Onze Broekloeders gaan nachtbraken tot ze (Live)-Bevallen!

16-07-2012 20:52 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij Deel 3 van het topic Stoppen met de pil vanaf januari 2012!

We hebben Deel 1 en Deel 2 helemaal vol gekletst, dus tijd voor een nieuw topic!

Inmiddels is het merendeel zwanger en zijn de slapeloze nachten aangebroken. We kletsen over alle zin en onzin over zwanger zijn en natuurlijk zwanger worden. Want ook leven we mee met de meiden die nog op het wachtbankje zitten.

Binnenkort beginnen de eerste zwangerschapsverloven en dan is het wachten op de eerst (live)bevallingen...

Kortom een gezellige boel dus!

Zoals je ziet, hebben we een aardig volle tabel, om het een beetje overzichtelijk te houden, laten we het hierbij!

Maar er zijn genoeg andere topics waarbij je je aan kunt sluiten of open zelf een nieuw topic!

NaamLeeftijdKindjeStartNODZwanger?BijzonderhedenKandelaar252ejanuari 201206/08/12 Meisje! Q.

KSCalimero291ejanuari 201215/10/12 Meisje!

KSVerliefdenOnzeker241ejanuari 201203/11/12 Jongen! L.Lauren221ejanuari 201204/11/12 Jongen! T.Lamelle261efebruari 201214/12/12 Meisje! V.Sanne281ejanuari 201217/12/12 Meisje! I.Flower271efebruari 201222/12/12 Jongen! J.Goofy1980322ejanuari 201203/01/13 Jongen! B.Drzttrtje351ejanuari 201204/01/12 Jongen! P.

KSNimnim281ejanuari 201221/01/13 Meisje! R.Aaaanne321efebruari 2012UD 13/02/13 je klopt!Babsje361e januari 2012UD 07/05/13 je klopt!Kena272edecember 2011UD sept.`13 je klopt! 26/2 echo 18/2 intake VK, 7/3 echo VK

Dan hebben we nog onze lieve, trouwe meelezers (en schrijvers): Theepoes, Ipadje en Jilks die om verschillende redenen niet in de tabel staan!!!

We proberen de tabel zo up to date en overzichtelijk mogelijk te houden, schrijf je al een tijdje niet mee dan wordt je uit de tabel gehaald.

Wil je toch graag meeschrijven? Laat het even weten, dat zet ik je weer in de tabel!!!

Hier hebben wij een anoniem forum geopend, die alleen voor leden toegankelijk is. Hier schrijven we persoonlijke info en plaatsen we foto s.
Heb nu wel leuke parken van Molecaten gevonden.

Zijn parken waar zowel huisjes als een camping gedeelte is.

Volgens mij niet onwijs toeristisch, maar lijkt mij er wel goed uitzien!
Mag een verwarmd buitenbad ipv binnenbad ook?
Aaaanne, mooie buik hoor! En verder nog zo slank! Hoeft er straks ook niet zoveel meer af

En dat je geen foto van je haar -8 cm had, snapte ik hoor
Nog een camping.

Theepoes: dankje!
Nog een met verwarmd buitenbad. Hmmm, het idee is natuurlijk dat het nog leuk is te zwemmen als het regent he? Dan heb je hier niet zo veel aan.
Leuk dat je zo meedenkt Aaanne.... het binnenzwembad is inderdaad de uitvalsbasis voor minder weer.

Wij zijn alle drie gek op zwemmen, dus dat is wel handig als het echt hollands weer is!
Wow meiden wat een drukte hier vandaag weer.

Aaanne en Babsje wat vervelend dat die mensen allemaal niet mee lijken te willen werken.

Calimero; leuk dat je gaat promoveren! Het klinkt als heel pittig, maar daar laat jij je absoluut niet door tegen houden als ik het zo lees. Erg leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent.

drzttrtje; mooi kindje hebben jullie hoor. En wat lekker dat hij al 6uur achter elkaar geslapen heeft vannacht, dan kun je zelf tenminste ook een beetje bijtanken. Hoe voel jij je inmiddels?

Nimnim; ik krijg het idee dat jij vrij veel van het forum met je man bespreekt, klopt dat? Enne... welke datum had je zelf in gedachten om te gaan bevallen?

Aaanne; hoe kan ik jouw mail adres vinden op het pf ?
Valt wel mee hoor kandelaar. Maar ik was hier zo verontwaardigd over, hij wilde graag weten wat er was :-)

Kena dat is geen makkelijke combi! Is reeën zwembad in de buurt ook ok of moet ie echt o de camping zijn?
Oh ja de datum. Ik dacht aan 5 januari haha. Nu vrees ik de 21ste of later
Ohja, logisch . Dan voldoet van mijn posts tot nu alleen deze:quote:aaaanne schreef op 18 januari 2013 @ 21:10:

Nog een camping. En dit is er nog een , en deze.

Nu hou ik er meer op
Ah ok. Maakt mij niet uit hoor, maar die indruk kreeg ik.

Ik zet nog steeds op zondag of maandagochtend heel vroeg in.

Kena, lastig he
quote:kandelaar schreef op 18 januari 2013 @ 21:20:

Aaanne; hoe kan ik jouw mail adres vinden op het pf ?Even gekeken, hij is inderdaad flink weggezakt: met de standaard instellingen op pagina 56.
Ik hoop dat je gelijk hebt.
Nimnim, ik lees ergens dat "Gemiddeld duurt een eerste zwangerschap 8 dagen langer dan de uitgerekende datum. Een tweede baby komt gemiddeld drie dagen te laat. "

Je hebt dus een grote kans dat het er op de 21e wel is..dussuh..geniet van je laatste weekeinde met man samen waarin je mag uislapen !
Ja geniet er maar van Nimnim! Straks is het voorbij met de rust, gna gna gna!
We zien t wel! Man moet morgen vroeg op, ligt nu al naast me te snurken hihi. Even bij tanken voor de baby komt denk ik.
Haha theepoes, jij bent lekker op dreef vandaag!
Haha hij luistert wel goed naar de meiden hier... Jij ook?

Aaannne; morgen krijg je mail van mij.
Kena ben je al eens in drenthe op vakantie geweest?
Nimnim hoe issie???
Ja, nieuwschierig !
Nog altijd dik rond en ongeduldig

Maar jammer, dus.

Jeej, de zon komt er door, ik ga boodschappen doen!
Hey meiden, sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen maar ik ben opeens echt mega druk.

Als het goed is hebben we nu een woning gevonden en als de verhuurders er mee eens zijn kunnen we begin februari erin. Mijn eerste week op het werk was best wel pittig en druk zo na een jaar thuis zitten. En tot L terecht kan op de kinderopvang breng ik hem elke dag naar oma.

Sorry dat ik niet kan reageren op jullie maar lees wel elke dag een mee.

Nimnim..ik hoop dat je dochtertje snel komt

Fijn weekend allemaal!
quote:nimnim schreef op 19 januari 2013 @ 12:01:

Nog altijd dik rond en ongeduldig

Haha!

En ook even een , want het lijkt me ondertussen echt geeeen pretje meer voor je... Nog eeeeven volhouden!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven