Entertainment alle pijlers

Undercover in NL

03-02-2013 11:20 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond 21:30 SBS6.

Over vrouwelijke pedofielen.

Wie gaat er nog meer kijken?
Ik niet, ik kan Alberto Stegeman en zijn agressieve manier van TV maken niet aan. Erger me altijd dood.. En meestal is het een hoop opgeblazen gedoe.
There are two kinds of people in this world. And I don't like them.
Daar kijk ik ff doorheen, vind het onderwerp interessant genoeg. Maar Alberto is idd een naar arrogant mannetje.
Ik wel! Vind ik altijd leuk!
Im in!
Ik kijk graag naar dit soort televisie. Ontvoerd, Undercover en ook Peter R. de Vries. Het laatste keek ik het liefst. Erg jammer dat hij er mee is gestopt.
Wat een heftig onderwerp. Geen idee of ik daarop zitten wachten op de zondag.
Ik Alberto.
quote:Frizzy schreef op 03 februari 2013 @ 11:52:

Wat een heftig onderwerp. Geen idee of ik daarop zitten wachten op de zondag.Op zondag zijn er altijd programma's met heftige onderwerpen. O.a. reportage met seriemoordenaars, serieverkrachters, pedofielen en noem maar op.
Ja vorige week Reportage was ook zeer interessant!

Die man wist op 5-jarige leeftijd al dat ie een moordenaar zou worden!
Truffel wat heb jij toch met pedofielen?
Ik ben ook gek op zulke reportages en docu's hoor. Puur interesse hoe zoiets ontstaat enzo.
quote:Kuzu schreef op 03 februari 2013 @ 12:04:

Truffel wat heb jij toch met pedofielen?Ga uit mijn hoofd jij.
Ik vind Alberto stom, alhoewel hij hilarisch is in zijn eeuwige pruikvermomming, maar dat is nog niet eens de reden dat ik niet kijk. Bij dit onderwerp kan ik het gewoon niet loskoppelen van de kinderen die erbij betrokken zijn, dat blijft teveel in mijn hoofd hangen Veiligheid op Schiphol à la, maar dit niet.
Ik verdraag alberto niet meer. Wil dolgraag van hem scheiden, alleen zijn we nooit getrouwd!
Ik heb een allergie voor Alberto...en nee,ik ga dus niet kijken.
quote:Kuzu schreef op 03 februari 2013 @ 12:04:

Truffel wat heb jij toch met pedofielen?Oh wat errug
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Ster_ schreef op 03 februari 2013 @ 12:05:

Ik ben ook gek op zulke reportages en docu's hoor. Puur interesse hoe zoiets ontstaat enzo.Me too, I`m in!
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things
Dat dit kan in Nederland!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Ik ga ook kijken, die maatschappelijke kwesties die verborgen zitten. Ik vind Alberto het goed doen!
quote:Star schreef op 03 februari 2013 @ 11:55:

Ik Alberto.Ik ook, ik kijk altijd! Over een tijdje nieuwe serie "onopgeloste zaken"!
quote:Truffelmaffia schreef op 03 februari 2013 @ 12:03:

Ja vorige week Reportage was ook zeer interessant!

Die man wist op 5-jarige leeftijd al dat ie een moordenaar zou worden!Oh die inderdaad ook zo erg :o, die programma's zijn wel interessant. Ik bedoel het is toch waarheid (gebaseerd) En ik ben gewoon nieuwsgierig !
Ik wist dat jij hier een topic over ging openen,vraag

me niet waarom.
7% van de plegers is vrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven