Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's: fashionable in een winterwonderland! # 78

11-12-2012 17:46 3113 berichten
Welkom in het enige echte Fashion-café waar je behalve voor het verbreden van je stijlhorizon ook altijd terecht kan voor fashion-inspiratie, tips, een goed gesprek, WOG en wat al niet meer!

deel 77
Alle reacties Link kopieren
Oh de achterkant van deze bikini

Lieve VD wat zou ik je toch graag een schop onder je bevallige derriere geven en zeggen dat je echt echt ECHT voor jezelf moet kiezen en hem lekker in zijn sop gaar laten koken. Hij maakt je niet gelukkig lieverd, echt niet. Al denk je van wel en dat zal van tijd tot tijd ook wel zo zijn, maar op de lange termijn niet, ben ik bang...

Maar dat kan ik je wel zeggen, en hopen dat je dat doet, maar je zult het zelf in moeten zien...
VD, je verdient beter! Nu nog naar handelen.

Wel super trouwens, van je scriptie. Echt goed dat je actie onderneemt en dat er iemand is die een beetje met je mee kan denken. Zou tof zijn als het je lukt om af te studeren in mei (was het toch?)

Wat doen we aan naar de meet?
Mijn god VD, ik dacht dat ík gedrochten had gevonden
Erg mooi, die bikini achterkant!
quote:GeorgieBrown schreef op 18 januari 2013 @ 12:47:

Wat doen we aan naar de meet?Een boeddhistisch iets, denk ik zo
Mijn fashionpics dateren niet van zo lang geleden ben ik bang.. en toen ik vijftien was deed ik ook niet zo'n gekke dingen qua kleding. Spijkerbroek (Levi's) en shirt (Saltydog) en sneakers. That's it..
Btw, bikini's...! Mogen we al?
quote:Pixxx schreef op 18 januari 2013 @ 12:49:

Mijn fashionpics dateren niet van zo lang geleden ben ik bang.. en toen ik vijftien was deed ik ook niet zo'n gekke dingen qua kleding. Spijkerbroek (Levi's) en shirt (Saltydog) en sneakers. That's it..Heb je ook geen dramatisch haar gehad? Beetje teleurstellend.
Ik weet t Pixx. Thanks.... Het zit er gewoon nu niet in.. En dat woordje nu wil ik niet loslaten.. Omdat t zo bijzonder is en leuk en fijn... En ik haat het dat hij het slechtste in me naar boven haalt. Stomme man

GB, ik wilde graag eind mei, maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken, want begin februari is er dan een deadline voor de opzet en volgens SlimmeMevrouw krijg je die vaak meerdere keren terug.. Om m weer aan te passen etc. Als ik begin maart haal dan kan ik in juni afstuderen. Ook fijn want dan ben ik de zomer vrij, dan is er ook weinig werk en zou ik dus lekker even weg kunnen.
quote:GeorgieBrown schreef op 18 januari 2013 @ 12:49:

Btw, bikini's...! Mogen we al? Ja, seizoen is geopend
Stomme natuur. Want waarom houd je soms van iemand die helemaal niet goed voor je is. Erg slecht geregeld.
Ja snap ik ook niet.. Zouden toch een hoop minder oorlogen zijn geweest als dat anders zou werken
Er worden een paar van mijn bikini's armoedig. Ik mag best een nieuwe kopen van mezelf.
Als je de oplossing hebt voor dat vraagstuk dan houd ik me aanbevolen. Misschien iets voor je scriptie...
Er zijn nog niet veel bikini's te vinden...
Het mooie van dit topic blijft toch dat de levensvragen broederlijk naast de quest naar de perfecte bikini/schoenen/jeans etc. kunnen bestaan.
Hello ladies!
Chi,

Hoe gaat het?
Gisteren met een vriendin die net naar Chistad is vehuist wezen stappen. Dus ben aardig brak

En al veel telefoon gehad vandaag. Een afwijzing na het gesprek van vorige week, maar voor ma en di staan er weer twee sollicitatiegesprekken gepland! I keep my head up!
Goed zo Chi, ik vind je sterk

Mijn fashion-vraag van de dag: wat kan ik zonder schuldgevoel kopen dat ook nog past als ik 6 kg lichter ben?
Schoenen, leggings, tassen, sjaals, dingen in 2 maten kleiner.

(hoeveel kilo is ook al weer een maat?)
Ik merk aan mezelf dat ik me beter begin te voelen. Ik heb weer een doel, heb nu even tijd om uit te rusten, ik zie mijn vriendinnen weer. Alle narigheid (begrafenissen enzo) zijn achter de rug en het voelt voor mij ook echt zo van: en nu verder met frisse moed.

Ik heb een plan, een doel, doe leuke dingen, voel me redelijk goed.. Het begint weer ergens op te lijken

Hoe is het met jou en je midlifecrisis GB?
Ohja een nieuwe tas dat wil ik !

Ik geloof dat 5 kg een maat is.. Maar ik val niet echt gelijkmatig af.. Mijn benen worden dunner maar die vetophoping op mijn heupen gaat maar niet weg. Dus kleiner kopen durf ik niet zo.
Beetje tacky mss, maar ik vind 'm wel leuk toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven