De schuld van het forum!

18-01-2013 11:45 197 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las net dat iemand een bepaald sapje had gekocht op aanraden van iemand op het forum, voor een betere huid.

Zelf heb ik weleens een bepaald haarproduct gekocht waarover ik hier gelezen had (waardeloos spul trouwens), en ben ik aan de Rapley-methode begonnen met mijn kinderen (werkte voor oudste, maar niet voor jongste) en er zijn vast nog wel wat dingen waarbij mijn mening/aankopen door het forum beinvloed was.

Wat heb jij gekocht/gedaan op aanraden van iemand op het forum?
Ben meer in het huishouden gaan doen, omdat ik daardoor meer seks zou krijgen.

Niks geholpen, m'n vrouw heeft alleen haar eisen wat betreft mijn huishoudelijke inzet omhoog geschroeft.
quote:waarbij schreef op 18 januari 2013 @ 11:55:

[...]

Ow neee..... een slachtoffer van de draagdoekmaffia!!!Pas op dat je het woord inbakeren niet noemt hè!

[...]

Ow neee..... een slachtoffer van de draagdoekmaffia!!!
quote:rua-red schreef op 18 januari 2013 @ 11:56:

Dasty ken ik niet.

Dat black african soap topic kan ik me inderdaad ook herinneren, dat was een hele hype volgens mij!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:rua-red schreef op 18 januari 2013 @ 11:56:

Dasty ken ik niet.

Dat black african soap topic kan ik me inderdaad ook herinneren, dat was een hele hype volgens mij!Wibra ontvetter.
quote:noreservations schreef op 18 januari 2013 @ 11:57:

Ben meer in het huishouden gaan doen, omdat ik daardoor meer seks zou krijgen.

Niks geholpen, m'n vrouw heeft alleen haar eisen wat betreft mijn huishoudelijke inzet omhoog geschroeft. Ben jij daar even mooi ingetrapt!

[...]

Ow neee..... een slachtoffer van de draagdoekmaffia!!! Ja, ik ben er met open ogen ingetrapt.....
Ja, lekker is dat. Nu heb ik het idee dat ik Dasty moet kopen. Al heb ik geen idee wat het is.
quote:demagnumvanellen schreef op 18 januari 2013 @ 11:58:

[...]

Wibra ontvetter.Ah Wibra, ik woon niet in NL, vandaar. Zal mijn ouders vragen om het mee te nemen volgende keer!
O ik heb ook de snoozebaby gekocht en was geweldig. Ook de picalo en de pacco waren super.

@rua... Ik ben dus op die tour haha
quote:missverrektekoekwous schreef op 18 januari 2013 @ 11:58:

Ja, lekker is dat. Nu heb ik het idee dat ik Dasty moet kopen. Al heb ik geen idee wat het is.

Ik ook! Waar is het eigenlijk voor, of tegen?

Maar eh... bestaat er ook zoiets als dastymaffia?
Dasty is Het Schoonmaakmiddel waar je niet zonder kunt. Gele fles, bij de Wibra. Kost drie keer niks, en je tegels vallen nog net niet van de muur af als je het er op spuit. Uiteraard ben ik een trendsetter en had ik Viva hier niet voor nodig, ik was al een dankbare grootverbruiker van het spulletje.
quote:grabit schreef op 18 januari 2013 @ 11:59:

O ik heb ook de snoozebaby gekocht en was geweldig. Ook de picalo en de pacco waren super.Wat een enge dingen zeg jij
quote:waarbij schreef op 18 januari 2013 @ 12:00:

[...]

Wat een enge dingen zeg jij
quote:Vl43inder schreef op 18 januari 2013 @ 11:59:

[...]

Ik ook! Waar is het eigenlijk voor, of tegen?

Maar eh... bestaat er ook zoiets als dastymaffia?Tegen alles. Noem het maar op, piemelhatjoevlekken in je beddengoed, theevlekken op je teakhouten side table, you name it, en Dasty lost het op.
Dasty is een wibra ontvetter?????
quote:waarbij schreef op 18 januari 2013 @ 11:59:

Dasty is Het Schoonmaakmiddel waar je niet zonder kunt. Gele fles, bij de Wibra. Kost drie keer niks, en je tegels vallen nog net niet van de muur af als je het er op spuit. Uiteraard ben ik een trendsetter en had ik Viva hier niet voor nodig, ik was al een dankbare grootverbruiker van het spulletje.

Oke, dank je!

"krabbelt Dasty op boodschappenlijstje "
quote:missverrektekoekwous schreef op 18 januari 2013 @ 11:58:

Ja, lekker is dat. Nu heb ik het idee dat ik Dasty moet kopen. Al heb ik geen idee wat het is.Mag Cillit Bang dan niet meer?
Ik zag het net haha

Ik probeer nog iets te bedenken.... Nog niks helaas
Ik doe eigenlijk te weinig met tips... Ik dacht laatst dat ik nog eens wat boeken moet gaan hslen die forummers aanraden (over uit depressie komen, over nee zeggen en het leven in eigen hand nemen, over luisteren naar je gevoel en intuitie, over accepteren dat niet heel de wereld je aardig vindt, over het vinden van je eigen pad).
quote:lisa2 schreef op 18 januari 2013 @ 12:00:

Dasty is een wibra ontvetter????? Ja.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:lisa2 schreef op 18 januari 2013 @ 12:00:

Dasty is een wibra ontvetter?????

Ja, als je last hebt van vette wibra, dan spuit je er dasty op.

Werkt als een tierelier.

Je krijgt er alleen niet meer seks van.
quote:ninon schreef op 18 januari 2013 @ 11:55:

Ster ik weetzo het merk niet meer, ik ga Thuis ff voor je googlen Ik gok zomaar op Scholl Party Feet
I am surrounded by morons
quote:missy_Acy schreef op 18 januari 2013 @ 11:47:

Grappig.

Ja, dat spul tegen het schuren van je benen in de zomer. Het werkt.Wat is dat? Het klinkt alsof ik dat wel kan gebruiken. Waar kun je dat vinden?
Een boek van Amber Albarda, krul spul voor het haar van Etos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven