Geld & Recht alle pijlers

Zuinige collega

10-01-2013 11:25 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaf een keer een feestje bij mij thuis. Kreeg ik een flesje wijn van een collega. Fles kwam bekend voor. Ah, uit kerstpakket van vorig jaar.
Hahahahaha
Misschien een idee op de volgende keer op de uitnodiging te zetten dat je alleen maar dure zelf gekochte cadeaus verwacht op je feestje?

pfff.... Triest hoor..
Nou en?
Wat maakt dat nou uit, ze neemt in ieder geval iets mee!
Wees blij dat je wat krijgt. Niet iedereen heeft het breed of drinkt zelf wijn.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining

Hier zijn nog meer gierige collega's te vinden, erg leuk om te lezen.
Liever elitair dan een pauper!
Ja ,dus ??
Grappig hoor. Maar wat is je vraag nu? Of je stelling?
Wist trouwens niet dat de kerstvakantie zo lang duurde !!
Misschien had je vorig jaar gezegd dat je die wijn zo lekker vond ?

Heeft ze hem speciaal voor jou bewaard, lief toch ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
En het punt is?

Als IK een feestje geef verwacht ik niet eens kado's!

Dan vind ik het gewoon leuk als ze kwamen.

En schuldig....ik geef ook wel eens een fles wijn weg die ik heb gekregen

Ik krijg namelijk meer wijn dan dat ik op krijg, zeker zo tegen de feestdagen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat lief dat je collega wat voor je meeneemt!
Misschien vond die college de wijn zo lekker, dat hij hem gewoon ook voor zichzelf koopt...

er worden heus wel meer flessen gemaakt van een bepaalde wijn..
Ja, en? Ik geef ook altijd alle gekregen drank weer weg. Bete riemand blij dan dat het hie rweg staat te rotten omdat het niet wordt gedronken. Overigens, er worden er meer van gemaakt hoor.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Vind het wel hilarisch eigenlijk. Als je iets aan een collega geeft, het laatste wat je dan moet geven is iets uit jullie kerstpakket geweldig toch hahaha

En verder: als je de wijn zelf al hebt gehad, heb je er nu nog 1! En als 'ie lekker is, what's the problem. Dubbel genieten
Zou mij ook zo kunnen gebeuren hoor, wij hebben zat wijn thuis, dus kan maar zo dat ik een fles uit eigen voorraad meegrijp als ik bij iemand op bezoek ga.
anti-euroshopper ook.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik had een keer een afspraak met een vriendin en wilde een fles wijn mee nemen. Pak er dus gewoon eentje uit de voorraad, had nog een aantal leuke wijnzakken. Kom ik daar, en ja hoor.... dezelfde fles in precies hetzelfde zakje als zij mij eerder had gegeven. Ik gaf haar dus gewoon haar eigen wijn weer terug... We zijn maar opgehouden met het over en weer wijn meenemen.
Pff... om daar nu een topic over te openen.. Je had van mij een euro shopper fles wijn kunnen krijgen.
ja, daar moet je echt voorzichtig mee zijn ook al wil je die fles kwijt.
it's a big club and you ain't in it
TO, je kan hem ook met de volgende verjaardag doorgeven aan volgend slachtoffer.
Of je verkoopt 'm op marktplaats..
??

Als ik een feest geef, ben ik blij met de gasten en het maakt me niet uit wat ze meenemen (m u v de eetclub en andere afgesproken arrangementen)
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ja maar kom op zeg...tafelwijn!! Daarbij vind ik wijn helemaal geen leuk geschenk.

Misschien is dat leuk voor mensen die er echt van houden, en dan moet je ook nog weten waar ze dan van houden. Ik krijg bijv. regelmatig flessen droge, rode wijn. Ik drink nauwelijks wijn en als ik het drink dan is het zoet en wit. Ik wordt dus helemaal niet blij van zo'n cadeau, heb liever iets anders, hoeft niet bijzonder te zijn, mag ook van de supermarkt zijn, stel bijv. een bep. chocola of ijs waarvan ze weten dat ik die lekker vind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven