Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
maandag 21 januari 2013 om 09:59
maandag 21 januari 2013 om 10:38
quote:noa_lynn schreef op 21 januari 2013 @ 09:59:
Zoiets als dit:
http://www.www.mariuana.nl/images/willy_warmer.jpg
Dit ziet er ook wel lekker warm uit Noa-Lynn (welkom trouwens !)
Dat lijkt me wel een daad van oprechte liefde, als een vrouw zo'n ding voor haar vent zou breien
Zoiets als dit:
http://www.www.mariuana.nl/images/willy_warmer.jpg
Dit ziet er ook wel lekker warm uit Noa-Lynn (welkom trouwens !)
Dat lijkt me wel een daad van oprechte liefde, als een vrouw zo'n ding voor haar vent zou breien
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
maandag 21 januari 2013 om 15:47
Net even ouderwetsch het pad naar de voordeur en de stoep en een deel van de parkeerplaatsen voor het huis sneeuwvrij gemaakt. En het pad van de buurvrouw ook. Ze is alleenstaand, met kinderen.
Oh wacht, ik ben ook alleenstaand, met kinderen. Ze is niet zielig.
* gaat sneeuw teruggooien *
Ik ben helemaal niet geëmancipeerd. Maar dat wisten we al. Het is trouwens een stuk minder koud dan gisteren. Vanavond ga ik pannekoeken bakken denk ik.
En waar is Suus?????? Na de aankondiging van weer een aanvaring met een agressieve leipo die een kop groter is dan zij, ben ik haar uit het oog verloren
Oh wacht, ik ben ook alleenstaand, met kinderen. Ze is niet zielig.
* gaat sneeuw teruggooien *
Ik ben helemaal niet geëmancipeerd. Maar dat wisten we al. Het is trouwens een stuk minder koud dan gisteren. Vanavond ga ik pannekoeken bakken denk ik.
En waar is Suus?????? Na de aankondiging van weer een aanvaring met een agressieve leipo die een kop groter is dan zij, ben ik haar uit het oog verloren