Kriebelende tenen
vrijdag 18 januari 2013 om 20:14
Ik heb jeuk aan mijn tenen, het zit vooral bovenop. Nu had ik al even gespeurd omdat ik dacht dat het zwemmerseczeem zou zijn, maar dat dit kennelijk vooral tussen de tenen. Ik las ook dat wintertenen gaan jeuken. Ik heb nog nooit last gehad van zoiets, weet iemand misschien wat het zou kunnen zijn? Ik vind het ook niet zo'n wereldprobleem dat ik daarvoor naar de huisarts zou moeten gaan namelijk.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
vrijdag 18 januari 2013 om 20:22
vrijdag 18 januari 2013 om 20:28
vrijdag 18 januari 2013 om 20:48
Nou, daar kan ik het mee doen. Bedankt voor het advies. Had gehoopt dat het een schimmel was waar ik met een crème vanaf zou komen. Ik denk nu dat alleen emigratie naar een warm land nog helpt. Zou dat ook in het basispakket zitten?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
vrijdag 18 januari 2013 om 21:05
quote:4Hellokitty schreef op 18 januari 2013 @ 20:31:
wisselbaden nemen voor de bloedsomloopDat gaat prima aan het einde van een douche; de kraan even op ijskoud draaien en je voeten (en het beste je hele onderbenen) koud afdouchen een seconde of 10, dan wisselen naar 10 seconden warm, en dat een paar keer achter elkaar. Wel altijd eindigen met KOUD.
wisselbaden nemen voor de bloedsomloopDat gaat prima aan het einde van een douche; de kraan even op ijskoud draaien en je voeten (en het beste je hele onderbenen) koud afdouchen een seconde of 10, dan wisselen naar 10 seconden warm, en dat een paar keer achter elkaar. Wel altijd eindigen met KOUD.
vrijdag 18 januari 2013 om 21:06
quote:Belle73 schreef op 18 januari 2013 @ 20:48:
Nou, daar kan ik het mee doen. Bedankt voor het advies. Had gehoopt dat het een schimmel was waar ik met een crème vanaf zou komen. Ik denk nu dat alleen emigratie naar een warm land nog helpt. Zou dat ook in het basispakket zitten?Als ja, dan heb ik ook spontaan langs van wintertenen
Nou, daar kan ik het mee doen. Bedankt voor het advies. Had gehoopt dat het een schimmel was waar ik met een crème vanaf zou komen. Ik denk nu dat alleen emigratie naar een warm land nog helpt. Zou dat ook in het basispakket zitten?Als ja, dan heb ik ook spontaan langs van wintertenen
vrijdag 18 januari 2013 om 21:26
quote:bobsie schreef op 18 januari 2013 @ 20:21:
Sokken van een andere stof gekocht?
Of andere schoenen met binnenvoering?
Ander wasmiddel waar je andere kleding toevallig nog niet mee gewassen is?
Strijk je je sokken, misschien met strijkwater?
Stress en drink je wel genoeg?Zeg me alsjeblieft dat dit echt nooooooit gebeurt (en dan bedoel ik niet het strijkwater natuurlijk)!
Sokken van een andere stof gekocht?
Of andere schoenen met binnenvoering?
Ander wasmiddel waar je andere kleding toevallig nog niet mee gewassen is?
Strijk je je sokken, misschien met strijkwater?
Stress en drink je wel genoeg?Zeg me alsjeblieft dat dit echt nooooooit gebeurt (en dan bedoel ik niet het strijkwater natuurlijk)!