***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Muis wij zijn net terug van een weekje Denenmarken. Mooi land (groen dus af en toe wel een bui). Veel stranden, fjorden, leuke dorpjes. kopenhage is echt een hele leuke (shop) stad. Wij zijn naar legoland geweest. Voor Vincent nog een beetje te hoog gegrepen. Willen jullie er in de zomer naar toe?
Witch Maar het scheelt wel dat je vriend er straks altijd bij is toch? Wat kan er dan haast nog misgaan zou je dan toch denken? En wat bedoel je met rolstoel? Heb ik iets gemist?

Ik ga de msn eens checken voor de nieuwe xander foto!

Layla op de bank is inderdaad een stuk relaxter! Pff ik baal nu al van 2dagen bed liggen, moet voor jou best pittig zijn zo!

zucht...Laat die bevalling nog maar even wachten voel mij belaberd..Zodra ik weer iets doe wordt ik weer mega moe. Niks aan! rot virus!
muis rode katertjes zijn leuk!! Worden later vaak van die dikke thee mutsen!!
Het regent hier nog steeds niet, Robbie heeft dus al uitgebreid met zijn nieuwe zandbak kunnen kennis maken. Hij kan er zelf in en uit klimmen, dat is ook wel makkelijk.

Nu moet ik voor hem koken, maar ik ben moemoemoeoeoe! Zou graag even de ogen willen sluiten. Vroegah, toen ik nog geen kind had, kón dat ook gewoon. *zucht*
zooow stil hier.....

Fijn dat Robbie zijn zandbakje leuk vind! Regent het inmiddels al?
Arme Witch! Ik heb met je te doen meis!

Esan, waar zijn jullie geweest in Denemarken? Wij hebben inderdaad plannen om die richting op te gaan volgende maand!
Witch, wat naar voor je! Wel fijn dat vriend al heeft toegezegd ook bij de bezoekjes aanwezig te zijn in de toekomst, dat geeft wel een prettiger gevoel lijkt me.

Ik heb net een heerlijk bord met lekkere hapjes gekregen. Manlief en Zahra zijn op visite bij buren van een paar deuren verderop en buurvrouw (indonesisch) heeft een bordje gemaakt met allerlei lekkers, saté, gele rijst, mihoen, miniloempia's etc. Smullen!!

Oh en ook sushi, ik heb het tóch gegeten ondanks dat er gerookte zalm in zat, het waren zulke kleine stukjes dat ik me er geen zorgen over maak.
Framboos, laat ik maar niet uitwijden over m'n valse starts... Ok, iets positiefs dan, het leidde tot een heel snelle en makkelijke bevalling. Maar bij jou duurt het niet meer lang hoor!

Spitsmuis, ik heb ook een rode kater! Word een beetje gek van hem tegenwoordig, maar probeer weer liever voor hem te zijn sinds het verhaal van jouw arme katje. Rode katers zijn lief!

Lievelust, huis waar ik was gaan kijken is het huis dat in aanbouw is hoor. Dat is het helaas al heel lang, want eigenlijk zou het begin dit jaar al opgeleverd zijn. Nu wordt het pas in september opgeleverd, rond de 22e, terwijl ik 3 september ben uitgerekend! Dat worden echt ouderwetse taferelen, met 3 kinderen in onze piepkleine woning op 3 hoog zonder lift!

Fachat, het komt in Bos en Lommer, het maakt deel uit van een complex waarin 120 koopwoningen komen, en in de buurt worden rond dezelfde tijd nog 3 grote blokken met koopwoningen opgeleverd.

Ben even thuis bij ouders om de kleintjes naar bed te brengen. Vriend blijft hier, ik ga zo terug naar het etentje voor m'n oma.

O, even naar de kleintjes.
Mich dat is positief wat je zegt. Hoop ook dat mijn voorweeën daartoe zullen leiden! De bevalling mag wat mij betreft nog ff een paar dagen wachten wil weer een beetje fit zijn.

Ben door mijn virusje ook al een dikke 2 kilo kwijt! Ben nu nog maar 11kilo aangekomen..Eerst maar weer een beetje aansterken.

Layla Lief van de hapjes! Maar ja, jij bent ook wel heel zielig hoor op de bank!!!

En wat betreft die zalm..Denk dat we allemaal bij een 2de ZS wat meer risicootje's nemen als bij de eerste...

Ga maar eens in bed liggen..bleh!
Witchke wat een rot situatie, ik kan me voorstellen dat je je ontzettende zorgen maakt om Xander. Wel fijn dat je vriend met Xander meegaat, is toch wel een geruststellend gevoel.

En spitsmuis, al kennis gemaakt met jullie nieuwe huisgenoot?

Kleine katjes zijn zooooo lief!

Van onze vieze, grote harige ballen, die katten heten, heb ik sinds mijn zwangerschap, geen goed woord meer voor over.

Layla heerlijk die kleine hapjes! Je wordt goed verwend, dat komt vast je herstel ten goede!

Micha vervelend zeg dat de bouw van jullie huisje zo lang op zich laat wachten.

Een kennisje heeft ook een nieuwbouwappartement in Amsterdam gekocht. ZOu in januari opgeleverd worden, maar heeft inmiddels ontzettende vertraging opgelopen, want het is nu nog niet af.

Misschien wel hetzelfde gedeelte. (weet verder niet waar in Adam hoor)
Oeh, ik begon 3 pagina's terug en dacht even te moeten gaan juichen, maar... valse start dus.. jammer Framboos.

Maar, het kan nog, de dag is nog niet voorbij.

Ik ben vandaag nog even bij mijn vriendin geweedt die vorige week een meisje gekregen had en het voelde zo goed om dat kleine hummeltje vast te houden en die geluidjes, ah, ik smolt gewoon. Lieve framboos, het gaat weer heerlijk worden en voelen, oh ik ben jaloers.

Zo grappig als ik viva ergens anders open, krijg ik altijd een bericht van jou te zien waarbij je twijfelt over of je wel of niet zwanger bent. En nu ga je bijna bevallen. Zo wat is dat toch snel gegaan!

Even een knuffel voor Witchke, zal idd geen makkelijke dag voor je zijn geweest. Het moet wel een fijn idee zijn dat je vriend er altijd bij zal zijn (is dat dan ook het geval als hij bij hen thuis gaat komen?). Wat heb je gedaan toen hij in het centrum was? Heb je jezelf een beetje kunnen afleiden. Ik moet er echt niet aan denken om zoiets niet zelf te mogen beslissen! Het is verdomme (excuse my french) toch jouw kind! Ik kan er nog steeds niet bij! Sterkte Witchke!

Bos en Lommer dus Micha. Wat is het voor huis of is het een appartement? En hoe groot is het? Hebben alle kindjes een kamertje of moeten ze een kamertje gaan delen?

Hmmm lekker Layla! Ik maakte me tijdens de zwangerschap van Ole ook een stuk minder zorgen over het eten. Het enige wat ik echt niet at was filet americain ed, rauwmelkse kaas , maar ik at wel gewoon brie enzo uit de supermarkt, dit deed ik bij Kaj ook niet, en mosselen. Voor de rest at ik gewoon alles.

Zo lief, Ole geeft nu ook kusjes op commando. Ik ging hem naar bed brengen en zei, geef je papa en Kaj nog een kusje en hij kroop helemaal uit zichzelf naar ze toe om ze een kusje te geven! Lief he!

Moet nog wel wennen aan mijn nieuwe macbook. Met name leestekens enzo zijn anders dan op de dell. Tis allemaal even zoeken geblazen.
Oh ja, nog even opscheppen. Ole zegt aap! Goed he. Ole heeft een monchhichi en ik zei de hele tijd, dat is een aap Ole en toen nam hij het over en nu zegt de hele tijd aap als hij monchhichi ziet!
Witchke: als er begeleiding bij is kan er toch weinig mis gaan? Waarom moet er een rolstoel in de auto? Heeft je vriend die nodig?

Icke meiske, hou je het allemaal nog een beetje vol?

Net op kraamvisite geweest bij een jongetje van 7 weken. Lief hoor en gelukkig was hij niet zo heel erg ieniemienie. Onvoorstelbaar dat Puk vorig jaar ook zo was.

Hij heeft zich trouwens weer van zijn beste kant laten zien. We gingen pas om 20:00 weg, dus eigenlijk veel te laat voor hem, maar hij bleef lief. Hopelijk houdt hij dat morgen vast want dan moet hij mee naar hockey.

Pfff....denk dat ik een virusje te pakken heb ofzo. Ben de laatste dagen echt gebroken vanaf een uur of 8. Irritant.
ja dat van die rolstoel vroeg ik me ook nog af!

Voor de nieuwe kleine babymeisjes, zo schattig en nu voor 12,50 in de aanbieding! Ik vind hem zo lief!

Ze hebben daar nog veel meer leuke babykleding nu in de outlet, wel bijna alleen meisjeskleding! Kijkhier
Hey, nog geen baby geboren Ik heb heel de dag aan je gedacht hoor Framboosje. Ik denk dat die voorweeen idd alleen maar goed zijn voor een snellere bevalkling, dan kan alles alvast even 'warmdraaien'.

Communiefeestje was best leuk, lekkere bbq en heel lekkere chocomousse als toetjes. Daantje was helemaal kapot, hij heeft de hele dag met zijn neefjes gespeeld en sliep al toen we net de parkeerplaats af waren.

Aanstaande dinsdag heb ik weer een echo, een verlate 20 weken echo omdat ik de vorige keer te vroeg was en de metingen daardoor niet klopten. Ik vind het wel best, kan ik nog een keer spieken of het wel echt een meisje is....want de 'leuke' opmerkingen over dat het echt geen meisje kan zijn vandaag hangen me echt de keel uit.

Zo, nu nog even een beetje relaxen en dan lekker slapen..tot morgen!
Fachat, wat grappig dat Ole kusjes geeft op commando! Als wij Zahra een kusje willen geven buigt ze automatisch haar hoofdje naar voren (turkse mensen kussen baby's meestal op het voorhoofd) echt zoo schattig. Vandaag heeft een Teletubbie gekregen van manlief, wel schattig, als ik vraag of ze de Teletubbie een kusje wil geven gaat ze met haar hoofdje tegen de Teletubbie aanhangen. Overigens zei ze vandaag ineens het woordje 'bal', we zaten een boekje te lezen en toen wees ze met haar vingertje naar een plaatje waar een bal opstond en zei ze ineens 'bal'! Echt schattig! (heeft die DVD van Bumba toch nog zijn nut)

Die site is inderdaad erg leuk, jammer dat de leukste kleding alleen in kleine maatjes verkrijgbaar is. Dat jurkje had ik geweldig leuk gevonden voor Zahra, maar Frambozenmeisje zal het ongetwijfeld ook geweldig staan!

Lievelust, wat leuk dat je nog een keer een echo krijgt! Enne laat je niet gek maken hoor, je krijgt gewoon een meisje, met 20 weken kunnen ze dat echt wel goed zien hoor!
Waarom dachten mensen dat het echt geen meisje kan zijn dan?

Gisterennacht had ik trouwens zo'n rare droom! Ik ging verhuizen en BM en Micha waren daar ook. Jullie gingen allebei bevallen. Micha in no time van een meisje en BM kreeg een jongen. De naam was ook bekend, maar die was ik vergeten. Bizar he?

Bluh...Puk is nu al 2 nachten om 4 uur wakker geworden omdat zijn luier zo vol zat dat zijn romper en slaapzak nat waren. Ik gebruik al Pampers baby dry. Iemand een oplossing?

Ik heb hem nu toch maar om 7:30 uit bed gehaald (ik vermoed dat hij anders tot half 9 zou slapen), want ik hoop dat hij er om 8:30 weer in kan, zodat we twee uur later naar hockey kunnen.
Misschien zijn luier verschonen as jezelf naar bed gaat?

Wat schattig dat Zahra haar hoofdje buigt als ze een kusje krijgt!
Lara.. in de familie van vriend worden al generaties lang alleen maar jochies geboren en natuurlijk zijn de opmerkingen nu weer niet van de lucht:

'het kan natuurlijk nooit een meisje zijn '..

'als het een meisje is, is het vast niet van M' ...

'wij maken alleen maar het beste geslacht' ...blablabla.

Even is dat best te pruimen, maar het was al zo bij Daan en nu beginnen dezelfde originele opmerkingen weer opnieuw..erg grappig...not!

Oja, ik geef Daan ook vaak nog een schone luier als ik zelf ga slapen, want hij is ook nogal van de overvolle luiers 's morgens en dit helpt wel.
Wat goed dat jullie dan een meisje krijgen Lievelust!

'Het beste geslacht' ...aaaargh
Ja, erg he..ik wordt er ook nogal kriegel van.

Ben altijd in staat om een 'gepaste' opmerking te maken over de vele (mannelijke) probleemgevallen in die familie, maar heb mijn mond tot nu toe nog kunnen houden.
Jeetje wat flauw zeg! Ik heb het trouwens ook vaak gehoord toen ik zwanger was. Er werd even vergeten dat bij vriend aan de andere kant 3 nichtjes zitten.

Slaapt Daan gewoon door als je hem hebt verschoond?
Framboos, je begrijpt toch hopelijk wel dat als jij je niet elke ochtend voor 10 uur meld, wij denken dat het Frambozemeisje 's nachts geboren is
Ja, Daan slaapt wel gewoon door, hij ligt even te pruttelen maar ik kan precies horen wanneer hij zich op zijn buik draait en dan is ie binnen 2 minuten weer onder zeil.

Jaaa...idd Fachat, ik zat er ook net aan te denken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven