wat te doen met bouwmaterialen?

13-01-2013 23:22 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het hele plan van de zolder is uitgewerkt alleen nu kan ik morgen niet beginnen met opruimen en indelen omdat me vriend er nog resten laminaat een wasbak vloerverwarming hout enz heeft liggen

Hij wil dat ik dat laat liggen maar het ligt in de weg en hij doet er al 3 jaar niks mee

Wil morgen toch echt de zolder doen

Hij heeft een blokhut, bijkeuken en kantoor waar al zijn rommel kan liggen

Wat zouden jullie doen?
Ik begrijp hieruit dat jij een plan van de zolder hebt uitgewerkt, waarin deze zolder voor andere doeleinden gebruikt gaat worden dan opslagplaats. Jouw vriend ziet de zolder als een opslagplaats.

Ik zou dus beginnen met kommuniekaatsie.
nou dan verplaats je het naar de blokhut,bijkeuken of kantoor,simpel toch?

en het is MIJN vriend en niet ME vriend
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Me vriend kon me de boom in.
Ik heb hem een week de tijd gegeven om die zooi weg te werken dus vandaar

Het doel van de zolder moet een opberg ruimte worden maar wel opgeruimd en geordend

Nu ligt het spul wat weg kan door het spul wat moet blijven en ik word er gek van
quote:mamasilly2009 schreef op 13 januari 2013 @ 23:22:

Wat zouden jullie doen?Ik zou zelf een plan maken en niet over iedere vraag een topic openen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Wat Tickel zegt.

In die tijd had je wel 3 zolders kunnen herinrichten.

Doe niet zo moeilijk over iets wat niet moeilijk is. Haal die zooi naar beneden en gooi weg wat weg kan en de prut van je vriend leg in de schuur ofzo.
Niets mee doen. Je bent zwanger en je bent toch ook heel erg mager. Lijkt me niet verstandig om met die troep te gaan slepen.
Dat spul ligt toch prima als het een opbergruimte moet worden?
Opbergruimte voor spullen die we vaker gebruiken niet voor zooi wat er al 3 jaar ligt
Gewoon naar de stort brengen. Hij mist het al 3 jaar niet blijkbaar, dus geen slapende honden wakker maken.
quote:danivo schreef op 13 januari 2013 @ 23:26:

Ik begrijp hieruit dat jij een plan van de zolder hebt uitgewerkt, waarin deze zolder voor andere doeleinden gebruikt gaat worden dan opslagplaats. Jouw vriend ziet de zolder als een opslagplaats.

Ik zou dus beginnen met kommuniekaatsie.Sluit ik me geheel bij aan. Je hebt hem een week de tijd gegeven, het is toch geen kind van je? Klinkt niet erg gelijkwaardig. De zooi is van vriend, hij heeft ook nog een, blokhut, bijkeuken en kantoor. Wat is er van jouw? Ik vind het raar dat je samen in één huis woont en spreekt over jouw bijkeuken, en mijn......... Bij ons is dat allemaal van samen, als ik praat over jouw kast, dan bedoel ik onze kast waar jouw kleding in ligt/hangt. Dit gaat over meer dan alleen de zooi wel of niet opruimen en/of bewaren!
Je bent zwanger toch? lijkt me niet verstandig om een wasbak twee trappen af te slepen. Kan je het niet ergens netjes ergens neerleggen?
Lekker belangrijk. Ik zou mijn nesteldrang elders in huis gaan botvieren als ik jou was.
quote:sandt schreef op 14 januari 2013 @ 07:58:

[...]

Sluit ik me geheel bij aan. Je hebt hem een week de tijd gegeven, het is toch geen kind van je? Klinkt niet erg gelijkwaardig. De zooi is van vriend, hij heeft ook nog een, blokhut, bijkeuken en kantoor. Wat is er van jouw? Ik vind het raar dat je samen in één huis woont en spreekt over jouw bijkeuken, en mijn......... Bij ons is dat allemaal van samen, als ik praat over jouw kast, dan bedoel ik onze kast waar jouw kleding in ligt/hangt. Dit gaat over meer dan alleen de zooi wel of niet opruimen en/of bewaren!En het loepje, bracht daar zekerheid in.
Gewoon wegflikkeren. Als ik elke keer op mijn man moet wachten gebeurd er nooit iets. Zolangzamerhand weet hij dat als ik zeg "wat ga je met die spullen doen"? dat ie het als een komeet opruimt want anders is ie het kwijt.
Ik zou vanavond aan mijn vriend vragten dit naar beneden te slepen.
Ik gooide het zo het zolderraam uit naar beneden.

Je vriend heeft tijd genoeg gehad om het op te ruimen toch?
Gooi gewoon alle zooi wat je wel makkelijk kan dragen in zijn auto. Probleem opgelost.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven