barbie vind ik er echt ordinair uit zien. En dat is totaal geen jaloezie. zou er absoluut niet zo bij willen lopen.
badmeester,zal ik het vanuit het Duits hebben vertaald?Ben namelijk van Duits-Deense komaf.Doorgetraind=durchtrainiert?

Waardoor je kunt zien dat iemand veel traint?
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 03 januari 2013 @ 21:18:

als het prima is dat ze mollig zijn en niet sporten waarom benoem je dat dan specifiek.

Soms wordt iets als jaloezie gezien terwijl je iemand toch écht ordinair vindt. Zo'n type als Barbie vind ik er echt ordinair uit zien. En dat is totaal geen jaloezie. zou er absoluut niet zo bij willen lopen.

Waarom ik dat speciefiek benoem?Omdat zij overdreven en ik me

eraan ergerde.Opmerkingen zoals dat ik ''geen echte vrouw'' zou zijn (heb dus wel degelijk vrouwelijke vormen) en dat echte vrouwen toch zacht zijn en een keer zelf knijpen in mijn armen was gewoon niet leuk.Dit is dan ook slechts een voorbeeld.

Ik vind barbies,zoals extreem zonnebank gekleurde types en extreem geblondeerd haar,ook ordinaire types en het is zeker geen jalousie als je iets of iemand ordinair vind.Maar als iemand zich b.v.goed verzorgt,er leuk eruitziet en iemand zegt daar rare dingen of kwetsende dingen over dan vind ik dat ergens wel jalours overkomen.

Ik heb trouwens geen voorstelling erover hoe To eruiziet.Ik schat haar gewoon zo in dat zij zich goed verzorgt.En verder is belangrijk

wat je zelf mooi vind en dat je dat ook uitstraalt.Dat kan een ander

niet voor jou bepalen.
quote:badmeester schreef op 03 januari 2013 @ 18:16:

Voorop staat dat je vooral moet doen waar jezelf zin in hebt, wat anderen daar ook van moge vinden.

Dat doe ik ook. Ik word daar gelukkig van,en ik kwets er niemand mee.X-D

Zo hoort iedereen te denken vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven