Mode & Beauty alle pijlers

Mode & Beauty kletstopic

18-11-2012 11:05 1023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben je geïnteresseerd in mode en beauty en ben je ( bijna) dagelijks te vinden op deze pijler kom dan gezellig mee kletsen!
Leuk FD! Heb mezelf meteen maar ingeschreven
Gezellig :D er zijn nog drie twee plekjes vrij. Heb er zin in!
KBen de laatste tijd meer bezig met inrichten huis dan met het inrichten van mn kledingkast, helaas

Wel vandaag weer wat beautyspul gehaald, voor mn haar (wat héél breekbaar is na het blonderen) een gliss kür serum en een leave-in conditioner. En schwarzkopf mousse kleuring zonder ammoniak. Ik heb namelijk wel alwee een dikke cm uitgroei... Duimen dus dat mijn haartjes deze nieuwe kleur (parelblond, voor de nieuwsgierigerds) overleven, en dat het zonder voorblondering ook mijn donkere uitgroei meeneemt.
Ben benieuwd naar de workshop, Fd, ik hoor alle verhalen wel van degenen die er naar toe gaan van hier, en van jou zelf!

Ik ben benieuwd naar welke bbcream jullie het fijnst vinden. Ik heb die van l'oreal maar die is bijna op. Garnier vond ik niet fijn. Heb die van maybelline op mn hand gedaan maar vond ik erg dun, en gosh was net foundation. Ik wil de bbcream juist ter afwisseling van, als ik niet veel zin/tijd heb om nauwkeurig te zijn met foundation en alleen even supersnel afpoederen. Ik hoop op goede tips/ suggesties.
Ik up dit even dan kan ik straks eindelijk reageren
Eindelijk ben ik weer naar een paar dagen afwezigheid...@ Darling ik heb geen facebook, ( ja echt het is een bewuste keuze ) dus ik kan niet kijken naar de details. Ik keek op jouw blog maar ik zag daar niets staan over de vintage fashion cursus... @ missd ik gebruik sinds kort de bbcream van M.A.C. Ik kan het niet met een andere vergelijken want het is mijn eerste bb cream, maar ik vind het verassend prettig. Ik was in het begin niet zo onder de indruk maar na een paar keer gebruijken ben ik om. Mijn huid wordt mooi effen en ik heb geen primer meer nodig. Ik gebruik wel dagcreme eronder. Succes met het verven
ziet er goed uit dames, mooie kleuren!
Klopt Lorenne, de cursus voorbereidingen gaan via Facebook! Dan kan ik makkelijk contact met de deelnemers houden. Overzichtig

Ben nu bezig met het vinden van een nieuw telefoon abonnement. Wat een naaierij zeg dat 'leasen' van een toestel wat je tegenwoordig doet pffffff
yo, ben ik weer even met mn eeuwige comi-vragen ;-]:

voor een bruiloft binnenkort (geen familie) had ik tijdje terug een leuk jurkje, maar wist niet wat erboven. heb wat gevonden, benieuwd naar jullie mening en of het kan (of wat ik eventueel anders kan doen), voor de zekerheid zet ik nog een 'nood-oufit' erbij.

graag jullie mening! thanks!

noodoutfitje: (met een zwarte pantalon en zwarte glans hakken, heb eventueel ook nog een roze/grijs achtige glans top voor eronder, anders is het wel errug zwart, maar heb daar geen afb. van...)

Hoi phoebe, persoonlijk niet mijn keuze, dat vestje bij die jurk. Als je het toch graag combineert op zn minst een fleurige bloem/ broche / vrolijk gekleurde sieraden. Heb je bijv geen fel groene/ whayever kleur pumps en dat je er bijpassende bijoux bij draagt (die hoeven niet duur te zijn natuurlijk)

De nood outfit vind ik niet zo bruilofterig, zou dan de paarse top kiezen. Veel succes en laat je ons weten wat t geworden is?
Lorenne, hier nog 1 met bewust geen facebook (meer) dank je voor de mac tip, kun je daar ergens testers van krijgen?

Vandaag fijn met vriend de stad in geweest, hij is altijd erg ggeduldig dus dat is prettig. Jammer dat hij een paar super leuke schoentjes niet mooi vond, heb er eigenlijk spijt van dat ik ze door hem heb laten staan...

Wel gescoord: nieuwe parfum (midnight in paris, een herengeur van Van Cleef & Arpels, maar oh zo lekker ) en een shaper jurkje van triumph, zal even kijken of ik er een plaatje van kan vinden straks ofzo. En een voorraad giftboxes van de expo, die nu alles -70% heeft vanwege faillissement.

Hoe is het met de andere dames, lang niet gezien hier! Hopelijk ok met iedereen!
@ missd ik ben benieuwd naar het jurkje van Triumph. Ik ben ook op zoek naar zo n jurkje. Mijn buik is na de bevalling helaas niet meer zo strak, ondanks dat ik heel veel buikspeeroefeningen doe. Ik draag nog steeds strakke kleding maar ik moet mijn buik constant inhouden en dat is heel vermoeiend...overigens ik vind het ook jammer dat het zo rustig is de laatste tijd :( @ phoebe ik vind de tweede combinatie wel leuk maar niet zo zeer geschikt voor een bruiloft maar meer voor een avondje stappen. Ik zou de eerste doen maar wat missd ook zei met een andere vestje, jasje of sjaal en een mooie ketting of opvallende broche.
die 1e maar dan met een fel-gekleurde blazer. Het vestje dat je er bij draagt vind ik ook niet passen.

De 2e vind ik veel te zwart voor een bruiloft
quote:Lorenne schreef op 04 februari 2013 @ 12:40:

@ missd ik gebruik sinds kort de bbcream van M.A.C. Ik kan het niet met een andere vergelijken want het is mijn eerste bb cream, maar ik vind het verassend prettig. Ik was in het begin niet zo onder de indruk maar na een paar keer gebruijken ben ik om. Mijn huid wordt mooi effen en ik heb geen primer meer nodig. Ik gebruik wel dagcreme eronder. Succes met het verven

Die heb ik me laatst laten aansmeren, maar dan de compactvorm. Ik geloof niet dat ik er erg tevreden over ben, ik heb een lichte huid, maar hij maakt me wel erg licht! Voel me net een spook. Sowieso heb ik liever de vloeibare, maar die hadden ze toen niet.

Benieuwd naar andere ervaringen met de MAC BB Compact...
quote:lilyofthevalley schreef op 05 februari 2013 @ 11:22:

[...]

Die heb ik me laatst laten aansmeren, maar dan de compactvorm. Ik geloof niet dat ik er erg tevreden over ben, ik heb een lichte huid, maar hij maakt me wel erg licht! Voel me net een spook. Sowieso heb ik liever de vloeibare, maar die hadden ze toen niet.

Benieuwd naar andere ervaringen met de MAC BB Compact...

Ik heb de dunne variant bb Beauty Balm en ik vind het fijn dat er SPF 35 in zit. Mijn dagcreme heeft een laag spf dus de combinatie werkt bij mij goed.

Ik ben op zoek naar een oogschaduw palette met matte kleuren voor overdag. Ik vind vooral grijs, bordeaux en paarstinten mooi. Ik vind glitters leuk maar voor mijn werk minder geschikt. Ik gebruik de Naked 2 maar ik ben toch teluurgesteld dat er maar 3 matte kleuren zijn die ik kan combineren. Iemand tips?
Lorenne, misschien is het 'Au Naturelle' palette van Sleek iets?

Het bevat veel matte, natuurlijke kleuren:

mooie kleuren vind ik zelf. Ik lees eigenlijk alleen maar positieve verhalen over de paletten van Sleek. Ze zijn ook nog eens heel goedkoop (rond de 10 euro per stuk).

Dit is het Oh so special palette van Sleek. Bevat iets meer roze-kleuren.

Deze wil ik ook nog even laten zien. Het Storm palette;

Zowel mat als glanzende kleuren. Mooi!
Blusher super bedankt voor de tips! De eerste palette lijkt me erg mooi, bevat veel van de kleuren die ik gebruik. Ik heb dit merk Sleek nergens gezien. Waar kan ik het kopen?
Je kunt het bij Boozyshop bestellen. Vind ik zelf wel een fijne webshop.

Hier is ie iets goedkoper maar weet niet wat de verzendkosten zijn. Het is in NL - voor zo ver ik weet - helaas niet in een 'echte' winkel te koop.
Ok, thanks! Dan wordt het het jurkje. Dat vestje is roze/

Glitter. Heb ook nog een groen vestje maar weet niet of

Dat erbij past. Of zwart vestje of goud/grijzige boleri

Of een kort grijs jasje, maar die is een beetje wijd....

Of niks erboven en koukleumen ??
Keuze zat zie ik! Als ik jou was zou ik voor de spiegel staan en alle combinaties proberen ook met sieraden en schoenen. Ik zou zeker mijn schouders bedekken, het is februari, geen augustus. Je kan dat jasje/ vestje altijd uitdoen mocht het te warm worden. Succes met jouw keuze
pcies Lorenne, het is vooral tegen de kou (veel drinken dus )

heb net nog ff wat aangetrokken, zie hieronder:

kat hoort niet bij outfit deze vind ik persoonlijk

niet geweldig...

(nog ff eigenwijs...)

vote now
misschien ook wel leuk als jullie wat voorbeelden laten zien...

(ben niet zo goed met sieraden e.d....)

nog ff mijn 'noodoutfitje':

(al vind ik een jurkje toch wat meer voor een bruiloft...)

(met zwarte pantalon en pumps)
Outfit nr. 2!
vond ik ook Lorenne!

het bolerootje dus. niet pcies dezelfde kleur als die grijze

banden maar wel bijna.

geen idee of dat hier gewenst is, maar mochten er vragen zijn over huidverzorging: daar weet ik wat meer van dan kleding

(hoort tenslotte ook bij beauty!),

dus kom maar op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven