wat nou sneeuw....
maandag 14 januari 2013 om 18:50
zondag 20 januari 2013 om 13:15
Zeg dames, denken jullie nou echt dat iedereen al die postcodes uit zijn hoofd kent ? 010 en 020 zijn natuurlijk welbekend, 030 lukt ook nog wel, maar dat wil niet zeggen dat de postcode van Boerekoolstronkeradeel en Grubbekutteveen ook zomaar bekend kan worden verondersteld !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
zondag 20 januari 2013 om 14:05
quote:Donkeyshot schreef op 20 januari 2013 @ 13:15:
Zeg dames, denken jullie nou echt dat iedereen al die postcodes uit zijn hoofd kent ? 010 en 020 zijn natuurlijk welbekend, 030 lukt ook nog wel, maar dat wil niet zeggen dat de postcode van Boerekoolstronkeradeel en Grubbekutteveen ook zomaar bekend kan worden verondersteld !010 en 020 zijn echt geen postcodes hoor. En daarnaast zijn alle netnummers (want dat zijn het) bij elkaar gelegen. Zo ligt 0161, 0162 en 0163 bij elkaar in de buurt. En als je regelmatig belt, dan is dat vrij redelijk in te schatten waar ergens in het land woont. En anders heeft Wikipedia een mooie lijst
Zeg dames, denken jullie nou echt dat iedereen al die postcodes uit zijn hoofd kent ? 010 en 020 zijn natuurlijk welbekend, 030 lukt ook nog wel, maar dat wil niet zeggen dat de postcode van Boerekoolstronkeradeel en Grubbekutteveen ook zomaar bekend kan worden verondersteld !010 en 020 zijn echt geen postcodes hoor. En daarnaast zijn alle netnummers (want dat zijn het) bij elkaar gelegen. Zo ligt 0161, 0162 en 0163 bij elkaar in de buurt. En als je regelmatig belt, dan is dat vrij redelijk in te schatten waar ergens in het land woont. En anders heeft Wikipedia een mooie lijst
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
zondag 20 januari 2013 om 14:12
Mijn vriend werkt bij de NS en zit al de hele dag op het hoofdkantoor van de NS te werken aan het alternatieve plan voor morgen. Van hem begrijp ik dat de aangepaste dienstregeling er is zodat er beter ingesprongen kan worden als er iets mis gaat en daardoor de dienstregeling veel sneller weer opgepakt kan worden (doordat ook gepland wordt dat materieel en personeel op bepaalde plaatsen moeten zijn en met meer speling is er minder kans op ontbrekend materieel of personeel.... of zoiets). Gelukkig reis ik zelf gewoon met de auto
en hoef morgen pas na de spits op pad.
zondag 20 januari 2013 om 17:10
quote:Donkeyshot schreef op 20 januari 2013 @ 13:15:
Zeg dames, denken jullie nou echt dat iedereen al die postcodes uit zijn hoofd kent ? 010 en 020 zijn natuurlijk welbekend, 030 lukt ook nog wel, maar dat wil niet zeggen dat de postcode van Boerekoolstronkeradeel en Grubbekutteveen ook zomaar bekend kan worden verondersteld !
netnummer 020, check! Sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw met een stevige wind. Ik vind het afschuwelijk
netnummer 020, check! Sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw met een stevige wind. Ik vind het afschuwelijk
zondag 20 januari 2013 om 17:27
Ik ben hier (020) net even boodschappen wezen doen. Het is ijzig koud en het sneeuwt. Maar het deed me wel goed. Voel me namelijk niet zo lekker (lichamelijk en emotioneel).
Het enige wat warm was waren overigens mijn uggsvoeten. Ze zijn lelijk, maar bij deze temperaturen wel erg lekker.
Het enige wat warm was waren overigens mijn uggsvoeten. Ze zijn lelijk, maar bij deze temperaturen wel erg lekker.
Waar zit de any-key?