Entertainment alle pijlers

Pikkie plessen

09-02-2013 11:20 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ligt t aan mij of is het wel heel dom om die stukken 1 op 1 te kopieren?? Echt precies dezelfde trui.. Rok.. Riem.. Enz enz. Ik zou als ontwerper ook woest zijn
Ik vind het ook een bizar verhaal. Alsof ze nog nooit van het begrip "copyright" had gehoord.

Alhoewel het geheel volgens mij niet op haar naam staat, het bedrijf bedoel ik dan.
may the bridges I burn light the way
Ik vind de stukken best leuk, maar om nu precies dezelfde prints te gebruiken en dezelfde typografie... Tja, dat vind ik wat minder slim van dame Plessen.

Maar woest? Meer zakelijk onaangenaam verrast. Daar is dan ook weer plagiaat voor uitgevonden, waar je iemand voor kunt laten straffen (lees: laat betalen).

Vond haar aan de foon bij rtl boulevard nou ook niet bijster snugger overkomen.
Vond t zoo dom.. Zo dom lijkt ze me toch niet? Of toch wel..

Doe t dan sneaky zoals de rest vd mode ketens
quote:lilyrose2012 schreef op 09 februari 2013 @ 11:20: Ik zou als ontwerper ook woest zijnHermes (riem) ligt er anders niet wakker van. Zou ik eerlijk gezegd ook niet doen.
Ik heb me er echt over verbaasd. Zoveel domheid, wat is de (creatieve) waarde van je collectie als je kledingstukken 1 op 1 kopieert? Dan word je als ontwerpster toch niet serieus genomen?
Huh, waar gaat dit over?
Some flies are too awesome for the wall
Ik wil alleen mensen blij maken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
''Ik haal mijn inspiratie van de straat,vind het leuk op een terrasje te zitten en maak dan foto's met mijn telefoon ''

Muts,als je het op straat ziet is het dus al eens bedacht en gemaakt door iemand...
quote:Fame schreef op 09 februari 2013 @ 11:34:

Ik wil alleen mensen blij maken. Daar heb ik ook smakelijk om zitten lachen.Ze is of heeeel dom of heeel slim maar dat laatste weet ze dan wel goed te verbergen.

Ik wil alleen mensen blij maken. Ja, door een goedkopere, qua design exacte copie van het orgineel uit te brengen. En ook nog denken dat je ermee weg komt. Ik blijf me erover verbazen.

Ik wil alleen mensen blij maken. Ja dat vond ik ook een bijzonder domme reactie
quote:femselien schreef op 09 februari 2013 @ 11:34:

Huh, waar gaat dit over?Nou femselien, heel vaak denk ik bij jouw berichten 'huh?' Maar nu ben ik gewoon blij om je te lezen! Ik ben dus niet de enige die werkelijk geen moer van dit topic snapt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
telegraaf -> prive of nu.nl-> achterklap en je bent weer bij
Wie of wat is een Pikki Plessen? Waar gaat het of zij over schreef? Waarom vinden jullie het of haar dom?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Bij boulevard
Zeg ik zulke rare dingen, Enn? :p

Ben inmiddels bijgelezen over mevrouw Plessen.
Volgens haar cv heeft ze een jaar Rechten gestudeerd - al vermoed ik dat ze hbo-recht bedoeld - maar ze heeft er kennelijk niet veel opgestoken
may the bridges I burn light the way
quote:Enn schreef op 09 februari 2013 @ 11:45:

Wie of wat is een Pikki Plessen? Waar gaat het of zij over schreef? Waarom vinden jullie het of haar dom?Enn, Nikkie Plessen heeft een kledinglijn uitgebracht en die kledingstukken zijn qua design exacte copies van kleding van o.a. Zoe Karssen, Topshop, Victoria Beckham en Hermes. Zoe Karssen is inmiddels naar de rechter gestapt wegens plagiaat.
Voorbeeld:

[img]http://glamora.ma/archives/images/nikki ... totaal.png[/img]

[img]http://glamora.ma/archives/images/nogeencollage.png[/img]
haha Albert Verlinde: "maar vind je zelf ook niet dat het heel erg op elkaar lijkt?" Nikk:i "maar ik heb er mijn eigen draai aan gegeven, de lengte is anders, en de kleur"

wow.. deze uitspraken getuigen wel van een laag IQ!
quote:femselien schreef op 09 februari 2013 @ 11:46:

Zeg ik zulke rare dingen, Enn? :p

Ben inmiddels bijgelezen over mevrouw Plessen.Nee maar je maakt je echt druk over zaken waarvan ik denk: 'Huh'. Ik vergat daarbij tot nu toe alleen steeds dat je pas zestien bent.
Oh ja, plaatjesfunctie, laat maar.
Ik denk dat je me met iemand anders verward, ik ben niet zestien namelijk. Bedoel je niet fem3ke?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven