Nieuw op het forum!

20-01-2013 23:37 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Welkom Madelief!
.
Welkom!!
Welkom, veel plezier hier!
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
.
Welkom :-)
Hoi....heb je ook al een idee op welke topics je mee wilt/gaat schrijven?
.
Hoi, welkom

Je kan ook zelf zo'n zwanger-worden topic beginnen als je daarin wilt schrijven, die raken toch wel weer vol.

Hechte clubjes kunnen lastig zijn in te komen, maar dat hoeft niet. Ik reageer vaak op de onderwerpen die nieuw zijn en me interesseren. Meestal blijf ik zo'n topic dan een tijd volgen. Je merkt vanzelf dat sommige mensen dezelfde interesses hebben, die blijf je dan tegenkomen. Dan leer je elkaar vanzelf beter kennen.
Welkom madelief! Ikzelf schrijf ook nog niet zo lang mee. Ook nog een beetje topics aan het ondekken maar 1 daarvan is dromen over een kindje, zwanger worden in 2013. Als je daar over twijfelt zou ik gewoon meeschrijven, je bent niet verplicht om op iedereen te reageren, is ook niet te doen. Maar het is een heel gezellig topic, dus alsje zin hebt gewoon proberen!
^Reageer niet op vragen over koken*.

Het topic over AA? Welk topic is dat?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
-
.
Hoezo? De EtenpijlerT is juist de leukste van allemaal Enn.

Zolang je geen topic opent: HELP, ben ik zwanger? En niet een zwanger topic opent met Elninjoo, zit je goed.
Dat vind ik sowieso geen onderwerpen voor de eetpijler eerlijk gezegd.
quote:Beeldig schreef op 21 januari 2013 @ 00:51:

Dat vind ik sowieso geen onderwerpen voor de eetpijler eerlijk gezegd.
Welkom en sterkte
Kun je ook koken?
welkom
Welkom Madelief; ik schrijf zelf ook mee op een zwanger worden topic en heb daar in het begin ook erg over getwijfeld, omdat ik ook dacht dat kan ik vast niet bijhouden, maar.... het is even wennen en in het begin moet je echt even goed teruglezen wie nou wie is en wat verteld heeft, maar op een gegeven moment leer je elkaar steeds beter kennen en kun je de dingen uit elkaar houden en is het echt heel erg prettig! Ik zou zeggen, meld je dus gewoon aan op een van de topics ;)
Hoi allemaal ik ben ook nieuw hier! :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven