Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
aaahhh...de spruitjeslucht verspreidt zich langzaam door onze nederige woning. Lekker hoor, heerlijk burgerlijk aan de spruitjes met man en kinderen. Ik houd van burgerlijk.Twijfel nog of ik mijn rood geruite short aantrek aan tafel...
Anoniem_31570
vrijdag 4 januari 2013 om 17:44
Hebbie ook nog kinderen?
Anoniem_107547
vrijdag 4 januari 2013 om 17:50
Pssst....
Jullie krijgen de groetjes van Datdus. Ze mist ons ook!
er zit wel verschil tussen incasseren en alles pikken.
Anoniem_153776
vrijdag 4 januari 2013 om 18:39
Beetje laat maar relevant:
Ik ben ooit 1 keer geslagen, door de vrouw waar ik destijds mee samenwoonde. Ik heb haar beloofd dat ik haar op straat zou zetten wanneer ze het nog een keer zou doen.
Ik heb nog nooit in mijn leven geweld gebruikt en (op dat ene incident na) is er in mijn hele leven nog nooit fysiek geweld tegen mij gebruikt.
Ik hoop dat ik met die score mag sterven.
Anoniem_143193
vrijdag 4 januari 2013 om 18:42
quote:Peacy schreef op 04 januari 2013 @ 18:36:
Maar als je kan slaan als een vent, behoor je ook te kunnen incasseren als een vent.Dat bedoel ik...
Anoniem_143193
vrijdag 4 januari 2013 om 18:43
Ik heb me schuldig gemaakt aan fysiek geweld en ben er ook "slachtoffer" van.
Maar zelden was ik de eerste die mepte of trapte ofzo...
Zou t niet in mijn hoofd halen om wie dan ook te slaan. Vind slaan zo zwak. Dan kun je het dus niet meer af met woorden. Virtueel een klapje uitdelen met mijn virtuele rode bokshandschoenen is weer een heel ander verhaal. Ik sta graag in de boksring met Donkey...