Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
quote:bigmomma schreef op 05 januari 2013 @ 12:30:

Hai,

Ik heb ook al een oproepje op het prikbord geplaatst, maar dacht misschien kan ik (omdat ik ook eerder al meeschreef) hier nog een berichtje plaatsen. Wie zou ik een plezier kunnen doen met een leuke spontane fotoserie op cd ? Ik wil zelf graag meer ervaring op doen in fotografie en ontwerpen en nu ik er eindelijk wat meer tijd voor heb wil ik er graag mee aan de slag. Ik ben ontzettend enthousiast en vind het erg leuk om te doen. Wil enkele foto's ook graag gebruiken voor een mooie portfolio en als ik wat meer ervaring heb wil ik een website maken.

Ik hoor het graag !

groetjesNiet meer relevante reactie.
Hai allemaal,

Even een berichtje off topic (sorry)

Wil jullie allemaal bedanken voor de lieve mailtjes over de brand bij mijn zusje. Hartstikke lief ! Wilde terug mailen, maar helaas is ook nog mijn pc gecrasht (kan er ook nog wel bij) Mail nu even snel van iemand anders' pc. Met mn zusje gaat het redelijk, heeft nu (tijdelijk) onderdak en de eerste spulletjes qua kleding en tandenborstel etc. Er wordt gezocht naar nieuw onderdak voor de woongroep en dan gaan we verder met alles regelen. Ik hoop dat ik snel weer up en running ben en dat ik snel weer bij jullie op de foto's terug kan komen. Sorry voor het ongemak, ik doe mn best om zo snel mogelijk afspraken te maken. Nogmaals bedankt en tot gauw ! liefs, bigmomma
quote:bigmomma schreef op 13 januari 2013 @ 11:23:

Hai allemaal,

Even een berichtje off topic (sorry)

Wil jullie allemaal bedanken voor de lieve mailtjes over de brand bij mijn zusje. Hartstikke lief ! Wilde terug mailen, maar helaas is ook nog mijn pc gecrasht (kan er ook nog wel bij) Mail nu even snel van iemand anders' pc. Met mn zusje gaat het redelijk, heeft nu (tijdelijk) onderdak en de eerste spulletjes qua kleding en tandenborstel etc. Er wordt gezocht naar nieuw onderdak voor de woongroep en dan gaan we verder met alles regelen. Ik hoop dat ik snel weer up en running ben en dat ik snel weer bij jullie op de foto's terug kan komen. Sorry voor het ongemak, ik doe mn best om zo snel mogelijk afspraken te maken. Nogmaals bedankt en tot gauw ! liefs, bigmommaOh, dit had ik compleet gemist. Dan zul je nu wel iets anders aan je hoofd hebben, sterkte!! Ook voor je zusje. Gooi anders hier op het topic wat ze hard nodig heeft, misschien heeft iemand dat nog staan..?
@bigmomma

Sterkte met alles! Hoop dat je zusje nu een beetje bij kan komen van de schrik en dergelijke.

En zoals vetplantje al zegt, roep maar wat je nodig hebt misschien heeft iemand dat wel over.

Zo is op een ander forum waar ik schrijf iemand na een brand aan een compleet nieuwe inboedel geholpen!
Dat had ik ook gemist! Sterkte!

Mees, sorry.. Hij gaat dalijk naar mn moeder
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
brand? wat? waar?

En wat kunnen we doem?

Dat lijkt me zo'n nachtmerrie!

Roep maar snel wat we kunnen betekenen!!!
quote:Sunshinequeen schreef op 12 januari 2013 @ 14:48:

Ik heb voor de liefhebber nog 5 PLUS boodschappenpakket zegels

Ga werkloze vriendin vragen of/hoeveel ze nog zoekt

Vriendin zoekt er nog (wel meer dan 5) heb je gemaild.

watervrouw2 atgmailpuntcom
inderdaad, als we kunnen helpen met inboedel aanvullen duik ik met liefde de kasten in, dat is toch écht je ergste nachtmerrie....

MamaK, er staat hier een doos klaar voor je, moet even kijken wanneer ik mezelf naar Bruna kan slepen, om hem te versturen.... Heb de doos van Kokoloentje hergebruikt, goed hé!

Kokolientje, helemaal geweldig de spulletjes, we zijn er heeeeeeel erg blij mee!!! Jongste knul heeft vandaag al bloesje aangehad, stond erg lief!! Heb verzendkosten nog niet overgemaakt, ik krijg steeds een fout bij inloggen bij bank, zal er morgen even achteraan bellen, snaperniksvan...... Komt dus écht nog, ik vergeet het niet!!

Heb nog een matrasje voor ledikantje in de aanbieding, door twee kindjes gebruikt, maar nog erg netjes.... was wel een prijzige indertijd, maar ligt nu onwijs in de weg.... probleem is alleen dat ie even opgehaald moet worden, en ik woon niet echt centraal
Komt Ayla, fijn dat je zo blij mee bent en ik heb weer wat ruimte op zolder haha !

Voor de liefhebber heb ik nog dvd's van Nijntje en Hopla en andere babydvd's.

Kan hier of daar een krasje op zitten en een paar tandafdrukken in de doos maar over het algemeen doen ze het gewoon nog
@kokolientje, daar heb ik wel interesse in, in de DVD's.

Als je de doosjes achterwege laat en de dvd's gewoon los in een envelop doet, met wat velletjes keukenrol ertussen of zo, passen ze met de brievenbuspost, toch? Zo ja, wil je me mailen? postvakblabla at gmail dot com

THX!
Ik ga even kijken welke ik allemaal heb en dan mail ik je dat even, goed ? Tuurlijk kan ik ze zonder doosjes versturen, het zijn allemaal originelen vind je dat niet zonde dan ?
Hieperdepiephoera! Mijn eerste vrije dag van 2013 is een feit en ik ben druk bezig met goede voornemens uitvoeren:

- Uitslapen: check!

- Alle kranten vanaf vorige week zaterdag lezen: check!

- Uitzoeken wat dit huis mag verlaten: check!

- Account aanmaken voor foto's op het internet zetten: check!

- Foto's maken van mijn spullen: ch... oh, batterij leeg.. Dat volgt dus nog.

Maar ik kan natuurlijk wel alvast wat dingen op het forum gooien, waar niet persé een foto van nodig is!

Ik heb voor de liefhebber een paar boeken (de grote ramsj is een paar maanden geleden al richting Ayla gegaan. Bevallen ze wat, Ayla?)

- De laatste tempelier van Raymond Khoury

- Vergiffenis van Caro Ramsay

- Dodelijk spel van Iris Johansen

- Offerande van S.J. Bolton

- Roodkapje van Unni Lindell

- Het spel van de leeuw van Nelson DeMille

3 cd's (dubbel of gewoon al jaren niet geluisterd):

- Blof - Boven

- Lee Scratch Perry - Arkology 3 cd's met een wat verweerd hoesje. Cd's zijn nog prima, zit ook een boekje bij. Ooit in een opwelling gekocht, maar toch niet mijn smaak.

- De Top 40 Volume Hits 2002 inclusief (jawel!) de Ketchup Song. Als dat geen toppertje wordt hier op het forum, weet ik het ook niet meer. :D

En ook heb ik nog een beslag voor sneeuwballen in de aanbieding. Bij voorkeur vandaag op te halen en ter plekke te consumeren. Hoe meer personen, hoe beter, wat mij betreft.

Zodra het fototoestel het weer doet, post ik ook nog wat kleren. Zal vanavond worden, denk ik.

Ik ben te bereiken via essie.78 op de hetemeelpuntNL.
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
Hanglamp, ik heb je gemaild.
Sterkte bigmomma. Ik had het ook gemist.

Laat idd maar weten of je iets nodig hebt. Of wat we kunnen doen.

Sterkte voor je zusje.
Bigmomma, sterkte! Gil even wat er nog nodig is, kunnen we even kijken.

Cora, dankjewel voor de ketting, hij is super. Dochter vindt dat ook, haha, was hem net al kwijt aan haar!
Graag gedaan Lilja, veel plezier ermee! :-)
Hanglamp wilde net niet de hele stapel dvd's hebben dus ik heb er nog wat in de aanbieding

Disney Princess Stories deel 3

Sneeuwwitje (geen Disney)

Jetix Favourites

Classic Cartoons, voornamelijk Bugs Bunny

Action Man

Bumba

Ik leef nog hoor.

Alleen heb ik op het moment geld nodig en ben ik wat dingen aan het proberen te verkopen ipv weggeven

Niet dat ik zoveel boeiends heb hoor, de echte hippe dingen heb ik al weggegeven via hier, maar goed.

Ik ga snel weer kijken wat ik nog in de weggeef heb, er moet nog wel één en ander zijn gok ik.
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 14 januari 2013 @ 19:26:

:bye:

Ik ga snel weer kijken wat ik nog in de weggeef heb, er moet nog wel één en ander zijn gok ik.
Jaaaa May, ik had het inpakken voor het weekend gepland staan, maar toen werd ik een hamster.

Het komt echt echt echt echt echt!
Ik heb je even bekeken op Facebook Marels...

Hamsteruuuuuuuu

Gaat het al wat beter met je
Heb ik jou op Feesboek dan?
Ik bedoel, ik weet dat we weten wie we zijn enzo, maar ik dacht dat mijn profiel op afgeschermd stond enzo. Behalve voor vrienden.
Nee, we zijn geen vrienden maar ik kon toch je foto bekijken.

Was zo nieuwsgierig geworden namelijk

Anders had ik het niet gedaan hoor !
quote:Marels schreef op 14 januari 2013 @ 19:29:

Jaaaa May, ik had het inpakken voor het weekend gepland staan, maar toen werd ik een hamster.

Het komt echt echt echt echt echt!

Euh, hoe word je een hamster.

En kan ik ook 1 van m´n katten worden, dat lijkt me wel wat. Hoewel, ik ben altijd degene die ze aait en knuffelt dus dan schiet het nog niet op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven