Undercut kapsel
maandag 4 februari 2013 om 07:47
Hallo iedereen,
ik heb helaas al bijna alle schakeringen van kleur gehad, korte kapsels, lange kapsels, middenlange kapsels. Maar nu trek ik meer naar de "undercut" kapsels. Mijn vraag is eigenlijk wat vinden jullie van een zo een kapsel bij een vrouw?
Voorbeelden op deze site: undercut kapsels
(geen spam)
Groetjes
ik heb helaas al bijna alle schakeringen van kleur gehad, korte kapsels, lange kapsels, middenlange kapsels. Maar nu trek ik meer naar de "undercut" kapsels. Mijn vraag is eigenlijk wat vinden jullie van een zo een kapsel bij een vrouw?
Voorbeelden op deze site: undercut kapsels
(geen spam)
Groetjes
maandag 4 februari 2013 om 08:10
Niks nieuws onder de zon! Ik heb het zo laten knippen:
Toen noemden ze dat een coupe á la Titus.
Toen noemden ze dat een coupe á la Titus.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 4 februari 2013 om 08:53
Zoals op die foto's vind ik het nog wel oke, maar zelf zou ik het nooit doen, voor nog geen miljoen. Bij de meeste meiden die je op straat ziet lopen vind ik het vaak net niet. Het doet me er iets te vaak aan denken dat het lijkt of het haar door de ratten is aangevreten. Ik denk dat het een kwestie van goed (wekelijks?) bijhouden is.
I would rather shit in my hands and clap
maandag 4 februari 2013 om 09:29
Ik vind het op die plaatjes niet mooi.
Vind juist dat als je zoiets doet, je dan ook écht punk moet zijn/eruit moet zien. Dit is zo...hedendaags bleh. Net zoals een tijd terug ineens de halfbakken 3cm lange hanenkam in was, brrr.
Ik vind deze dan weer wel interessant:
(maar dat kan ook liggen aan degene die eronder zit)
En dit, maar da's niet geschoren:
Gevonden overigens met 'punk hair'
Maar ik hou van lang haar dus ik ben wellicht geen goede raadgever in deze.
Vind juist dat als je zoiets doet, je dan ook écht punk moet zijn/eruit moet zien. Dit is zo...hedendaags bleh. Net zoals een tijd terug ineens de halfbakken 3cm lange hanenkam in was, brrr.
Ik vind deze dan weer wel interessant:
(maar dat kan ook liggen aan degene die eronder zit)
En dit, maar da's niet geschoren:
Gevonden overigens met 'punk hair'
Maar ik hou van lang haar dus ik ben wellicht geen goede raadgever in deze.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
maandag 4 februari 2013 om 09:46
Eens met Murdoch!
Voor zo'n kapsel heb je - vind ik - een goed modegevoel nodig en een knap gezicht.
Helaas zijn de meeste Nederlandse vrouwen nogal gewoontjes, waarbij hun haar ook vaak net niet zit. Met zo'n kapsel straal je dan uit: kijk mij eens hip lopen doen, terwijl het jammerlijk mislukt.
Voor zo'n kapsel heb je - vind ik - een goed modegevoel nodig en een knap gezicht.
Helaas zijn de meeste Nederlandse vrouwen nogal gewoontjes, waarbij hun haar ook vaak net niet zit. Met zo'n kapsel straal je dan uit: kijk mij eens hip lopen doen, terwijl het jammerlijk mislukt.
Waar zit de any-key?
maandag 4 februari 2013 om 10:01
maandag 4 februari 2013 om 10:06