hopeloos

18-05-2008 13:40 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben hopeloos verliefd, verliefd met echte diepe gevoelens.

Het is een collega, een supper iemand. Ik besef maar al te goed dat k mis ben, om het feit dat hij gelukkig getrouwd is en een prachtig gezin heeft, maar mijn gevoelens zijn mijn verstand te baas. Het moeilijke is dat de gevoelens wederzijds zijn. Ik heb een inorm schuld gevoel ten op zichte van zijn vrouw en kinderen, maar ik kan hem niet, nooit uit mijn leven schrappen. Hij vraagt me te beloven om me open te stellen voor andere mannen, dit is een vraag maar ik weet het antwoord, ik kom nooit iemand tegen die me zo'n gevoel kan geven als hij...! En dan is het frustrerend dat de buiten wereld mij menen te kennen ookal weten ze niets, helemaal niets van mij als persoon, en stellen je in een rotslecht dag licht! Deze zonde van personen zal ik nooit vergeten want het doet pijn, diep pijn. Mocht ik de zonde nooit kunnen vergeven dan zal ik vechten totdat ik de personen het zelfde te kunnen aandoen, het zit helemaal niet in mijn aard, maar ze dwingen je! Ik ben ten einde raad.....
Jeej wat een drama.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Laat me raden, eerste liefde?
Laat lopen die vent.Ik snap echt niet wat er nog aantrekkelijk is aan een vent die gebonden is.Wat wil je hiermee bereiken ,zijn gezin naar de kloten brengen.
Nobody can tell ya;

There's only one song worth singin'.

They may try and sell ya,

'cause it hangs them up

to see someone like you.

But you've gotta make your own kind of music

sing your own special song,

make your own kind of music even if nobody

else sing along.

So if you cannot take my hand,

and if you must be goin',

I will understand.

You're gonna be knowing

the loneliest kind of lonely.

It may be rough goin',

just to do your thing's

the hardest thing to do.

But you've gotta make your own kind of music

else sings along.

So if you cannot take my hand,

and if you must be goin',

I will understand.

You gotta make your own kind of music

else sings along.
hartstikke kut voor je. Maar; handjes af van getrouwde mannen.
Precies de juiste titel. Dit is hopeloos.
quote:anjoy schreef op 18 mei 2008 @ 13:40:

ik ben hopeloos verliefd, verliefd met echte diepe gevoelens.

Het is een collega, een supper iemand. Ik besef maar al te goed dat k mis ben, om het feit dat hij gelukkig getrouwd is en een prachtig gezin heeft, maar mijn gevoelens zijn mijn verstand te baas. Het moeilijke is dat de gevoelens wederzijds zijn. Ik heb een inorm schuld gevoel ten op zichte van zijn vrouw en kinderen, maar ik kan hem niet, nooit uit mijn leven schrappen. Hij vraagt me te beloven om me open te stellen voor andere mannen, dit is een vraag maar ik weet het antwoord, ik kom nooit iemand tegen die me zo'n gevoel kan geven als hij...! En dan is het frustrerend dat de buiten wereld mij menen te kennen ookal weten ze niets, helemaal niets van mij als persoon, en stellen je in een rotslecht dag licht! Deze zonde van personen zal ik nooit vergeten want het doet pijn, diep pijn. Mocht ik de zonde nooit kunnen vergeven dan zal ik vechten totdat ik de personen het zelfde te kunnen aandoen, het zit helemaal niet in mijn aard, maar ze dwingen je! Ik ben ten einde raad.....

je bedoelt de zonde, dat ze je veroordelen dat je met een getrouwde man rotzooit?

Het is niet een heel duidelijk verhaal en aan de andere kant ook weer wel.

Hij is getrouwd en nu zijn jullie verliefd en het is helemaal geweldig en de boze buitenwereld veroordeelt je.

Want heee dit is zo bijzonder en zo apart, deze liefde heeft nog nooit iemand gevoelt etc. Kom ik een beetje in de richting?
ik heb zo'n vermoeden van wel, Jacqie
quote:anjoy schreef op 18 mei 2008 @ 13:40:

Deze zonde van personen zal ik nooit vergeten want het doet pijn, diep pijn. Mocht ik de zonde nooit kunnen vergeven dan zal ik vechten totdat ik de personen het zelfde te kunnen aandoen, het zit helemaal niet in mijn aard, maar ze dwingen je! Ik ben ten einde raad.....Ben ik heel dom als ik zeg dat ik hier niks van begrijp?
.
Sorry An(annet/anja/angelique)joy, ik reageer normaal nooit op dit soort topics, maar vandaag.....

Let me guess.... jij bent jonger dan zijn vrouw, het begon met steelse blikken werpen op het werk, het jongste kind is nog vrij jong, ze begrijpt 'm niet, ze is door alle zorgtaken vanwege de drukke baan van haar man moe en not into sex...

Oef nee..... jullie houden écht van elkaar....

TSJAA, dan moet hij kiezen, voor jou en z'n uit elkaar vallende gezin of voor z'n gezin met jou 'erbij' of 'gewoon voor z'n gezin zodra z'n verstand weer de overhand heeft genomen....

Damn.... wat word ik moe van dit soort topics. Sorry voor jou, maar waarschijnlijk plaats je het op een voor mij verkeerd moment.

Maar btw, gelukkig getrouwd EN zijn gevoelens (voor jou zegt ie) zijn wederzijds??? Tell us! Uit de hand gelopen personeelsfeestje? Begrip voor zijn wallen na weer een gebroken nacht.... Pfffff.....
Het is dus al uitgekomen , jullie verhouding ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Inderdaad een topic met een hoog entertaintmentgehalte.
Bij entertainment heeft ze ook een topic geopend. Dit is toch niet echt?

Het komt niet geloofwaardig over op deze manier.
Krijg heel erg de neiging om "Grow up" te roepen ... Dus bij deze dan maar.
of we hebben hier te maken met een troll of met iemand die heel erg met alles en iedereen in de knoop zit.

Anjoy kun je ons iets meer vertellen over wat er aan de hand is? Je verhaal is nu heel onduidelijk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Maar, wat moeten we nu doen dan? Wat wil je van ons precies? Het is allemaal erg en je wil raad? Of wil je gewoon even je ei kwijt?
Trek je er niets van aan wat de buitenwereld over je denkt, laat ze lekker oordelen!

(Maar even onder ons: "Blijf je wel van mijn vent af?!")
Ik ben het met iedereen eens, van gebonden mannen blijf je af. Daar zou je zelf genoeg fatsoen voor moeten hebben om het zijn partner niet aan te doen, maar mensen vergeet even niet..Als die man er al op ingaat, zit zijn huwelijk niet goed. Anders sta je er niet voor open!
Anjoy of Enjoy?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven