Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
zondag 20 januari 2013 om 16:08
jl1986 en marels, ik heb jullie gemaild.
Marels, mijn vriend blijkt het dekbed gisteren toevallig ook aangeboden te hebben aan iemand.
Ik vind het wel een beetje sneu, maar we kunnen hem helaas niet 2x weggeven (of jullie moeten in hetzelfde bed gaan slapen? ). Sorry!
Marels, mijn vriend blijkt het dekbed gisteren toevallig ook aangeboden te hebben aan iemand.
Ik vind het wel een beetje sneu, maar we kunnen hem helaas niet 2x weggeven (of jullie moeten in hetzelfde bed gaan slapen? ). Sorry!
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
zondag 20 januari 2013 om 17:42
quote:chayenne schreef op 20 januari 2013 @ 17:26:
Essie, heb je mijn mailtjes gehad?
Nee, niet gezien! Heb je wel de nederlandse hetemail gebruikt?
Essie.78 en dan dus de hetemail.nl.
Anders geef jouw mailadres even door, stuur ik jou wel een berichtje.
Essie, heb je mijn mailtjes gehad?
Nee, niet gezien! Heb je wel de nederlandse hetemail gebruikt?
Essie.78 en dan dus de hetemail.nl.
Anders geef jouw mailadres even door, stuur ik jou wel een berichtje.
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
zondag 20 januari 2013 om 19:42
quote:Marels schreef op 20 januari 2013 @ 13:43:
Dan hier maar trouwens...
Wie komt mijn spuuglelijke Blond Amsterdam theepot ophalen?
Het is er één van het servies "Even Bijkletsen" en het is de oude theepot, die met groene tuit en oor.
Wordt niet meer verkocht.
Wie oh wie?
Oh wat gaaf!
Je bent vast niet binnenkort toevallig in de buurt van Middelburg?
Ik heb nog een broek die je mss wou, dan kunnen we ruilen haha.
Dan hier maar trouwens...
Wie komt mijn spuuglelijke Blond Amsterdam theepot ophalen?
Het is er één van het servies "Even Bijkletsen" en het is de oude theepot, die met groene tuit en oor.
Wordt niet meer verkocht.
Wie oh wie?
Oh wat gaaf!
Je bent vast niet binnenkort toevallig in de buurt van Middelburg?
Ik heb nog een broek die je mss wou, dan kunnen we ruilen haha.
zondag 20 januari 2013 om 19:55
quote:Marels schreef op 20 januari 2013 @ 15:16:
Ik heb trouwens nog iets stoms wat ik zoek.
Van die kleine instrumentjes. Xylofoons, trommels, triangels, sambaballen, ratels, dat soort werk. Die gebruik ik op mijn werk.Heb de peuterversie van die samba en tamboerijn enzo liggen. Wil je die tzt ook? (zijn nog in gebruik, maar dan reserveer ik ze vast voor je. )
Ik heb trouwens nog iets stoms wat ik zoek.
Van die kleine instrumentjes. Xylofoons, trommels, triangels, sambaballen, ratels, dat soort werk. Die gebruik ik op mijn werk.Heb de peuterversie van die samba en tamboerijn enzo liggen. Wil je die tzt ook? (zijn nog in gebruik, maar dan reserveer ik ze vast voor je. )
zondag 20 januari 2013 om 19:58
@Ayla; ik vind het ook nogal eng.
Vooral omdat er al een flint af is van de binnenkant van het deksel... Ik had eigenlijk gehoopt dat iemand hem op zou komen halen want dan hoefde ik het risico niet te nemen....
Als je het wilt gokken, van mij mag je, maar ik vind het eng
Vooral omdat er al een flint af is van de binnenkant van het deksel... Ik had eigenlijk gehoopt dat iemand hem op zou komen halen want dan hoefde ik het risico niet te nemen....
668, the neighbour of the Beast
zondag 20 januari 2013 om 19:58
Italie_Meisje, heb nu niets voor je, maar ik ga per direct dat soort dingen voor je bewaren. Kleine moeite.
Typisch Nederlandse toegangskaarten/vervoerskaarten?
Marels, begrijp ik dat je op zoek was naar een dekbedovertrek?
Ik heb er nog liggen van 2.00 bij 2.00 die òf vernaaid gaan worden, òf bij iemand anders het bed gaan opsieren.
Ik heb er nog liggen van 2.00 bij 2.00 die òf vernaaid gaan worden, òf bij iemand anders het bed gaan opsieren.
zondag 20 januari 2013 om 20:07
quote:Zaza_zebra schreef op 20 januari 2013 @ 19:58:
Italie_Meisje, heb nu niets voor je, maar ik ga per direct dat soort dingen voor je bewaren. Kleine moeite.
Lief van je!
Ik heb alleen een dekbed van 2.20 bij 2.40!
Ben ook niet speciaal op zoek hoor!
Die instrumentjes; als ze heel klein zijn is het niet handig, het is voor volwassen handen.
Ik werk op mijn werk (bejaardenhuis) graag met muziek en ik werk heel graag met instrumentjes om aan de bewoners uit te delen, zodat we SAMEN muziek kunnen maken!
Lief van je!
Ik heb alleen een dekbed van 2.20 bij 2.40!
Ben ook niet speciaal op zoek hoor!
Die instrumentjes; als ze heel klein zijn is het niet handig, het is voor volwassen handen.
Ik werk op mijn werk (bejaardenhuis) graag met muziek en ik werk heel graag met instrumentjes om aan de bewoners uit te delen, zodat we SAMEN muziek kunnen maken!
zondag 20 januari 2013 om 20:08
quote:Rara70 schreef op 20 januari 2013 @ 20:07:
Lekker ben jij Marels.....had mn foon in de auto laten liggen, loop al uren uit te stellen om weer naar buiten te gaan
Maar goed, ik hijs me wel overeind en trotseer de kou en de sneeuw
En het is ook zoooo ver he, van jouw huis naar de auto.
Hij staat toch niet zelfs aan de overkant van de straat he?
Lekker ben jij Marels.....had mn foon in de auto laten liggen, loop al uren uit te stellen om weer naar buiten te gaan
Maar goed, ik hijs me wel overeind en trotseer de kou en de sneeuw
En het is ook zoooo ver he, van jouw huis naar de auto.
Hij staat toch niet zelfs aan de overkant van de straat he?
zondag 20 januari 2013 om 20:17
zondag 20 januari 2013 om 20:21
quote:Marels schreef op 20 januari 2013 @ 19:58:
ik vind het ook eng doen we niet!! Begrijp dat er misschien iets met Rara te regelen is? En anders dikke pech, dan mag je er gewoon lekker iemand anders blij mee maken!!
(weet je trouwens hoeveel liter er in gaat??)
ik vind het ook eng doen we niet!! Begrijp dat er misschien iets met Rara te regelen is? En anders dikke pech, dan mag je er gewoon lekker iemand anders blij mee maken!!
(weet je trouwens hoeveel liter er in gaat??)
zondag 20 januari 2013 om 21:22
Marels: verkeerde maat overtrek dus. Dan worden ze wsl opgeknutseld en vernaaid tot ballon-ballen en potloodmapjes etc.
Muziekinstrumentjes zijn wel echt klein. Hout, maar klein.
Mocht ik wat tegenkomen dan zal ik aan je denken.
Loop vaak hier bij de kringloop, en die is soms zo gruwelijk goedkoop dat ik de neiging krijg een heuleboel mee te nemen 'voor het geval ik het ooit nodig krijg'.
Muziekinstrumentjes zijn wel echt klein. Hout, maar klein.
Mocht ik wat tegenkomen dan zal ik aan je denken.
Loop vaak hier bij de kringloop, en die is soms zo gruwelijk goedkoop dat ik de neiging krijg een heuleboel mee te nemen 'voor het geval ik het ooit nodig krijg'.