Onze Broekloeders gaan nachtbraken tot ze (Live)-Bevallen!

16-07-2012 20:52 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij Deel 3 van het topic Stoppen met de pil vanaf januari 2012!

We hebben Deel 1 en Deel 2 helemaal vol gekletst, dus tijd voor een nieuw topic!

Inmiddels is het merendeel zwanger en zijn de slapeloze nachten aangebroken. We kletsen over alle zin en onzin over zwanger zijn en natuurlijk zwanger worden. Want ook leven we mee met de meiden die nog op het wachtbankje zitten.

Binnenkort beginnen de eerste zwangerschapsverloven en dan is het wachten op de eerst (live)bevallingen...

Kortom een gezellige boel dus!

Zoals je ziet, hebben we een aardig volle tabel, om het een beetje overzichtelijk te houden, laten we het hierbij!

Maar er zijn genoeg andere topics waarbij je je aan kunt sluiten of open zelf een nieuw topic!

NaamLeeftijdKindjeStartNODZwanger?BijzonderhedenKandelaar252ejanuari 201206/08/12 Meisje! Q.

KSCalimero291ejanuari 201215/10/12 Meisje!

KSVerliefdenOnzeker241ejanuari 201203/11/12 Jongen! L.Lauren221ejanuari 201204/11/12 Jongen! T.Lamelle261efebruari 201214/12/12 Meisje! V.Sanne281ejanuari 201217/12/12 Meisje! I.Flower271efebruari 201222/12/12 Jongen! J.Goofy1980322ejanuari 201203/01/13 Jongen! B.Drzttrtje351ejanuari 201204/01/12 Jongen! P.

KSNimnim281ejanuari 201221/01/13 Meisje! R.Aaaanne321efebruari 2012UD 13/02/13 je klopt!Babsje361e januari 2012UD 07/05/13 je klopt!Kena272edecember 2011UD sept.`13 je klopt! 26/2 echo 18/2 intake VK, 7/3 echo VK

Dan hebben we nog onze lieve, trouwe meelezers (en schrijvers): Theepoes, Ipadje en Jilks die om verschillende redenen niet in de tabel staan!!!

We proberen de tabel zo up to date en overzichtelijk mogelijk te houden, schrijf je al een tijdje niet mee dan wordt je uit de tabel gehaald.

Wil je toch graag meeschrijven? Laat het even weten, dat zet ik je weer in de tabel!!!

Hier hebben wij een anoniem forum geopend, die alleen voor leden toegankelijk is. Hier schrijven we persoonlijke info en plaatsen we foto s.
Hee VenO

Kan me voorstellen dat jij mega druk bent zeg!

Fijn dat jullie waarschijnlijk een huis hebben gevonden. Ik hoop dat je baan leuk is!
nou zit het weer verkeerdom denk ik, ik voel net heel erg een rond bolletje aan de bovenkant, dat moet haast het hoofdje zijn. Vanmorgen ook al verdacht weinig getrappel daar. Sorry even jullie er mee lastig vallen, man is niet thuis.
VenO *zwaai!!!* Logisch dat je geen tijd hebt voor ons!

Hopelijk komt alles mooi rond met jullie plannen!

Nimnim pfff, pfff, pfff zal het een beetje voor je voordoen...

We hebben een camping gereserveerd! Voor de nieuwsgierigen: camping

En nu snel L. haar haartjes mooi maken en hoppa naar de chinees! Fijne avond allemaal!
Vno leuk on weer van je te horen. Doe rustig adam en maak je vooral geen zorgen om ons en het forum. Je hebt verwerk belangrijkere dingen aan je hoofd nu!

Kena leuk dat je ieys gevonden hebt. Ik zal later eens kijken, zit nu op mobiel.

Aaaanne billetjes voelen ook heel rond. En als de beentjes omlaag of opzij wijzen voel je weinig bij je rijnen. Ik hoop zo dat het dat is en dat ie niet gedraaid is!!

Hier flink gelopen vandaag, met t idee dat de zwaartekracht dan misschien een handje helpt. Sinds een half uur heb ik inderdaad aardig last van buik en rug maar dat kan goed gewoon overbelasting zijn. Ik heb nog geen slijmprop of vruchtwater gespot namelijk. Nou ja wie weet! T moet toch een dezer dagen gebeuren en ik heb gewoon geen idee hoe t begin voelt enzo..
Sjonge wat een rare zinnen ontstaan er bij mobiel forummen haha
Begin is verschillend hoor Nimnim. Bij sommigen breken de vliezen helemaal niet spontaan en een slijmproo hoef je ook niet zichtbaar te verliezen. Zou eerder de regelmaat van de pijn en het verloop daarvan in de gaten houden.

Vanavond uitgebreidere reactie.
Aj, baby dus nog in buik en niet specifiek van plan geboren te worden?

Kom Nimmini, mama heeft het buiten de baarmoeder ook lekker warm gestookt!

Baby dump continues... Ik wilde er toch graag even heen voor een bijbestelling. Dus meteen verhaal verteld van bezorg gebeuren. Zij is er achter aan gaan bellen en blijkbaar staan we nu gewoon voor de week die we zelf hadden aangegeven oorspronkelijk.

Komt in orde dus!

Verder alvast wat andere dingetjes gekocht (ik vind het gewoon een fijne winkel) en een baby cadeau pakket van die winkel meegenomen (zat op een of ander bevallingstijdschrift wat ik van de vk gekregen had).

Erg leuk pakketje!

En druk bezig geweest het baby kamertje te ontruimen. Stapje voor stapje gebeurt daar wat....

Nu die kleine maar weer eens zichzelf laten voelen.

Eergisteren een actieveling, gisteren rustig, vandaag ook weer rustig. Maar goed, mama actief bezig, kindje dus goed gewiegd
Haa een camping gevonden Kena, nu kan de voorpret beginnen

Hahaha Nimnim, je schrijft er ook nog even bij 'ik zit nu op mobiel', dat viel al wel op ja . Ik hoop dat die pijnlijke buik eindelijk een voorteken is bij jou, pff, je moet het behoorlijk zat zijn om te wachten ondertussen.

Ik hoop dat je gelijk hebt en het billetjes zijn

Babsje, mooi dat het toch in de goede week lijkt te komen van de babydump! Nieuwschrierig: wat zit er in jouw pakketje? Ik kreeg een kraampakket van de verzekering, maar dat zit helemaal vol met mega maandverbanden, anti-lek onderleggers, verband, watten...de buitenkant is met blije vlaggetjes bedrukt, maar van de binnenkant wordt je niet echt blij .
Ik heb van Etos een zwanger pakketje gehad en nu dus ook van baby dump.

- knuffeldolfijn

- 3 baby hangertjes

- slabbertje

- fopspeen

- 2 eenvoudige rompertjes 50/56

Ik had het idee dat er meer in zat, maar ben even kwijt wat eventueel nog meer. En ben te lui om richting pakketje te lopen
Van de verzekering krijg je toch juist dat soort dingetjes die medisch noodzakelijk zijn voor moeder en kind?
quote:babsje22 schreef op 19 januari 2013 @ 20:52:

Van de verzekering krijg je toch juist dat soort dingetjes die medisch noodzakelijk zijn voor moeder en kind?

Ja precies, wel nuttig maar leuk, neu

Klinkt als een leuk pakketje die dan de Etos.
hee!

snel, want mobiel...

heb nieuwe foto's in ons privé album geplaatst!

x

nimnim, pooop dat kind nou effe eruit ;)!
Ok calimero, omdat je t zo vriendelijk vraagt. Drie kwartier geleden wakker geworden met flinke weeën. Komen nu al vrij regelmatig. Grote kans dat kandelaar gelijk krijgt met haar voorspelling. Nu in bad, zien of dat waar helpt..spannend!!!
Nimnim, wat spannend meid! Nu moet ik de hele dag wachten, want werken!!! Hoe gaat het nu met je? Zet hem op meid!!!
Spannend Nimnim! Ik duim dat het nu inderdaad goed doorzet!

Hup Nimnim, hup nimnimm. Je kunt het!
jeeej nimnim!

Hoop dat je nu lekker aan het weeën opvangen bent ;)!

Hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt!

You go girl!
T schiet niet zo op. 1cm ontsluiting maar onrijpe baarmoeder hals. Ben inmiddels weer thuis. Iemand tips om met rugweeen om te gaan?

Ik verga van de pijn
Oei, sterkte Nimnim. Helaas geen tips hier.... Helpt het misschien om de hele dag in bad te bivakkeren?

Sterkte en succes!
Oooh Nimnim, het is begonnen!

Maar de ontsluiting zet niet zo door. Balen!

Rugweeen? Geen ervaring! Misschien nog een bad nemen? Of lekker onder de douche? Of een stevige massage op het moment van de wee? Of of of... weet ik niet...

Ik heb vannacht ook over je gedroomd! Dat je nét was bevallen. En je dochter had de naam Semi gekregen. Die naam stond niet op je lijstje toch? In mijn droom bedacht ik dat het wel een beetje gek was om je kindje 'gedeeltelijk' of 'half' te noemen

Zet em op NimNim! You can do this!!!
Jeej het is begonnen! Balen dat het niet echt opschiet. Bij mij hielp het als vriend tijdens elke wee in mijn rug duwde. Hoop dat je er wat aan hebt. Succes en je kan het!!
Nimnim succes! Hier hielp het ook als vriend met zijn knokkels in mijn onderrug duwde (en dan flink hard!)

Hier gaat het de laatste week echt super! Eindelijk... gisteren heeft hij wel last gehad van zijn inenting maar verder super!
Wauw, een live-bevaller! Veel ervaring met rug weeëen hier: inderdaad wat Lauren zegt: tegendruk van vriend en ik heb de gehele bevalli hot pack op mijn rug gehad (hadden ze in ziekenhuis, maar kruik helpt vast ook!) Succes!!
NimNim, ik zie dat de ervaringsdeskundigen een mooie soortgelijke tip hebben. Ik hoop dat dat helpt!

Go girl!
Ow nee, rugweeen met weinig effect... Warme douche, tegendruk in je rug gaan hangen (als het ware op je hurken) heel veel succes meis en als je het niet trekt niet schromen om om pijnstilling te vragen het kan je net een beetje meer doen ontspannen!

Sterkte meid, ik voel even precies wat jij voelt....
Die knokkels werken inderdaad best goed. Kruik ook. We mogen/hoeven pas terug bij gebroken vliezen, 1 minuut durende weeën o om exact 3 minuten of bloedverlies. En hoewel de weeën steeds heftiger worden voldoe i nog nergens aan. Eigenwijs kindje en eigenwijs lijf.. Nouja, die eerste 10 uren'Deze wee komt nooit meer terug' zitten erop, die h hoef ik niet meer te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven