Vraag over kat

05-01-2013 13:48 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze kat heeft op zn buik twee kale plekjes met in t midden een rood puntje. Wat kan dit zijn?

Inmiddels 't antwoord al gevonden ;)
tepel
't is een kater?
Een kater heeft ook tepels.
Maak anders een foto?
quote:smarties schreef op 05 januari 2013 @ 13:50:

Tis een kater ;) maar nee zijn echt wel andere kale plekken ;)Katers hebben ook tepels
.
Uh kater tepels hihi dat wist ik niet. Foto maken lukt niet:( daar werkt ie niet genoeg voor mee. Je ziet t ook alleen als je tegen de haren in aait zeg maar
Weet ik veel, heb altijd poezen gehad en andere kat heeft t niet. Dus vandaar.
Heb je een vriend? Heeft hij tepels?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Smarties Nooit te oud om te leren toch?

Troost je, mijn oudste broer wist jaren geleden 100% zeker dat zijn kat zwanger was. Hij voelde zelfs de kittens!

Zelden een kater gezien met grotere ballen dan die kater. We hebben 'm maar geadviseerd z'n kat iets minder te eten te geven
Oke voel me heel dom nu. Thx voor de reacties. ;)
Hahaha techniek dan val ik nog mee! Weet heel veel van katten maar dan vooral van poezen. En vooral omdat t twee broertjes zijn en de een t wel heeft en de ander niet vond ik t raar :p maar goed probleem is de wereld uit nu haha
quote:Fame schreef op 05 januari 2013 @ 13:59:

Heb je een vriend? Heeft hij tepels?Haha, ik zei ooit tegen vriend, kat heeft rare bultjes op zijn buik, waarop vriend zei 'Dat zijn nou tepels, die heb ik toch ook?'
Ik ben dus niet de enige haha!

Zodachten vrienden van mij dat hun kat een kater was. Tot ze m gingen laten castreren:p

Je bent niet de enige die zich dit afvraagt hoor.

Jij blij dat de dierenarts geen weekenddienst heeft ;)

$$$
Nee hoor TO, ik deed wel alsof ik heel intelligent was, maar ik wist het ook niet
Hihi idd! Wilde de vraag sowieso eerst hier stellen. T stomme is ik heb zoveel mensne nagevraagd 'wat kan dit zijn'. Heel veel mensen die katten hebben... En allemaal zeiden ze 'bel de dierenarts straks heeft ie iets ergs':p

Zoiets?

-bloos- daar lijkt t op ja, dr omheen kaal en t stipje vuurrood. Nja.. T had erger kunnen zijn, allergie ofzo;)
Nou, goddank is het niets ernstigs, en welbedankt voor de lachpartij!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Ja maar zn broer niet.
Onze poes bleek ook een kater te zijn bij de castratie haha. En zijn moeder bleek een poes te zijn nadat ze zwanger was geworden. Resultaat: een poes met een jongensnaam, een kater met een meisjesnaam en veel gelach :-).

OT het is vast niks geks of ernstigs! Foto?
quote:smarties schreef op 05 januari 2013 @ 14:12:

-bloos- daar lijkt t op ja, dr omheen kaal en t stipje vuurrood. Nja.. T had erger kunnen zijn, allergie ofzo;)

En je weet zeker dat het een kater is?

Bij poezen valt net voor de bevalling meer haar er omheen uit en worden de tepels roder en groter (zodat de kittens er beter zicht op hebben)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven