TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
maandag 11 februari 2013 om 16:25
maandag 11 februari 2013 om 16:41
maandag 11 februari 2013 om 17:11
Hiervoor verwijs ik je naar wikipedia:
kijk en huiver: http://en.wikipedia.org/wiki/Fourier_transform
Kort gezegd een fourier transformatie wordt gebruikt om te kijken welke frequenties er in een signaal zitten.
Dus in het geval van APA's ecg kan een fourier transformatie worden uitgevoerd om te kijken of er alfagolven (8-12 Hertz) inzitten.
Kort gezegd een fourier transformatie wordt gebruikt om te kijken welke frequenties er in een signaal zitten.
Dus in het geval van APA's ecg kan een fourier transformatie worden uitgevoerd om te kijken of er alfagolven (8-12 Hertz) inzitten.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
maandag 11 februari 2013 om 17:17
quote:neweve schreef op 11 februari 2013 @ 17:11:
Dus in het geval van APA's ecg kan een fourier transformatie worden uitgevoerd om te kijken of er alfagolven (8-12 Hertz) inzitten.Daar snap ik nou echt helemaal niks van.
Dus in het geval van APA's ecg kan een fourier transformatie worden uitgevoerd om te kijken of er alfagolven (8-12 Hertz) inzitten.Daar snap ik nou echt helemaal niks van.
maandag 11 februari 2013 om 17:25
Ik ben er weer! En weer heel veel dank voor alle lieve berichtjes. Ik vind het echt zo fijn dat jullie zo meeleven. (IRL valt het wel eens tegen..)
Maar embryo zit er in! En om dat te vieren ben ik vanmiddag met mijn moeder een taartje wezen eten bij de Bijenkorf. En er is ook nog een embryo die waarschijnlijk goed genoeg is om morgen in te vriezen. (Of ie ook goed ontdooit is de vraag, maar dat zie ik wel als het zover is. Eén ding tegelijk).
Missy, heb jij de uitslag al?
Maar embryo zit er in! En om dat te vieren ben ik vanmiddag met mijn moeder een taartje wezen eten bij de Bijenkorf. En er is ook nog een embryo die waarschijnlijk goed genoeg is om morgen in te vriezen. (Of ie ook goed ontdooit is de vraag, maar dat zie ik wel als het zover is. Eén ding tegelijk).
Missy, heb jij de uitslag al?
maandag 11 februari 2013 om 17:29
maandag 11 februari 2013 om 17:37
quote:Yvonne77 schreef op 11 februari 2013 @ 17:29:
Yez, wat fijn! Je bent nu toch wel een soort van 'mini-zwanger' toch? Mag ik je daar heel voorzichtig mee feliciteren en gelukwensen enzo... Oh, wat spannend!!! Sorry dat ik er helemaal hyper van ben, maar ik hoop zo dat deze blijft plakken aan jou als een kauwgom aan een schoenzool.
[afbeelding]
Hahaha! Volgens mij ben je pas zwanger als een embryo is ingenesteld... (en de kans dat dat nu ook gebeurt is maar een paar procent), maar je enthousiastme is ontroerend!
En de kauwgom-metafoor vind ik geweldig!
Yez, wat fijn! Je bent nu toch wel een soort van 'mini-zwanger' toch? Mag ik je daar heel voorzichtig mee feliciteren en gelukwensen enzo... Oh, wat spannend!!! Sorry dat ik er helemaal hyper van ben, maar ik hoop zo dat deze blijft plakken aan jou als een kauwgom aan een schoenzool.
[afbeelding]
Hahaha! Volgens mij ben je pas zwanger als een embryo is ingenesteld... (en de kans dat dat nu ook gebeurt is maar een paar procent), maar je enthousiastme is ontroerend!
maandag 11 februari 2013 om 17:41
quote:Yezka schreef op 11 februari 2013 @ 17:37:
[...]
Ja maar nu denk je met je 'ik-weet-teveel-over-zwanger-raken-hersenen' en ik denk nou met mijn 'ik-doe-net-of-dat-niet-weet-emoties'. Er is een kans en we gaan de komende weken zeer positief denken/hopen/bidden dat dit embryootje zich als een parasiet aan jou vastklinkt.
[...]
Ja maar nu denk je met je 'ik-weet-teveel-over-zwanger-raken-hersenen' en ik denk nou met mijn 'ik-doe-net-of-dat-niet-weet-emoties'. Er is een kans en we gaan de komende weken zeer positief denken/hopen/bidden dat dit embryootje zich als een parasiet aan jou vastklinkt.
maandag 11 februari 2013 om 17:43
quote:Yvonne77 schreef op 11 februari 2013 @ 17:41:
[...]
Ja maar nu denk je met je 'ik-weet-teveel-over-zwanger-raken-hersenen' en ik denk nou met mijn 'ik-doe-net-of-dat-niet-weet-emoties'. Er is een kans en we gaan de komende weken zeer positief denken/hopen/bidden dat dit embryootje zich als een parasiet aan jou vastklinkt.Je hebt gelijk!
[...]
Ja maar nu denk je met je 'ik-weet-teveel-over-zwanger-raken-hersenen' en ik denk nou met mijn 'ik-doe-net-of-dat-niet-weet-emoties'. Er is een kans en we gaan de komende weken zeer positief denken/hopen/bidden dat dit embryootje zich als een parasiet aan jou vastklinkt.Je hebt gelijk!
maandag 11 februari 2013 om 18:00