Ik vind mezelf dom (non-topic)

08-02-2013 10:47 37 berichten
Nu kwam ik gisteren op het geniale idee om kaarten te gaan bestellen voor Beyoncé... Dus ik had de Ticketmaster site gisteren al aangezet op de pagina van Beyonce.

Kom ik net uit bed rollen, wat doe ik...F5...Nu sta ik in een wachtrij van meer dan 60 minuten..

Nu vind ik mezelf dom.
Alle reacties Link kopieren
Heeeeeee, maar als je niet refresht dan staat er toch nog niet de optie om de tickets te kopen in je scherm?
Klopt, dat werd hierboven volgens mij ook al een keer gezegd. Dus mijn domheid valt wel mee.. Sta nu tussen 30 - 60 minuten in de wachtrij, ik hoop echt dat het lukt!
0 tot 30 minuten!!!!
Vak: 102, Rij: 1

1e ring no 2 besch. ¤499,00 koop

Sam...nog erger!

OMG 499,-- !!!!

Ben je goed ziek als je een kaartje voor 499 koopt

Bron: Besteltickets.com
Je moet ook via de officiële kanalen bestellen en niet via louche websites.
quote:wordtel schreef op 08 februari 2013 @ 11:30:

Klopt, dat werd hierboven volgens mij ook al een keer gezegd. Dus mijn domheid valt wel mee.. Sta nu tussen 30 - 60 minuten in de wachtrij, ik hoop echt dat het lukt!Heb je jezelf al vergeven ?
quote:wordtel schreef op 08 februari 2013 @ 10:51:

Dan had ik inderdaad geen wachtrij gehad... Ooh, deze fout maak ik nooit meer. Nou ja, misschien dan maar kaartjes voor Antwerpen ritselen, die gaan toch niet zo hard (meestal).Haast je dan maar: Beyonce verkoopt Sportpaleis uit in 10 minuten
Stik Ziggo Dome is ook al uitverkocht... Nu maar hopen dat ik het tweede concert op de zondag wel haal..

http://www.gelderlander.n ... ten-uitverkocht-1.3653784
Gewoon verkleden als een van de beesten die ze op podium sleurt :D
Uitverkocht!
21 april ook al uitverkocht, he jammer.

Dan ga ik nu maar shoppen.
Zie je wel, ik zocht dit topic. Morgen begint de voorverkoop van Michael Bublé.

@Wordtel, ik ben bang dat je niet gaat reageren, gezien het feit dat je 5 augustus hier voor het laatst heb gepost dus wie weet krijg ik antwoord van iemand anders.

Hoe kan ik nu een avond van tevoren inloggen om in de rij te gaan staan? Wordt daar op ticketmaster dan de mogelijkheid voor gegeven? Nu kan ik nog niks doen namelijk. Wanneer kan dat wel? Vanavond om 12.00 uur of zo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven