Elektrische geurlamp
vrijdag 25 januari 2013 om 20:51
Tijdens onze vakantie heb ik een hele mooie elektrische geurlamp gezien en terug thuis kan ik die nergens vinden.
Het was zo'n keramieken houder met bakje waar je water in doet en geurolie en dan geen waxinelichtje eronder maar een gloeilampje zodat het wel verdampt maar niet snel heet wordt.
Heeft iemand een idee waar ze die dingen verkopen, want zelfs via google vind ik ze niet.
Het was zo'n keramieken houder met bakje waar je water in doet en geurolie en dan geen waxinelichtje eronder maar een gloeilampje zodat het wel verdampt maar niet snel heet wordt.
Heeft iemand een idee waar ze die dingen verkopen, want zelfs via google vind ik ze niet.
vrijdag 25 januari 2013 om 21:09
quote:Cateautje schreef op 25 januari 2013 @ 21:04:
[...]
Je kan ze maar hebben.
Je zou contact op kunnen nemen om te vragen naar verkoopadressen?
1000 lampen in huis, 1 ding is zeker: het ruikt lekker.
De eerste site die je gaf ie een wholesaler uit China, denk niet dat die gaat reageren, de tweede heb ik gemaild maar reageert niet.
[...]
Je kan ze maar hebben.
Je zou contact op kunnen nemen om te vragen naar verkoopadressen?
De eerste site die je gaf ie een wholesaler uit China, denk niet dat die gaat reageren, de tweede heb ik gemaild maar reageert niet.
vrijdag 25 januari 2013 om 21:12
quote:christientjuh schreef op 25 januari 2013 @ 21:09:
[...]
Het is vrijdagavond, dus heb geduld.
Succes verder. Ik hoop dat je vindt wat je zoekt.
[...]
Het is vrijdagavond, dus heb geduld.
Succes verder. Ik hoop dat je vindt wat je zoekt.
vrijdag 25 januari 2013 om 22:28
vrijdag 25 januari 2013 om 22:33
vrijdag 25 januari 2013 om 22:39
vrijdag 25 januari 2013 om 22:41
vrijdag 25 januari 2013 om 22:45