Gezondheid alle pijlers

Dichtgeknepen ader?

18-01-2013 11:37 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend werd vannacht wakker met enorme pijn in zijn voet, zo pijnlijk dat hij er bijna niet meer van kon slapen. Tot 11 uur heeft hij nog een beetje liggen dommelen en af en toe heel even slapen, maar nu is hij dus een half uurtje wakker en heeft hij mij verteld van die immense pijn. Hij zegt dat het voelt alsof er een ader heel hard word dichtgeknepen, en hij heeft toevallig een ziekte aan zijn aders waardoor deze langzaamaan dichtslibben. Reden voor mij om me zorgen te maken. Hij heeft nu ibuprofen genomen, maar weigert ermee naar de dokter te gaan ook al vergaat hij van de pijn. Toen hij even boven was, heb ik de eerste hulp gebeld (huisarts is al dicht) maar die vroegen of het een levensbedreigende situatie was, en aangezien het dat niet was, moet ik maar wachten tot maandag en dan de huisarts bellen.

Maar ik maak me dus zorgen, weet iemand of dit iets ergs kan zijn? Iemand die dit herkent?
Hoe gaat het nu?
.
Ik heb gisteren niet meer de dokter gebeld, omdat mijnvriend er steedsbij was en hij al zo geirriteerd was dat ik het er steeds over had ;). Vanmorgen voelde hij er niks meer van, dus voor nu laat ik het er maar even bij. Maandagochtend wil ik wel even de huisarts bellen om te vragen wat het had kunnen zijn en of ze het nodig vind dat vriend zich toch even laat checken.
Fijn om te horen en bedankt voor de update.
Heeft je vriend voor het weekend gesport?

Rennen, voetbal of iets anders?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Dank voor de update!

Lijkt me goed om nog ff met de HA of de behandeld arts te bellen maandag ja.
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
quote:viva-amber schreef op 20 januari 2013 @ 08:01:

Heeft je vriend voor het weekend gesport?

Rennen, voetbal of iets anders?Nope, dat soort dingen kan hij helaas niet door zijn ziekte..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven