Besteklade zit vast!

29-01-2013 19:09 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jeetje dat heb ik weer!

Ik ben lekker aan het kokkerellen en heb een vork nodig om in de aardappels te prikken. Zit de besteklade muurvast! Ik heb de lade al heftig heen en weer geschud maar het helpt niets . Ook kan ik er niks tussen krijgen om wat er dan ook vast zit los te krijgen, de ruimte is te klein. Mijn handige vriend is aan het werk, net als mijn vader die altijd raad weet. Wie heeft de ultieme tip?

Ondertussen prik ik met een dunschiller in de aardappels, maar ik heb toch echt bestek nodig om dadelijk te eten! Wat moet ik nu doen?

Alvast bedankt!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Zit er geen enkele beweging in of kun je de lade nog een ietsiepietsie open doen? Ik zou echt nog een paar keer proberen om met bruut geweld die lade open te trekken of er een paar goeie klappen tegen te geven. Heb je geen sterke buurman die je eventueel kan helpen?
Een nieuwe bodem voor je lade of nieuwe rail daarvoor is goedkoper dan een nieuw blad. Je aanrechtblad kapotmaken gaat niet de oplossing zijn dus.

Bij mij is een paar keer een flnke vuist tegen de bodem van de la tot nu toe altijd de oplossing geweest. En daarnaast de hoofddader niet meer in de betreffende la leggen, dat was bij mij zo'n knijptang die openkon...
Kun je ook niet van onderaf aan de achterkant een stuk karton er tussen schuiven? En dan heen en weer bewegen?
Succes! Ik zou denk wachten tot mijn vriend thuis zou zijn.
Ik heb het hier thuis ook weleens, dan ligt er iets dwars en dat klemt. Alleen normaal helpt hard rammelen dan wel of een klap.
quote:-Bladora- schreef op 29 januari 2013 @ 19:37:

Maar dan moet ik wel eerst over het aanrecht, door het raam op het dak klimmen om dat uit te vinden. Denk dat ik dan nu ga proberen.Serieus??? En dat allemaal voor een la die niet open gaat. Ik zou toch wachten op mijn man geloof ik.
Vanaf de achterkant helaas ook niets mogelijk. Onvoorstelbaar toch! Hoe ik ook sla en schud en mep er gebeurt helemaal niks. Ik weet al wat (en wie) de boosdoener is denk ik. Ik kan de blikopener namelijk nergens vinden.... Nu moest ik ook nog een blikje tomatenpuree met een mes openrammen.

Pie staat nu in de oven. Ik neem een glas wijn tegen de stress en wacht maar tot vriend thuis is. Hij heeft dat ding in de lade gepropt. Kan hij het ook oplossen.
quote:Yvonne77 schreef op 29 januari 2013 @ 19:46:

[...]

Serieus??? En dat allemaal voor een la die niet open gaat. Ik zou toch wachten op mijn man geloof ik.Ga ik nu ook doen. Maar ik ben gewoon gefrustreerd geraakt door die stomme lade dus het was echt een gevalletje van het móét en zál me lukken. Helaas pindakaas.
Bladora probeer het naar beneden te krikken, iets tussen blad en lade steken, een centimeter is genoeg, en dan naar beneden duwen. Dan valt de blikopener misschien op zijn plek.

Ik pak ook een wijntje, is wel spannend dit.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
http://s446.beta.photobuc ... /0-15geefnietop2.jpg.html
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Als je aan het schudden bent, let je er dan op dat je de la zoveel mogelijk gewoon dicht hebt? Als je hem open trekt tot het niet meer kan, dan klemt het ding dat vastzit en valt het nooit op z'n plek.

Succes!
Vriend, vader, buurman? Dit moet een vrouw toch zelf kunnen oplossen?
En zijn de hulptroepen al gearriveerd?
Toe, toe, vertel verder. Ik zit op het puntje van de bank

Kun je de la schudden? Van links naar rechts bewegen? En dan hard. Een klap aan de zijkant, met een eh.. hamer met een theedoek ertussen?

Vergeet de pie in de oven niet!!

Jeetje wat is dit spannend
Ook geen kiertje vanuit de la, dat je er met breinaald tussen door kan? Om een en ander opzij te schuiven?
quote:Maar ik ben gewoon gefrustreerd geraakt door die stomme lade dus het was echt een gevalletje van het móét en zál me lukken. Helaas pindakaas.Haha, zo herkenbaar
A, de blikopener! Die rotzak heeft bij ons hier ook al wel eens voor problemen gezorgd. Eet smakelijk zodadelijk. Is je pie niet zo stevig dat je hem uit de hand kunt eten?
(B)ladora??

Oh nee, nu zit ze zelf met d'r hand vast in de bestek-la..

De pie! Wie redt de pie!

(Sorry ik schiet iedere keer weer in de lach, want -idd- hoe herkenbaar)
quote:luchtigtoetje schreef op 29 januari 2013 @ 20:36:

Oh nee, nu zit ze zelf met d'r hand vast in de bestek-la..

De pie! Wie redt de pie!

En ik blijf maar terugdenken aan iemand die vastzat in een leren jas en daar midden in de nacht niet uit kwam. Ook daar zat een schare volgers te wachten of de poster een uitweg zou vinden....
Tof, bedoel je niet die forumster waarvan de rits van haar laars vastzat en die door de brandweer ' bevrijdt' werd.
quote:prada schreef op 29 januari 2013 @ 21:06:

Tof, bedoel je niet die forumster waarvan de rits van haar laars vastzat en die door de brandweer ' bevrijdt' werd.Was het een laars? Hmm, ze kon er in ieder geval niet mee naar bed. Misschien herinner ik het me verkeerd. Was daar de brandweer de oplossing? Of was haar vriend bij de brandweer, ik weet het niet meer. Ik ga eens google-en, wie weet vind ik hem terug....
Beide is gebeurd, hier de laars: http://forum.viva.nl/forum/Thuis

/mijn_laars_zit_vast_HELP/list_messages/130538

En hier de nauwsluitende jas : Rits zit vast, krijg mijn jas niet uit

Het topic begon om 00:34 uur, TO was uiteindelijk bevrijd om 1:32 uur. Tussendoor werd er nog door haar gepost: "Gaat erg traag. Kan natuurlijk ook door het forummen tussendoor komen....."
Onder de la een stuk karton doen en met een hamer ertegen tikken(karton is enkel om beschadigingen te voorkomen. Niet rossen dus tikken. met een beetje mazzel valt ie terug op zijn plek. Andere oplossing, Heb je zo'n borstel aan een staaldraad of ligt die ook in de la? daarmee kan je de boel aan de kant schuiven evenals met een plastic lineaal.
Haha, ik vroeg me al af wie meneer Besteklade was en waarom hij vast zat in het gevang

Is je vriend er al weer (B)ladora?
Zo'n ijzeren stomerij kledinghanger er doorheen trekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven