Badr en Estelle: a true love story part 5
vrijdag 1 februari 2013 om 19:12
vrijdag 1 februari 2013 om 22:40
Louisaliefje, gaat de aankondiging van de geboorte nu in een plofkip?, lees ik dat goed?...........................
Enne Mrs, je kent Nicolete wel, dat is dat meisje met die mond met dat randje, googel maar.
En Beeldig, met jou spreek ik niet meer.
Maar ik schrijf nog wel met je oké?
Enne Mrs, je kent Nicolete wel, dat is dat meisje met die mond met dat randje, googel maar.
En Beeldig, met jou spreek ik niet meer.
Maar ik schrijf nog wel met je oké?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 1 februari 2013 om 22:45
vrijdag 1 februari 2013 om 22:47
http://images2.wikia.noco ... Nicolette_Kluijver_MO.png
Zij heeft toch een hekel aan plofkippen?
Zij heeft toch een hekel aan plofkippen?
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 1 februari 2013 om 22:49
Nu doe je beetje gemeen hoor Eindeloos, we weten toch allemaal dat Beeldje niet goed kan schrijven? Om met mijn nieuwe voorBeeldige new Best Friend te spreken (al weet ze dat zelf nog niet.)....ja....ze was een beetje dom.....
En ja, sinds ik in het gevlei wil komen van het Koninklijke gezelschap, ga ik, net als tante Irene, een beetje op de biologische toer....daar horen plofkippen, volle luiers en Mike de Boer ook bij....
Ik ga mijn oompje vragen of hij een biologische, van veren-wiet-hooi-grass- en biologische grasuitloop eieren een schitterende robe kan maken
En ja, sinds ik in het gevlei wil komen van het Koninklijke gezelschap, ga ik, net als tante Irene, een beetje op de biologische toer....daar horen plofkippen, volle luiers en Mike de Boer ook bij....
Ik ga mijn oompje vragen of hij een biologische, van veren-wiet-hooi-grass- en biologische grasuitloop eieren een schitterende robe kan maken
vrijdag 1 februari 2013 om 22:55
Over Mike de Boer, daar is Leek dus echt niet over te spreken hè Louisa. We smsen nu hij op vakantie is en ik moest doorgeven dat je hem echt gekwetst hebt. Op z'n ziel getrapt. Dus ik zei: Leekje Leekje, beter op je ziel dan op je voet, nietwaar. Nu issie boos, die stijfkoppige nicht. En dat is dus jouw schuld.
Misschien kan jouw oom dit met een wollen trui rechtbreien?
Misschien kan jouw oom dit met een wollen trui rechtbreien?
Hallo?!
vrijdag 1 februari 2013 om 22:58
vrijdag 1 februari 2013 om 23:02
quote:Beeldig schreef op 01 februari 2013 @ 22:58:
Zeg Eindeloosjelief, jij kreeg twee bruine kindjes, toch? Nou vroeg ik me af... was het echt een Gambiaan? Of ben je bezwangerd terwijl de achteringang gebruikt werd zeg maar en durfde je gewoon niet op te biechten dat jij je baby's draagt in je eigenste giertank?
Echt Beeldje, je doet je naam weer eer aan!
Zeg Eindeloosjelief, jij kreeg twee bruine kindjes, toch? Nou vroeg ik me af... was het echt een Gambiaan? Of ben je bezwangerd terwijl de achteringang gebruikt werd zeg maar en durfde je gewoon niet op te biechten dat jij je baby's draagt in je eigenste giertank?
vrijdag 1 februari 2013 om 23:05
quote:Beeldig schreef op 01 februari 2013 @ 22:58:
Beeldig, ik bèn anaal zwanger, van de Gambiaan, maar nu lees ik net in een topic dat het niet mogelijk is.
Ik weet ook niet meer wie ik ben..................
Mag ik een keer op je nieuwe bank komen slapen, Beel?
Ik heb ook 287 euro bijgelegd.................
Beeldig, ik bèn anaal zwanger, van de Gambiaan, maar nu lees ik net in een topic dat het niet mogelijk is.
Ik weet ook niet meer wie ik ben..................
Mag ik een keer op je nieuwe bank komen slapen, Beel?
Ik heb ook 287 euro bijgelegd.................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 1 februari 2013 om 23:08
quote:LouisaVuitton schreef op 01 februari 2013 @ 23:02:
[...]
Loesjelief, lach je nu je eigenste ShequenneDestenySjamara uit??
Bah.
[...]
Loesjelief, lach je nu je eigenste ShequenneDestenySjamara uit??
Bah.