Lentekriebels; strong together

19-12-2012 15:54 2676 berichten
Opper lentekriebel Aju opende ooit, lang, lang geleden in 2011, een topic over lentekriebels en zwanger willen worden. Wie had gedacht dat hieruit zo'n warm, fijn en geweldig contact zou komen tussen de kriebeldames. Met onze lentekriebelbabies als bindende factor bespreken we intussen zoveel meer. We delen elkaars vreugde, maar ook de allerverdrietigste zaken komen we samen door.

Iedereen maakt zich op voor The Big Meet in januari, waar alle babies in elkaars kleren zullen lopen/kruipen/rollen door onze Serious Request actie

Bij het ingaan van dit topic stikt het van de door het geweldige nieuws van Thee! Voorlopig blijven we dus lekker onder ' zwanger' hangen. En daarna is er vast iemand die voor de 2de of 3de (of 4de??) ronde opgaat

Ook voor alle meelezers nog een jullie zijn ook nu natuurlijk weer helemaal welkom!

NickLeeftijdGaan voor kindje nrBelangrijke datum ZwangerBijzonderhedenKnorretje2830211/01/2012!! geboren!!11/01/2012 zijn knorrezoon en knorredochter* geboren. en R trekt de kerstboom al bijna om en laat mamma achter zich aan rennenAjuparaplu321 08/04/2012 Pluutje is geboren!!aka Boeddha Googlette31128/03/2012T is geboren!!na deks groeit T uit tot BulletjeRammel26107/05/2012R is geboren!!Bonestaak gaat als een speer! Linda77351 05/09/2012 A is geboren!!! de verrassing is voorbij, we hebben er een lentekriebelmeisje bij!! Mamma is alweer aan de slag..eventjes dan Thee_graag28126 aug 2013 !!!!!!!!!!! na 1 mk en 1 zoontje* met chr.afwijking, na een kloppend je hoera, er komt een klein kopje/schoteltje aanMissShopping31124/05/2012MissMini is geboren!!ks, 9 weken te vroeg geboren, maar wat doet kleine MissMini het goed! 1miep127117/09/2012 miepie is geboren!! It's a girl! En mamma moet al bijna weer aan de slagNic1983282 09/06/2012! Saar geboren! PP behoort tot het verleden, een droombevalling!Designed29125/05/2012B is geboren!!Verborgen reflux en vermoeden van KMA houden deze vrolijke kanjer niet tegen!Visils27102/04/2012C is geboren! C tettert bij pappa en mamma de oren van het hoofd!Ivetje28110/02/2012Noor is geboren!Noor vind pappa en mamma zo lief dat ze er ook 's nachts bij wil zijn! Elsie2631227/07/2012 Baby J is geboren!!Flitsbevalling! En Grote Bolle Beer groeit zijn zus bijna voorbij!Ainodis29330/10/2012 3 is geboren!3 had zo'n haast dat pappa en mamma haar samen ter wereld hebben gebracht!RiodeJaneiro29113/08/2012 I is geboren! Niet geheel vlekkeloos, maar o zo gelukkig

Onze geschiedenis;

Lentekriebels en deze zomer zwanger worden

Zwanger de herfst in

We gaan richting winter

De tweede lente

Het jaar rond

The continuing story

Indian Summer

Met lentekriebels de herfst in
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben waarsch een oppas voor Pluutje gevonden, ik ben heel benieuwd hoe het gaat. Ze komt binnenkort 'proefdraaien'...

Nu naar bed, voor mij morgen ook weer een werkdag...
Wat goed aju! Hopen dat ze bevalt!

Sauna: nu heb ik ook helemaal zin om te gaan... De aanbiedingen maar even in de gaten houden

Rammel lief dat je gezocht hebt! Die cocon vind ik zondegeld, past ze al bijna niet meer in... En originele voetenzak is duur en saai, had heel erg op koeka gehoopt hahaha... Heb een topic geopend en daar kwam wallaboo voorbij, die lijkt me ook wel wat. Nou ja, ik kijk

morhen verder...

Slaap lekker allemaal!
life ain't a perfect story, write it while you live it
Oh ja Vis, ik zou ook echt raar staan te kijken als de verjaardag van bikkel vergeten zou zijn hoor, vind het echt vreemd... Hebben jullie er nog over gesproken?
Miep succes vandaag!

De week van de echo, whooooop!

Aju wat fijn, hoop dat het bevalt.

Nu opschieten voor werk....
Goedemorgen!

Alles verliep soepeltjes vanochtend, geen gestress gelukkig. Alleen jammer dat het geluid van mijn wekker nogal hard stond en miepie wakker schrok! Maar even wat zachter zetten. En ook jammer dat ze toen ik haar van bed haalde om te voeden ze juist weer heerlijk lag te slapen. Nu in de trein, stroomt weer lekker vol, er is ook niks veranderd!
Miep : succes vandaag!

Aju : wat spannend! Ik hoop dat het is wat jullie zoeken.

Goede nacht gehad hier. Ze heeft geen voeding gehad en is niet wakker geweest de hele nacht. Ze lag alleen wel 2 keer te kreunen in haar slaap, dus toen ben ik haar speen gaan geven en heb haar op haar buik gedraaid. Maar dat hielp niet, ging gewoon door en het hield vanzelf weer op ook. Alleen nu lag ik wakker van die hond die zat te blaffen en piepen raar beest.
Fijn miep dat het allemaal soepeltjes verliep vanmorgen!

Dat scheelt een hoop!

Ik ga mijn nachtbrakers entertainen
accountkiller
Miep, heel veel succes én plezier vandaag! Mieppie moet ook even wennen aan het nieuwe ritme, komt vanzelf. En dat van de wekker herken iK

Oei Ainodis, jij geen goeie nacht gehad dus. Vriend is weer werken vandaag? Lees ik tussen de regels door dat het niet lekker loopt met jullie, of kwam dat vooral door de vakantie?

Ivet, is je kind rustig, piept er een hond!! Ik zwer, er rust een vloek op jouw nachtrust!

Designed, ga je nu voor de wallaboo?

Aju, ai, helemaal geen vrij gehad Heb je wel zicht op een adempauze? En wat fijn dat je iemand hebt voor pluutje. Hoe komen jullie aan haar?

Nic, kijk, jij dus ook al fan van Veluwse Bron. Heb er echt al veel goeie verhalen over gehoord.

Bulletje was om 05:45 wakker, tegelijk met ons, oef. Kon zichzelf ook maar lastig vermaken, en brood smeren met 11 kilo weerbarstigheid op je arm lukt ook niet helemaal Maar, hij juicht mee met hiep hiep hoera, kijkt om het hoekje als ik vraag waar pappa is (en gaat vervolgens heftig met Lief's schoenen zitten spelen), en gebruikt alles wat schuift en rijd als zelfbedacht loopkarretje. Zo lief!
Klinkt goed Aju een potentiële oppas!

Nic, wow die sauna in epe! Is voor mij alleen net te ver voor zaterdag. We zoeken iets wat voor allebei ong een uurtje rijden is. Over die in Son lees ik wel veel goeds. Is ie alleen niet te klein en heeft ie ook veel lekkere baden?! Mijn beste vriendin is nu 28 wk en zal niet te veel meer in sauna gaan.

Designed, ik dacht ook meteen aan koeka! En waar kijk jij trouwens voor kortingsbonnen voor de sauna?!
Het is hier nooit een succes als vriend thuis werkt/leert.

Als we allebei.vakantie hebben gaat het prima.

Hij vind dat ik nooit wat doe. En als je dan twee weken op elkaars lip zit met alle kids in huis komt dat je relatie niet ten goede

(nu even mijn frustratie eruit)

Vrijdagavond hebben ze hier een spel gespeeld tot 3 uur snachts

Zaterdag een giga drukke dag + vriend weer weg met vrienden

Zondag kids skieen

En als je dan weinig slaap en op zondag zeg dag je vroeg naar bed ga is het voor mij irritant om te merken dat als ik 3 op bed leg hij van de zolder vandaan kom.

Ga dan naar bed!

En toen ik eenmaal lag werden de kids om de beurt wakker en lagen in ons bed aan mijn kant en toen om half 6 3 ook nog bovenop gelegd werd was ik een beetje boos geworden. Want hij moest er vroeg uit....

Zo ben het weer even kwijt..

3 is eindelijk wakker dus we kunnen aan de slag voor vandaag.
accountkiller
En volgende week zaterdag heerlijk een weekend weg! Heb er nu al in in

Zonder kids en man
accountkiller
Google : er "rust" idd een vloek op ja het mag gewoon niet meer zo zijn dat ik slaap haha!

En wat gaat bulletje hard zeg! Hier zijn we druk aan het oefenen met hiep hiep hoera soms doet ze het!
Ainodis, spui hier maar even hoor Fijn dat hij nu weer werken is en e.a. kan stabiliseren!

Ivet, hij gaat ook als een speer. Daarom zit hij ziichzelf ook vaak even in de weg denk ik. Tis ook weer drama met verschonen momenteel (Vis en Designed hebben het gezien...in zijn milde vorm ) Ach, komen we allemaal overheen. Lief he, dat hiep hiep hoera!

Rammel, heb ook nog even gereageerd op hyves over de meet!
Miss, son is wel redelijk klein.... ben er ook ooit tijdens zwangerschap geweest van o, toen hadden ze wel speciale arrangementen voor zwangere. En tip voor je vriendin, baden worden juist eerder afgeraden ivm infectiegevaar. Das onzin want je baby zit in vliezen en komt helemaal niet in contact met het water. De sauna zelf is ook tijdens zwangerschap gezond. Wel goed luisteren naar lijf dus ws korter dan normaal en niet helemaal bovenin gaan liggen. Rustig 2 a drie rondjes doen, meer is voor niemand goed. En in son geven ze volgens mij zwangerschaps massages. Het restaurant weet ik trouwens niet meer, ik vergiste me met nederhasselt, die hebben een super restaurant, ook kleine sauna daar.

Veel plezier!

Verder zwaai naar iedereen, s roept!
Miss, ik boek soesterberg altijd in combinatie met een hotelovernachting bij vd Valk ;) Kijk dan ook meestal op hun site.

Voelt alweer als een eeuwigheid geleden dat ik naar de sauna ben geweest, maar was nog met mn jubileum half december! Geheugen als een zeef he.. Soesterberg is wel al van voor mn zwangerschap, heb ik ook wel weer zin in!

@voetenzak, ben eruit; ik ga de koeka verknutselen. Vind limoengroen zo leuk bij die roze kap en scheelt weer geld
Ben benieuwd designed. Wel fijn, zo'n handige moeder!

Laatste keer sauna was voor mij...ehm...even denken hoor....tj dat moet...uuhhh...... te lang geleden zullen we maar zeggen! En dat terwijl ik zo'n liefhebben ben!

Omdat Bulletje dus door de kamer heen gaat, terwijl hij vanalles voorzichuit duwt (de dozen pampers, de stofzuiger, zijn tripp trapp etc) ben ik aan het kijken naar loopwagentjes. Iemand hier nog een tip voor, mening over etc?
quote:googlette schreef op 07 januari 2013 @ 10:28:

Omdat Bulletje dus door de kamer heen gaat, terwijl hij vanalles voorzichuit duwt (de dozen pampers, de stofzuiger, zijn tripp trapp etc) ben ik aan het kijken naar loopwagentjes. Iemand hier nog een tip voor, mening over etc?Geen loopwagentje geven, maar de stofzuiger aanzetten en gaan met die banaan
grinnik, dan blijft het tenminste ook lekker schoon he
Hahahaha, rammel! Dat is een goede, die onthoud ik voor Bikkel

Hier hebben we de Nijntje babywalker, zit ze nu nog voor te spelen maar daar kan ze straks achter lopen. Gekregen omdat ie veel leuke spelletjes heeft en ook nog aardig oogt. deze

Mij staat bij dat Ivetje deze heeft: zebra

die vind ik ook errug gaaf en daar doe je hartstikke lang mee
Ik heb een voorkeur voor houten speelgoed (geloof niet dat het kinderen iets uitmaakt hoor) en Lief vind de nijntje walker denk ik te 'meisjesachtig' (ooit krijgt hij van mij gewoon een pop )

Zit nu aan deze te denken voor stoere mannen ;-)
Zelf een hele roze plastice V-tech walker van s'klaas.

Hier hebben ze hele leuke houten voor jongens én meisjes
wat een leuke dingen Rammel!

@houten speelgoed: bij m'n ouders staat een hele basischool uitzet. Zo'n loopwagen met een bak erachter, houten muziekinstrumenten, echt van die dingen die je in groep 1/2/3 ziet. Deden ze weg bij de kringloopwinkel voor 2 euro per stuk

Té leuk!

precies deze!
Dat is ook leuk Designed! Ik zie in de buurt veel kinderen met hun hele hebben en houwen in de kar rondsjezen.
Ja leuk he Rammel!

Ik krijg nog echt zo'n gevoel bij dat speelgoed. Zo'n herinnering waarin ik 5 minuten voor de pauze al klaar zat om heel hard naar buiten te rennen en als eerste van die fietsjes te bereiken. Of zo'n ijzeren skelter met niets dan frame, wielen en stuur. Gewoon zin om te spelen!

Goog, is zo'n simpele duwbak niets? Ik bedenk me dat Bulletje misschien heel snel uitgekeken is op spelletjes op zo'n ding en gewoon rauzen en rennen het leukst zal vinden.

met blokken
Jaa, dat is ook cute voor straks he! Sowieso voor het voor zijn eerste verjaardag een loopfiets denk ik. Maar goed, eerst dit, verjaardag duurt nog wel even

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven